در وبسایت میزفا

طراحی سایت فروش فایل
طراحی سایت فروش فایلReviewed by Pouria Ariafar on Nov 4Rating: 5.0طراحی سایت فروش فایلطراحی سایت فروش فایل به شکل حرفه ای و سئو اولیه مناسب، دارای امکانات مدرن فروشگاهی بر اساس نیازهای شما در طراحی سایت فروش فایل

طراحی سایت فروش فایل

با پیشرفت تکنولوژی در عصر اطلاعات و تغییر سبک زندگی مردم، اندک اندک نیاز افراد به لوازم الکترونیکی افزایش پیدا کرده و با توجه به این نیاز­ها کسب و کار­های مختلف درون شبکه‌­ای افزایش پیدا کرده است. یکی از کسب و کار­هایی که امروزه در بین کاربران از اهمیت ویژه‌­ای برخوردار است ایجاد یک سایت فروش فایل است یا همان سایتی برای فروش فایل به صورت برخط (آنلاین).

امروزه ، بیشتر افراد وقتی برای وبگردی و بررسی های طولانی مدت در اینترنت برای یافتن فایل­ های موردنیازشان تلف نمی­کنند و سعی میکنند برای دسترسی به فایل­ها هزینه­‌ی آن را پرداخت کنند و آن را بدست بیاورند.

اگر به فکر شروع یک کسب­‌و­کار تازه هستید و فایل­ های کمیاب و گران‌­بهایی دارید که ارزش خرید را دارند، به فکر طراحی وب سایت فروش فایل باشید.

شما به‌­عنوان مدیر یک وب سایت فروش فایل می­توانید محصولاتی مانند کتاب، طرح‌­های آماده گرافیکی و برنامه نویسی، مقالات، نرم افزار، فایل ویدیویی، فایل موسیقی و … را در فروشگاه­ فایل خود به فروش برسانید.

در طراحی سایت فروشگاه فایل ، شما میتوانید محصولات فایلی خود را به صورت رایگان و یا پولی در دسترس کاربرانتان قرار دهید. در بیشتر مواقع فروشندگان فایل برای افزایش فروش و همچنین ایجاد اعتماد، یک نمونه پیش­نمایش به صورت رایگان در صفحه‌­ی خرید محصول قرار می‌دهند تا کاربر علاوه­‌بر دیدن کیفیت فایل، بررسی کند که آیا این فایل، فایل مورد­نیازش هست یا خیر.

نوعی از وب سایت­های فروش فایل نیز وجود دارد که محصولات را در ازای خرید کاربری­‌ویژه (VIP) به کاربران ارائه می­دهند که در این نوع وب سایت­ها کاربر برای دسترسی به فایل­ها باید با پرداخت هزینه دوره­ی (پانزده­روزه ، ماهیانه ، سه­ماهه ، شش­ماهه ، سالیانه و …) کاربری‌­ویژه­ای تهیه­ کند (در بعضی از وب سایت­ها کاربری ­ویژه سطح­های مختلفی دارد و کاربر با خرید هر سطح به میزان مجوزی که مدیر برای آن سطح تعریف کرده است به فایل­ها دسترسی دارد).

نکات مهم در طراحی سایت فروشگاه فایل

  • نسبت به محصولات خود مسئول باشید.
  • سعی کنید برای فروشگاه فایل خود نماد اعتماد از وزارت صنعت‌­معدن­‌تجارت تهیه کنید.
  • بهتر است برای افزایش اعتماد و همچنین نمایش کیفیت ­بالای محصولات­ خود پیش­‌نمایشی از محصول قرار دهید.
  • فروشگاه باید پشتیبانی برخط 24 ساعت فعال داشته باشد تا قبل ، هنگام و پس از خرید پاسخگوی مشتریان باشد.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی در حوزه محصولات الکترونیکی پرتابل یا قابل حمل ، احتمال استفاده کاربرانتان از تلفن ­های­ هوشمند­­ بسیار بالاست ، به همین­ خاطر ، یکی از نکات مهم در طراحی سایت فروش فایل رعایت اصول طراحی ریسپانسیو می­باشد که با رعایت این نکته مهم ، علاوه­ بر راضی نگه­داشتن کاربرانتان، باعث افزایش سئو وب سایت­و محبوبیت در موتور­های­ جستجو نیز می­شوید.

بخش های مختلف در طراحی سایت فروش فایل

  • سیستم جستجوی سریع فایل
  • سیستم تخفیف مخصوص مناسبت های مختلف
  • قابلیت پرداخت به صورت آنلاین و آفلاین
  • دارای سیستم موضوعی برای دسته­ بندی فایل ها
  • بخش­ کاربری با امکان مدیریت سبد­خرید و دسترسی به خرید­های گذشته

با طراحی سایت فروش فایل و مدیریت آن علاوه­بر ایجاد کسب­‌وکار امن و مستقل ، می­توانید با ارائه محصولات کمیاب، به مردم در وقت و هزینه کمک کنید.

موضوعات طراحی سایت

تماس بگیر

سلام، من علی اسماعیلی هستم، مدیر بخش طراحی سایت میزفا، شما میتونی از طریق واتس‌آپ و یا مستقیم با من در تماس باشی.