در وبسایت میزفا

طراحی سایت خبری
طراحی سایت خبریReviewed by Pouria Ariafar on Aug 28Rating: 5.0طراحی سایت خدمات مجالسطراحی سایت خبری با ظاهری زیبا و مدرن و امکانات حرفه ای به شکل سئو و بهینه سازی شده تنها با یک کلیک در سایت میزفا

طراحی سایت خبری

طراحی سایت خبری به‌منظور ایجاد خبر و اطلاع‌رسانی به علاقه‌مندان و مخاطبان به دلایل توجه وافر آحاد مردم به حوزه خبر و همچنین خواسته آن‌ها به دسترسی به آخرین اخبار ایران و جهان، می‌تواند همواره از پرطرفدارترین سایتهای کسب‌وکارهای آنلاین باشد.

بنابراین با یک طراحی سایت خبری استاندارد و باکیفیت و ارائه مطالب مفید و کاربرپسند که بتواند نظر کاربران را به خود جلب کند و با توجه به این‌که هرروزه تعداد مخاطبین آنلاین حوزه وب در کشورمان در حال افزایش است، می‌توان یک کسب‌وکار موفق در این حوزه ایجاد کرد.

امروزه کاربران فضای آنلاین تمایل دارند که اخبار و اطلاعات روز را به‌صورت آنی و بلافاصله پس از انتشار دریافت و مشاهده نمایند که این موضوع سبب می‌شود که مخاطبان این حوزه علاقه خاصی به سایت خبر داشته باشند.

در دنیای کنونی با توجه به فراگیر شدن استفاده از گوشی‌های هوشمند در نزد مردم و رشد روزافزون شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام، ضرورت طراحی سایت خبری جهت پوشش سریع‌تر و دقیق‌تر حوزه خبر و اطلاع‌رسانی بیش‌ازپیش شده است.

پارامترهای طراحی سایت خبری

ضروری‌ترین پارامتر در طراحی سایت خبری قابلیت نمایش مناسب و استاندارد نوشته‌ها و اخبار و همین‌طور طبقه‌بندی و دسته‌بندی منظم و حرفه ای آن‌هاست.

شما به‌عنوان صاحب کسب‌وکار این امکان رادارید تا اخبار حوزه‌های مختلف را در طبقه‌بندی‌های اصولی و مناسب مانند سیاسی، فرهنگی- اجتماعی، اقتصادی- تجاری، علمی و فرهنگی، ورزشی- تفریحی و … در اختیار مخاطبینتان قرار دهید.

و همین‌طور می‌توانید با یک طراحی سایت حرفه ای دسته‌های فوق را در دسته‌بندی‌های ریزتری و در زیر منوهای متنوع‌تری ایجاد کرده و در اختیار کاربرانتان قرار دهید تا از این طریق دسترسی آن‌ها به اخبار موردعلاقه‌شان راحت‌تر شده و در زمان کوتاه‌تری به خبرهای موردنظر خود دست یابند.

نکته مهم دیگر در طراحی وب سایت خبری نمایش استاندارد آن در دستگاه‌های مختلفی مانند کامپیوتر، لپ‌تاپ، تبلت و موبایل‌هاست تا کاربران از ابزارهای مختلف خود جهت وارد شدن به سایت شما بتوانند استفاده کنند.

مشخصات یک طراحی سایت خبری استاندارد

طراحی سایت خبری زمانی قادر است به وظایف خود برای اطلاع‌رسانی و ارائه اخبار بروز برای مخاطبین و علاقه‌مندانش موفق عمل کند که با مشکل عدم ترافیک و بازدید‌کننده برای سایتش مواجه نباشد.

برای ایجاد ترافیک و بازدیدکننده برای سایتتان هم جدا از اینکه طراحی سایت باید به شکل اصولی باشد، ازلحاظ گرافیکی و بصری هم باید قواعد و اصول لازم برای ایجاد یک سایت خبر و اطلاع‌رسانی پیاده شود، تا در به‌کارگیری بهینه سازی صفحات سایت خود باعث بهبود رتبه سایت شوید و در موتورهای جستجو به‌خوبی نمایان گر شوید، به مجموعه این اعمال در اصطلاح سئو گویند.

با ایجاد این کار یعنی بهینه سازی صفحات سایت خود برای موتورهای جستجو شما این امکان را خواهید داشت تا مخاطبین هدف کسب و کار خود را جذب نموده و اصطلاحاً ترافیک هدفمند برای سایت خود ایجاد نمایید به‌عبارت‌دیگر شما با این عمل باعث بالا بردن رتبه سایت در گوگل می‌شود.

بنابراین با لحاظ کردن نکات گفته‌شده درزمینه طراحی سایت خبری و همچنین رعایت کردن سادگی طراحی سایت، تجربه کاربری و رابط کاربری، نکات امنیت سایت، افزایش سرعت صفحات سایت و سایر موارد می‌توانید به‌راحتی سایت پرمخاطبی در این حوزه برای خود ایجاد کنید.

موضوعات طراحی سایت

تماس بگیر

سلام، من علی اسماعیلی هستم، مدیر بخش طراحی سایت میزفا، شما میتونی از طریق واتس‌آپ و یا مستقیم با من در تماس باشی.