در وبسایت میزفا

طراحی سایت داینامیک
طراحی سایت داینامیکReviewed by Pouria Ariafar on Sep 14Rating: 5.0طراحی سایت داینامیک | طراحی سایت پویاطراحی سایت داینامیک، طراحی وب سایت پویا داروخانه با ظاهری زیبا و مدرن و امکانات حرفه ای به شکل بهینه شده

طراحی سایت داینامیک

ما در طراحی سایت بطور کلی دو نوع طراحی سایت داینامیک و طراحی سایت استاتیک داریم. در طراحی سایت داینامیک برای صاحب و مدیر وبسایت یک پنل مدیریت مجزا ایجاد می شود تا او بتواند به سهولت به تولید و مدیریت محتوا، تصاویر و عکسها بپردازد اما در طراحی سایت استاتیک چنین پنلی ایجاد نشده و هر فرد معمولی نمی‌تواند سایت را مدیریت و کنترل نماید و محتوایی را در آن ایجاد و در صورت لزوم حذف یا ویرایش نماید.

 اگر اساس طراحی وب سایت شما استاتیک است در هنگام ایجاد هر ویرایش و تغییری در محتوا و مطالب آن باید هزینه‌ای بابت آن بپردازید.

البته شما این امکان را دارید تا سایتتان را با حفظ تمام ویژگیهای ظاهری آن به طراحی سایت داینامیک تبدیل کرده و خودتان کار مدیریت و کنترل آن را برعهده بگیرید و در هر موقعی که دوست داشتید کار ویرایش و بروزرسانی مطالب و نوشته های سایت را انجام دهید.

ویژگیهای طراحی سایت داینامیک

اساسا در سایتهای استاتیک الزامی جهت تغییرات دائم و بروزرسانی های مداوم آنها نیاز نمی باشد. این دسته از سایتها اساسا تنها به منظور معرفی و نمایش کالا و خدمات به کار می روند. امور آپدیت و بروز رسانی مطالب این دسته از سایتها دیر به دیر و با فواصل طولانی زمانی انجام می گیرد و الزامی به ارائه خدمات به صورت اینترنتی در این مدل سایتها وجود ندارد.

قاعدتا مبالغ طراحی سایت برای این مدل سایتها کمتر از طراحی سایت داینامیک است ولی در مواقعی که خواستار ایجاد تغییراتی در سایتتان باشید باید با پرداخت هزینه ای از طراح سایت خود درخواست نمایید تا تغییرات مد نظر را برای سایت شما ایجاد و پیاده سازی نماید.

در مقابل این سایتها، مدلهایی با طراحی سایت داینامیک وجود دارند که احتیاج به ایجاد مداوم تغییرات و بروزرسانی ها در مطالب و نوشته های سایت داشته و با توجه به کارکرد و کاربرد سایت و همینطور نوع کاربران و مخاطبان بازار هدف آن ایجاد و تغییر می یابند.

مبالغ ایجاد، نگهداری،پشتیبانی و طراحی سایت داینامیک از دیگر سایتها بیشتر بوده ولی با این تفاوت که هزینه‌های بعدی را برای ایجاد تغییرات و بروزرسانی ها در پی نخواهد داشت.

از اشکالات و معایب طراحی سایت داینامیک که در صورت طراحی غلط و غیر استاندارد آن ایجاد می شود می‌توان به سطح امنیتی پائینتر آنها نسبت به سایتهای استاتیکی اشاره کرد.

به این دلیل که در طراحی سایت داینامیک از دیتابیس استفاده می شود، باید در طراحی و برنامه‌نویسی سیستم مدیریت محتوای آن توجه داشت و تمام نکات و اصول امنیتی را رعایت نمود چرا که اکثر خطرات امنیتی در اینترنت از راه نفوذ به دیتابیس سایتها شکل می‌گیرد.

رعایت این نکته بسیار لازم و ضروری است که با طراحی سایت داینامیک صحیح، اصولی و استفاده از روشهای استاندارد و مطمئن کدنویسی برای درج اطلاعات، می‌توان میزان امنیت طراحی سایت داینامیک را تا سطوح بسیار بالایی ارتقاء داد.

در طراحی سایت داینامیک با بروزرسانیهای مرتب و با برنامه سیستم مدیریت محتوای خود و نصب آپدیت های جدیدتر و اعمال تغییرات بجا و سئو سایت مناسب می توانید باعث افزایش رتبه سایت خود در گوگل شوید.

موضوعات طراحی سایت

تماس بگیر

سلام، من علی اسماعیلی هستم، مدیر بخش طراحی سایت میزفا، شما میتونی از طریق واتس‌آپ و یا مستقیم با من در تماس باشی.