هزینه آمدن به صفحه اول گوگل
هزینه آمدن به صفحه اول گوگل چقدر است؟ سوالی که همه آن را میپرسند
هزینه آمدن به صفحه اول گوگلReviewed by mizfa on Feb 22Rating: 5.0هزینه آمدن به صفحه اول گوگلهزینه آمدن به صفحه اول گوگل چقدر است؟ سوالی که همه آن را میپرسند - تعرفه و قیمت انجام سئو سایت به سادگی قابل محاسبه است، ما سایت میزفا در تماس باشید.

رتبه یک گوگل چنده ؟ این سوالی هست که هر چند وقت یک بار کاربران عزیز از ما میپرسن. هزینه و قیمت سئو همیشه یکی از موضوعات پرچالش هست و مشخص کردن هزینه های آمدن یک سایت به صفحه اول گوگل روش‌های بسیار مختلفی داره و همینطور به یک یا دو فاکتور بستگی نداره، بلکه ده ها فاکتور در محاسبه قیمت سئو دخیل هست.

قرار گرفتن در صفحات اول گوگل کار خیلی راحتی نیست ولی به معنای سخت بودن هم نیست، باید صبر داشته باشی و یک برنامه مشخص تا بتونی در بین لینک های برتر موتورهای جستجو قرار بگیری.

دو موضوع رو باید در نظر بگیری: ۱ – قرار گرفتن ۲ – نگه داشتن

قرار گرفتن سایت در نتایج اول گوگل یک بحث داره ولی  نگه داشتن و حفظ رتبه هم بحث دیگه ای داره و هر دو انگار پروژه جدا هستن، یعنی باید برای هر دو فکر کنی و صرفا بالا آمدن و رفتن تو صفحات اول گوگل که ملاک نیست.

البته باید یک نکته رو هم در نظر بگیری، اینکه من تو چی بالا هستم؟ تو چه کلمه ای رتبه اول صفحات گوگل گرفتم؟ آیا کلمه کلیدی یک کلمه کلیدی هدفمند هست؟

حالا قصد نداریم موارد بالا که اهمیت دارن رو اینجا باز کنیم، ولی بدونید قیمت سئو زمانی هزنیه براتون نمیشه و تبدیل به سرمایه میشه که از اول خوب خرج کنی (یعنی کلاس خوب رفته باشی و یا داده باشی به یک متخصص سئو کار بلد، نه به کسی که به ظاهرا در اینستاگرام ادای متخصص سئو در میاره)

روش‌های مختلفی برای همکاری با میزفا وجود داره و می‌تونید با مطالعه دقیق، بهترین روش رو متناسب با شرایط خودتون انتخاب کنید.

ما در میزفا تعرفه خدمات سئو رو به صورت دقیق ذکر کردیم اطلاع کسب کنید و یک روش مناسب را برای خود انتخاب کنید.

روش‌های آمدن به صفحه اول گوگل – توسط ما یا شما؟

  • توسط میزفا
    به این معنی که پروژه سئو از ۰ تا ۱۰۰ بر عهده میزفا بوده، طبیعتا در این روش نیرو انسانی و زمان بیشتری در پروژه سئو می‌طلبه و به همین دلیل هزینه های این روش بالاتر خواهد بود. ولی از مزیت های این روش می‌تونه به مطمئن بودن روند صحیح مسیر پروژه اطمینان حاصل کنه. تعرفه بندی پروژه سئو که توسط میزفا انجام میشه به صورت زیر هست:

    1. تعرفه سئو براساس کلمات کلیدی
      اگر توجه کنید ما از عبارت “کلمات کلیدی” استفاده کردیم و پروژه ای که تعداد کلمه های کلیدی کمتری داره، مثلا زیر ۱۰ عدد رو انجام نمی‌دیم. به این علت که وقتی بر روی یک کلمه کلیدی و یا یک سری کلمات کلیدی شبیه به هم کار کنیم گوگل حساس تر شده و نتیجه لازم رو ممکن هست در نتایج نگیریم. هر چند این موارد به کارفرما گفته میشه و اگر اصرار به یک سری کلمات خاص فقط داشت، توسط میزفا این پروژه رد میشه ولی اگر تعداد کلمات بیشتر رو قبول کنه به جای تعرفه براساس کلمات کلیدی، تعرفه سئو ماهانه مد نظر گرفته میشه یعنی روش بعدی هست و بهترم هست.
    2. تعرفه سئو ماهانه
      این روش برای پروژه هایی پیشنهاد میشه که تعداد کلمات بسیار زیادی دارن (ما در میزفا به جای استفاده از روش یک از روش دو استفاده می‌کنیم) و یا کلمات مثلا کلمات اونا به شدت رقابتی هست. در این حالت اگر براساس کلمه کلیدی قیمت مشخص بشه هزینه ها به شدت بالاتر میره به همین منظور قیمت به شکل ماهانه مشخص میشه. اینکه ماهانه چه مقدار هزینه باید صورت بگیره بستگی به قدرت و تعداد کلمات کلیدی دارد. پایه این روش از ماهانه ۱۰ میلیون تومان میتونه شروع بشه.
    3. تعرفه سئو براساس خدمات جزئی سئو (پیشنهاد شده)
      یک روش مناسب و بسیار اصولی برای بهینه سازی وبسایت، به این صورت هست که ابتدا چند ماه اول بر روی سئو داخلی سایت کار میشه، چند ماه حدودا بین ۲ الی ۶ ماه هست و در این مدت ممکن هست بدون هزینه سئو خارجی که به شدت بالا هست بتونیم در کلمات مد نظر و یا مشابه رتبه مناسبی رو در نتایج برتر گوگل کسب کنیم. از طرفی زمانی که روی سئو داخلی کار میشه حتی اگر رتبه کسب نکنیم باز هزینه های سئو خارجی کاهش زیادی پیدا میکنه و سایت راحت تر رتبه کسب میکنه (کلا چه بخوایم چه نخوایم باید ابتدا روی سئو داخلی کار کنیم و این طبیعتا سئو هست)، جدا از اونکه سئو داخلی و همینطور تجربه کاربری هر روز اهمیت بیشتری پیدا میکنه. بودجه لازم برای این روش حداقل ۵ میلیون تومان هست و در این ۵ میلیون تومان سعی میشه روی همه کلمات کلیدی، سئو داخلی بشه و سپس بعد از چند ماه میتونیم بر روی بودجه نیاز سئو خارجی کار کنیم.
      همان طور که اشاره کردیم به دلیل اینکه این این نوع پروژه کاملا توسط میزفا صورت میگیرد، بنابراین هزینه‌های مربوط به مقاله نویسی و خرید هر نوع اسکریپت و یا … به شکل جداگانه از کارفرما گرفته میشه.
    4. خدمات کوچک و هوشمند
      این هم یک روش عالی و کم هزینه هست، ما در میزفا نزدیک به حداقل ۱۲ خدمات سئو داریم، خدمات رپورتاژ ، خدمات مشاوره سئو، خدمات سرچ کنسول گرفته تا خدمات افزایش سرعت سایت، خدمات سئو محلی و … در هر کدوم قیمت‌ها ذکر شده و میتونه برای کسانی که قصد دارن میزفا رو تست کنن و هنوز نمیشناسن خوب باشه. لیست همه خدمات سئو رو اینجا مشاهده کنید.
  • توسط شما

    1. مشاهده آموزش‌های رایگان
      مقاله‌های سئو سایت میزفا جزء با کیفیت ترین مقالات سئو در کشور عزیزمان ایران هست. شعار ما در انتشار مقاله ها این هست”کیفیت خدمات میزفا را در مقالات رایگانش تجربه کنید” و این شعار نشان دهنده اهمیت ما به مقاله‌های رایگان هست و سعی شده آموزش جامع سئو را با یک نظم و کیفیت بالایی به شکل رایگان انتشار بدیم.
      ولی خب به دلیل حجم بالای مقالات امکان به روز کردن اونا کمی سخت تر شده و از طرفی نمیتونیم اونطوری که در یک فیلم آموزشی یک مبحثی رو عملی نشون میدیم در متن هم نشون بدیم (نه اینکه نخوایم بلکه نمیشه و منظور ما رو حتما خوب درک میکنید). هر چند این روش یعنی خواندن مقالات خوب هست و هزینه رایگان و یا بهتر است بگم هزینه مالی نداره (چون هزینه صرفا مالی نیست و هزنیه زمانی هم داریم) ولی هزینه زمانی به شدت بالایی رو از شما خواهد گرفت و ازمون و خطا هم طبیعتا در این روش ها بسیار زیاد هست.
      حال شما میتونید این روش رو انتخاب کنید و با خواندن مقاله ها سئو کار سایت خودتون بشید.
    2. ثبتنام در دوره‌های مجازی سئو
      بنا به درخواست بسیاری از کاربران سعی کردیم دوره‌های مجازی برگزار کنیم. دوره های آموزشی جامع و بسیار با کیفیت که برای تولید اون زمان بسیار زیادی گذاشته شده. این دوره ها در قالب فیلم آموزشی هست. مزیت این دوره ها هزینه بسیار کم نسبت به محتوای بسیار با ارزش اون هست. و از طرفی آپدیت این دوره ها بسیار ساده تر هست و همچنین پشتیبانی جهت رفع مشکلات شما داره. لینک دوره‌ها
      هزینه بسیار کمی این روش داره شاید گفت قیمت بین ۵۰ هزارتومن الی ۲ میلیون تومان داشته باشه، و از طرفی با دیدن دوره‌ها به دانش شما بسیار اضافه میشه و نسبت به روش اول آموزش رایگان سرعت بسیار بالاتری داره ولی به هر حال باید زمان زیادی برای بهینه سازی و کسب لینک های اول در گوگل بذارید.
    3. شرکت در دوره‌های خصوصی سئو حضوری یا آنلاین (پیشنهاد شده)
      یکی از پرطرفدارترین خدمات سایت میزفا هست. بله آموزش های خصوصی سئو رو میگم.
      کلاس های خصوصی سئو
      بدون شک هزینه بالاتری نسبت به روش‌هایی که توسط شما باید انجام بشه به ظاهر داره ولی در عمل اینطور نیست، چون شما در این روش قرار هست کلی زمان صرفه جویی کنید مثلا به جای رسیدن در مدت ۲ سال میتونید توی ۴ ماه برسید، آیا این خودش کمه؟
      قیمت سئو زیاد یا کم بررسی نمیکنیم ولی ایا این قیمت قرار هست به ازای چه چیزی داده بشه؟ اگر من به شما بگم که به ازای ۱ میلیون به شما سکه تمام بهار آزادی میدم شما ایا این پیشنهاد رو رد می‌کنید؟ هر چند ۱ میلیون پول کمی نیست ولی به ازای اون یک سکه به ارزش ۱۲ میلیون رو دریافت میکنید.
      آموزش های خصوصی هم به همین شکل است. مزیت‌های این آموزش به این صورت است:
      هر زمان که میزفا و شما مشخص کنید کلاس تشکیل میشه / داده‌ها و آموزش ها همه داغ و به روز هستند (دقت کنید که سئو هر روز در حال تغییر است) / کار عملی مخصوص شما صورت میگیره و هر مثالی از سایت شما زده میشه / در هر جلسه بدون نیاز به یادداشت میتونید صوت یا ویدیو جلسه رو داشته باشید / پشتیبانی به شکل تلفنی صورت میگیره / مباحث آموزشی دقیقا متناسب با نیاز شما طراحی شده / برخی سرفصل های مهم در روش اول و دوم که در بالا اشاره کردیم نیست و فقط در روش سوم یعنی همین اموزش های خصوصی موجود است و ده ها امتیاز دیگر
      هزینه این آموزش هر ۴ ساعت مشخص میشه. جهت اطلاعات بیشتر از تعرفه سایت‌های آموزش سئو به لینک آموزش های خصوصی سئو مراجعه کنید.
  • توسط میزفا و شما (پیشنهاد)
    ۶ روش در بالا به شما گفته شد و در هر روش پیشنهادهای لازمه صورت گرفت، این پیشنهادها کاملا دلسوزانه بوده و منفعت یک طرفه ای برای میزفا گرفته نشده چون منفعت ما در راستای منفعت شماست.
    شما میتونید از روش‌های ما ایده بگیری و حتی با سایرین همکاری کنید هر چند همکاری با شما دوستان باعث افتخار ماست. ما به دنبال روشی هستیم که شما راضی باشید و در این رضایت طبیعتا همانند همه کسب و کارهای روی زمین به دنبال هزینه مناسب هستیم. (صوت مشتریان ما رو حتما گوش کنید)
    این روش هم هوشمند هست و در مسیر اوردن سایت شما در صفحات اول گوگل به دو عامل توجه میشه، بالاترین کیفیت با کمترین هزینه، حال ممکن هست توسط میزفا یا شما و یا هر دو صورت بگیره. مثلا چطوری؟
    به عنوان مثال بررسی کلمات کلیدی مهم شاید زمان گیر باشه و هزینه بالایی از شما بگیره، ما در اینجا بهتر است به شما آموزش بدیم که چطور در داخل سایت کارهایی که ما نیاز داریم رو شما انجام بدید، در این صورت کار تقسیم بندی شده و شما بخشی از کارهایی بهتون آموزش دادیم رو اعمال میکنید و ما هم مواردی که لازم است خودمان انجام دهیم همانند لینک سازی خارجی را صورت میدهیم.
    جهت کسب اطلاعات بیشتر میتونید با ما در تماس باشید.

به شکل کلی برخی از این فاکتورها که در سئو تاثیرگذار هستند عبارت اند از:

تاثیر کلمه کلیدی در قیمت سئو

از جمله مواردی که در هزینه آمدن به صفحه اول گوگل می‌تواند دخیل باشد، نوع کلمه کلیدی است، هر چند تا در سایت میزفا سعی خواهیم کرد بر روی کلمات خاص و کم کار نکنیم، تمرکز بر روی کلمات گسترده و کم هزینه است.

تاثیر قدرت و تعداد رقبا در هزینه سئو

میزان قدرت و تعداد رقبا در حوزه‌ای که شما فعالیت میکنید یکی از عناصر بسیار مهم در مشخص کردن قیمت سئو برای آمدن به رتبه های برتر گوگل است. گاهی تعداد رقبا کم ولی قدرت آن‌ها بسیار هست و گاهی تعداد زیاد ولی قدرت آن‌ها کم است، به هر حال حالت های مختلفی می‌تواند داشته باشید که با آنالیز رقبا به این موضوع می‌توان پی برد.

تاثیر مدت زمان قرارداد سئو در هزینه آن

در تابستان ۹۷ حداقل قراردادهایی که سایت میزفا در پروژه‌های خود تنظیم می‌کند ۲ ماه است و اگر این مدت طولانی تر باشد طبیعتا بر روی نرخ سئو تاثیرگذار خواهد بود.

نحوه پرداخت هزینه های سئو

گاهی ممکن است هزینه های یک پروژه سئو در جهت کسب رتبه در صفحه اول گوگل را ماهانه دریافت کنیم ولی گاهی ممکن است به ۳ بخش تقسیم کنیم، و یا پروژه کوتاه است و تمام هزینه اول کار گرفته می‌شود. به هر حال این موضوع هم بستگی به نوع پروژه نیز دارد.

خب قیمت سئو کردن سایت من چقدر میشود؟

تعرفه خدمات سئو برای هر سایتی متفاوت است و کاملا بستگی به شرایط کشور هم می‌باشد. گاهی باید قرارداد را براساس قیمت دلار بست و این یک راه چاره است. اگر به دنبال هزینه سئو برای سایت خود به شکل دقیق هستید با میزفا تماس بگیرید.

سئو کردن هزینه کردن نیست

توی میزفا مشکلات واقعی رو حل میکنیم :)

چه کاری می تونیم برای شما انجام بدیم؟

reportage-service

خدمات رپورتاژ

کمک میکنیم تا بتونید براساس بودجه و رقبایی که دارید، کجا رپورتاژ برید و با چه کلمه کلیدی و به چه صورتی تا نتیجه بگیرید.

شروع از ۱ میلیون تومن

consulting-seo

مشاوره سئو

کمک میکنیم تا بتونید سئو سایتتون رو براساس هدف‌تون و با کمترین هزینه زمانی و مالی در یک مسیر روشن ارتقا بدید.

شروع از ۱ میلیون تومن

on-page-seo-service

خدمات سئو داخلی

کمک میکنیم تا بتونید نهایت استفاده از سئو رو با هزینه های کم تجربه کنید. سئو داخلی قدم اولیه سایت هست و بدون اون نمیشه.

شروع از ۷ میلیون تومن

seo-error-fix-service

خدمات عیب یابی سئو

کمک میکنیم تا بتونید خطاها و ارورهایی که مربوط به سئو هست رو برطرف کنیم، مشکلات مربوط به محتواهای تکراری و ... پیدا میکنیم.

شروع از ۹ میلیون تومن

optimize-speed-website

افزایش سرعت سایت

کمک میکنیم تا بتونید مشکل کندی سرعت سایتتون حل کنید، بحرانی که در اکثر سایت ها هست و هر کسی حل کنه قدم مهمی برداشته.

شروع از ۳.۸ میلیون تومن

education-seo

آموزش خصوصی سئو

کمک میکنیم تا بتونید خودتون مسیر سئویی سایتتون رو پیدا کنید، کاری که شاید بعد رفتن کلی آموزش عمومی نتونستید انجام بدید.

شروع از ۲ میلیون تومن

local-seo-service

خدمات سئو محلی

کمک میکنیم تا بتونید کسب و کارتون رو در شهر و منطقه خودتون نمایش بدید، در نقشه گوگل بالا باشید و بیشتر دیده بشید.

شروع از ۷۰۰ هزار تومن

analysis-seo-service

خدمات آنالیز و تحلیل سئو

کمک می‌کنیم تا درباره همه چیز سایتت اطلاعات کسب کنی، از خطاها گرفته تا فرصت‌هایی که در سایتت هست.

شروع از ۱۳ میلیون

seo

خدمات ۳۶۰ درجه سئو

کمک میکنیم تا بتونید جزء بهترین باشید. هر کاری که لازم باشه به صورت کامل از ابتدا تا انتها خودمون برای سئو سایتتون انجام میدیم.

شروع از ۱۰ میلیون

برخی از نمونه کارهای مربوط به سئو

تماس بگیر

سلام، من علی اسماعیلی هستم، مدیر بخش طراحی سایت میزفا، شما میتونی از طریق واتس‌آپ و یا مستقیم با من در تماس باشی.