در وبسایت میزفا

طراحی سایت چند زبانه
طراحی سایت چند زبانهReviewed by Pouria Ariafar on Sep 6Rating: 5.0طراحی سایت چند زبانهطراحی وب سایت دو زبانه و چند زبانه با ظاهری زیبا و مدرن و امکانات حرفه ای به شکل بهینه سازی شده تنها با یک کلیک در سایت میزفا

طراحی سایت دو زبانه و چند زبانه

در بسیاری از کسب‌وکارها طراحی سایت‌ دو زبانه و چند زبانه که اهدافی تجاری و بازرگانی را در حوزه بین‌المللی برای خود ترسیم کرده‌اند و یا تعدادی از کاربران و متقاضیان کسب‌وکار آن‌ها غیرفارسی زبانان هستند، بسیار لازم و ضروری است.

با طراحی سایت دو زبانه و چند زبانه شما به‌راحتی خواهید توانست با مشتریان خارج از مرزها تعامل داشته و وارد معامله و خریدوفروش با آن‌ها شوید.

جالب است بدانید در سیستم‌های جدید تبلیغاتی بخصوص تبلیغات در موتورهای جست و جو که معروف‌ترین آن‌ها موتور جست‌وجوی گوگل است، شما این امکان را خواهید داشت تا مکان جغرافیایی مناطقی که دوست دارید و تمایل دارید تبلیغ شما برای آن‌ها به نمایش دربیاید را مشخص کنید و اصطلاحاً تارگتینگ نمایید  (تعیین هدف) بدین‌صورت که مثلاً فقط کشورهای حوزه شرق اروپا تبلیغات و آگاهی شمارا مشاهده کنند. قاعدتاً افراد آن کشورها انتظار دارند پس از دیدن تبلیغاتتان و وارد شدن به سایتتان با زبانی مشابه زبان خود مواجه شده تا راحت‌تر بتوانند با نوع و نحوه خدمات و کالاهای شما آشنا شوند. درنتیجه اگر در طراحی سایت خود ویژگی دو زبانه چند زبانه بودن را لحاظ نکرده باشید در این حوزه‌ها امکان رقابت و عرضه کالا و خدمات خود را نخواهید داشت و به‌نوعی محدودیتی در کسب‌وکار خود ایجاد نموده‌اید.

ویژگی‌های طراحی سایت‌ دو زبانه یا چند زبانه

طراحی سایت‌ دو زبانه و چند زبانه موضوعی تخصصی و احتیاج به‌دقت و توجه ویژه‌ای دارد. زیرا انجام تنظیمات ضروری آن برای مدیریت و کنترل آن و در دسترس بودن اطلاعات و محتواهای گردآوری‌شده در هر زبان و همچنین همگام‌سازی نوشته‌ها در زبان‌های گوناگون نیاز به نیروهای متخصص و کارشناس دارد و این موضوع باعث یکپارچه شدن سایت در قسمت‌های مختلف می‌شود.

بهترین حالت در طراحی سایت‌ دو زبانه یا چند زبانه ایجاد فضایی یکپارچه برای کنترل تمامی زبان‌های سایت است و اگر این کار با تخصص لازم و به‌درستی به انجام نرسد، امکان دارد سایت‌هایی ایجاد شوند که کاملاً مجزا از همدیگر بوده و باید به‌صورت جدا از هم مدیریت، کنترل و به‌روزرسانی شوند.

در طراحی سایت‌ دو زبانه و چند زبانه ، رعایت اصول سئو و طراحی سایت بر اساس استانداردهای بهینه سازی شده نقش کلیدی در افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو نظیر گوگل ایجاد می‌کند و باعث می‌شود خدمات بین‌المللی در مرض عموم مردم با زبان‌های مختلف قرار گیرد.

قیمت طراحی سایت‌ دو زبانه و چند زبانه

با توجه به شیوه‌های متفاوت چندزبانه کردن سیستم‌های مدیریت محتوا و یا استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی مختلف برای طراحی سایت‌ دو زبانه و چند زبانه ، قیمت‌های متفاوتی برای این کار وجود دارد.

یکی از مهم‌ترین پارامترهایی که در مشخص شدن قیمت زبان جدید تأثیرگذار است، هماهنگی جهت و راستای نوشتار زبان جدید با زبان‌های پیش‌فرض سایت است. به‌عنوان‌مثال اضافه نمودن زبان عربی به سایتی که زبان پیش‌فرض آن فارسی است، دارای قیمت پایین‌تری از اضافه نمودن زبان انگلیسی به آن است چون جهت و راستای نوشتار این دو زبان هر دو از راست به چپ است و به ایجاد تغییرات زیادی احتیاج ندارد.

موضوعات طراحی سایت

تماس بگیر

سلام، من علی اسماعیلی هستم، مدیر بخش طراحی سایت میزفا، شما میتونی از طریق واتس‌آپ و یا مستقیم با من در تماس باشی.