در وبسایت میزفا

طراحی سایت شخصی
طراحی سایت شخصیReviewed by Pouria Ariafar on Sep 24Rating: 5.0طراحی سایت شخصی | طراحی وب سایت برای اشخاصطراحی سایت شخصی با ظاهری زیبا و مدرن و امکانات حرفه ای به شکل بهینه شده، طراحی وب سایت برای اشخاص و افراد معروف

طراحی سایت شخصی

طراحی سایت شخصی باهدف نمایش مهارت‌ها و توانمندی‌های هر شخص، بیان علاقه‌مندی‌ها و دغدغه‌های شخصی و اجتماعی، مطرح کردن نقطه نظرات و دیدگاه‌ها و تحلیل‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و … ایجاد می‌گردد.

طراحی سایت شخصی می‌تواند برای افراد با موقعیت‌ها و جایگاه‌های شغلی و اجتماعی متفاوتی صورت گیرد. به‌عنوان‌مثال آن شخص می‌تواند یک شخص سیاسی مانند معاون وزیر امور خارجه و یا یک هنرمند مانند اکثر خواننده‌ها، بازیگران و یا ورزشکاران و یا یک فرد با موقعیت علمی و دانشگاهی باشد.

طراحی سایت شخصی افراد مختلف با توجه به نوع حرفه و تخصص‌های آن‌ها متفاوت بوده و هر فردی با سفارش و طراحی سایت شخصی خود این امکان را خواهد داشت تا با ارتباط با افراد مختلفی در سراسر جهان پرداخته و از این طریق به به‌روزرسانی و تکمیل کردن علم و دانش خود در حوزه مورد تخصص خود بپردازد.

طراحی سایت شخصی یا استفاده و به‌کارگیری شبکه‌های اجتماعی!

اکثر مردم این‌گونه تصور می‌کنند که باوجود شبکه‌های اجتماعی و برخی پیام‌رسان‌ها و رشد و گسترش روزافزون آن‌ها مانند تلگرام، توئیتر، اینستاگرام و … تخصیص زمان و هزینه برای طراحی سایت شخصی کاری بیهوده، بی‌اثر و بی‌ارزش است و با به‌کارگیری و استفاده از همین پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی این امکان را خواهند داشت تا ارتباطات و کانکشن های لازم را در حوزه‌های مختلف کاری وزندگی خود به دست آورده و ایجاد نمایند.

شاید در ابتدای امر و با دیدی کوتاه‌مدت چنین طرز تفکر و دیدگاهی درست باشد ولی بادید، تحلیل و تفکری درازمدت این مدل وجود نداشته و از شبکه های اجتماعی و پیام رسانها نمی‌توان به‌عنوان جایگزینی برای سایت های شخصی استفاده کرد.

چراکه بررسی‌ها و تحقیقات ثابت کرده‌اند که هیچ‌یک از این پیام‌رسان‌ها و شبکه های اجتماعی بقاء و ماندگاری لازم را در طول زمان نداشته و پس از گذشت مدت‌زمان‌هایی نامعلوم و نامشخصی از بورس و سکه افتاده و جایگاه و کارکرد خود را ازدست‌داده‌اند.

بخصوص در کشور ما که به خاطر وجود محدودیت‌هایی مانند فیلترینگ و مشکلاتی در سرعت و ارتباطات اینترنتی هر پیام رسان و شبکه اجتماعی در مدت‌زمان بسیار کوتاهی از بین رفته و یا جایگاه خود را به رسانه دیگری داده است.

درنتیجه حساب کردن بر روی این شبکه‌ها و رسانه‌ها به‌هیچ‌وجه کار عاقلانه‌ای نبوده و نمی‌توان روی آن‌ها به‌عنوان ابزاری جدی و تخصصی برای رشد و توسعه کسب‌وکارها استفاده کرد.

بنابراین با طراحی سایت شخصی گامی اصولی، حرفه‌ای و استاندارد را جهت تحقق اهداف کاری و بیزینسی خود برداشته و با طراحی سایت اختصاصی آن برای خود و مدیریت و برنامه‌ریزی شخصی خود در آن نگرانی‌ها و دغدغه‌های استفاده از دیگر رسانه‌ها را از بین خواهید برد و با معرفی و نمایش زمینه‌های فعالیت و تخصصی خود در آن، امکان رشد و پیشرفت مسیر شغلی و کسب‌وکار خود را در سطح جهانی فراهم می‌آورید.

موضوعات طراحی سایت

تماس بگیر

سلام، من علی اسماعیلی هستم، مدیر بخش طراحی سایت میزفا، شما میتونی از طریق واتس‌آپ و یا مستقیم با من در تماس باشی.