در وبسایت میزفا

طراحی سایت وکیل
طراحی سایت وکیلReviewed by mizfa on Oct 30Rating: 5.0طراحی سایت وکیلطراحی سایت مخصوصا برای وکیل ها و وکلا در این فضای بسیار پر جستجو که در حوزه درگیری ها و دعاوی رخ میدهد اهمیت بسیاری را دارد که شما میتوانید در میزفا به این امر مهم به راحتی برسید.

طراحی سایت وکیل

کار های حقوقی و قضایی یکی از پر دردسر ترین کار هاییست که مردم با آنها سر و کار دارند. برای پیدا کردن وکیل مطمئن و همچنین اطلاعات حقوقی مردم مجبور به گذراندن زمان بسیاری می باشند که اینترنت این ابزار ارتباطی پر مصرف می تواند این زمان را برای همه مشاغل کمتر کند. با این وجود کمتر وکیلی را مشاهده می کنیم که برای خود سایت مخصوصی داشته باشد و از این طریق به مردم اطلاع رسانی کند. وکلای عزیز باید بدانند که داشتن یک وب سایت برای نمایش رزومه کاری و همچنین ارائه خدمات از طریق اینترنت بسیار برایشان پر مزیت است.
در این وب سایت ها وکلا آخرین تغییرات قانون را پس از بررسی خود در وب سایت قرار می دهند و با توجه به رزومه قدرتمندی که از قبل برای خود تهیه کرده اند مشتریانی برای انجام وکالت پیدا میکنند.

امکانات یک وب سایت وکیل :
• صفحه قوانین حقیقی و حقوقی
• صفحه آشنایی با وکیل و رزومه
• صفحه تماس و آدرس دفتر وکیل
• صفحه ثبت درخواست

صفحه قوانین حقیقی و حقوقی :
در این صفحه وکیل آخرین تغییرات قوانین رسمی کشور را به صورت واضح قرار می دهد و همچنین می تواند برداشت خود را نیز در این صفحه قرار دهد. قوانین حقیقی – حقوقی و همچنین قوانین محتوای مجرمانه اینترنتی و غیره همگی می توانند در این صفحه قرار بگیرند.
صفحه آشنایی با وکیل و رزومه :
در این صفحه وکیل در رابطه با خود نام و نام خانوادگی ، سال تولد ، زندگینامه و غیره را قرار می دهد و همچنین رزومه خود را نیز قرار میدهد.
در رزومه می تواند تعداد پرونده های موفق و همچنین سال اخذ مدرک و غیره را نیز درج کند.
همچنین در این صفحه وکیل می بایست جواز فعالیت را نیز قرار دهد تا کاربران از اجازه فعالیت وکیل مطمئن شوند.
صفحه تماس و آدرس دفتر وکیل :
در این صفحه اطلاعات و راه های ارتباطی وکیل مانند شماره تماس ، آی دی تلگرام و محل کار ذکر می شود.
برای زیبایی کار و همچنین نمایش دقیق محل کار وکیل ، ما یک نقشه نیز در کنار راه های ارتباطی قرار می دهیم که کاربران بتوانند از این طریق آدرس دقیق محل دفتر کار وکیل را پیدا کنند و به آنجا مراجعه کنند.
صفحه ثبت درخواست :
در این صفحه کاربران می توانند درخواست های خود را مبنی بر وکالت ارسال کنند و وکیل با توجه به زمان کاری خود می تواند به درخواست ها پاسخ دهد.
یک وب سایت وکالت سفارش دهید :
اگر وکیل هستید و قصد دارید که جامعه هدف خود را افزایش دهید پیشنهاد می کنیم که یک وب سایت وکالت مخصوص خود سفارش دهید و جامعه هدف خود را افزایش دهید. با تیم میزفا تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان مشاورین ما بهره مند شوید . تیم میزفا آماده همکاری با تمامی وکلای عزیز در سراسر ایران با شرایطی ویژه ، زمان و هزینه معقول می باشد.

موضوعات طراحی سایت

تماس بگیر

سلام، من علی اسماعیلی هستم، مدیر بخش طراحی سایت میزفا، شما میتونی از طریق واتس‌آپ و یا مستقیم با من در تماس باشی.