طراحی وب سایت ارزان
طراحی سایت ارزان اما حرفه ای؟Reviewed by Pouria Ariafar on Aug 10Rating: 5.0طراحی وب سایت ارزان | طراحی وب سایت ارزان و حرفه ایآیا واقعا طراحی سایت ارزان با قیمت پایین و کیفیت مناسب وجود دارد؟ طراحی وب سایت ارزان که بتوان کسب و کار خود را در ان سئو کرد وجود دارد؟

از قدیم الایام گفته اند که هیچ ارزانی بی حکمت نیست! یک وبسایت از قسمت های مختلفی اعم از قسمت کدنویسی و فنی، قسمت محتوا گذاری، قسمت ظاهری و … تشکیل شده است. استفاده از بعضی ابزارهای طراحی سایت میتواند بر اساس نیاز شما هزینه را کاهش بدهد. نکته ای که وجود دارد این است که از کم بودن اطلاعات شما در حوزه طراحی سایت سواستفاده نشود.

در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با پشت صحنه طراحی سایت ارزان قیمت آشنا کنیم و 4 ویژگی مهم طراحی سایت ارزان اما حرفه ای را به شما بیاموزیم.

آیا طراحی سایت ارزان امکان‌پذیر است؟

شاید تصور کنید سفارش طراحی سایت ارزان اما با کارایی بالا غیرممکن باشد اما ما به شما میگوییم که این کار با یک برنامه‌ریزی و مهارت قوی امکان‌پذیر است و ارائه سرویس‌های طراحی سایت ارزان بدون داشتن مهارت کافی و یک تیم برنامه‌ریزی قوی به‌هیچ‌وجه امکان‌پذیر نمی‌باشد و متأسفانه وجود دارند شرکت هایی که بدون داشتن دانش و مهارت کافی مشغول به فعالیت در حوزه طراحی سایت با عنوان‌هایی مانند طراحی سایت ارزان یا طراحی سایت با قیمت پایین هستند درحالی‌که از احتیاجات سایتهای طراحی‌شده‌ی به‌اصطلاح ارزان قیمتشان به پشتیبانی، حفظ و نگهداری، به‌روزرسانی‌های مداوم و مرتب که براساس سئو باشد بی‌اطلاع هستند و سایت طراحی شده با قیمت ارزان را بدون خدمات پس از فروش به حال خود رها می‌کنند.

درواقع عاملی که باعث ارائه سرویس و طراحی وب سایت ارزان می‌شود سوابق و تجارب و تخصص بالای آن شرکت طراح سایت است که باعث می‌شود توانایی طراحی یک سایت با قیمت ارزان اما با کارایی بالا داشته باشد. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم شرکت‌های موفق در حوزه طراحی وب سایت می‌توان به زمان به اتمام رساندن پروژه‌های خود اشاره کرد که درنتیجه‌ی داشتن سوابق و تجارب بالا و استفاده از نیروهای متخصص در این حوزه در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با پایین‌ترین فاکتور ممکن خدمات خود را ارائه می‌دهند.

معیارهای طراحی وب سایت ارزان

در دنیایی زندگی می‌کنیم که بسیاری از افراد و مؤسسات برای رشد و توسعه‌ی اهداف خود و همچنین به دست آورد درآمدهای بیشتر به ایجاد کسب‌وکارهای اینترنتی و طراحی سایت برای کسب‌وکارشان رجوع کرده‌اند.

فرآیند طراحی یک وب‌سایت تنها ایجاد و بالا آوردن آن سایت نیست بلکه پس از طراحی آن باید آن سایت توسط تیم طراح سایت حفظ و نگهداری شود و متأسفانه بیشتر شرکت‌ها و کمپانی‌های با شعار طراحی سایت ارزان که فاقد مهارت و تخصص کافی در این حوزه هستند عموماً در کار حفظ و نگهداری سایت ضعیف عمل کرده و موجبات نارضایتی مشتریانشان خود را فراهم می‌کنند.

تجارب کافی تیم میزفا در این حوزه  سبب می‌شود طراح سایت تمام اتفاقات احتمالی پیش رو در ایجاد آن سایت را پیش‌بینی کرده و تمام‌کارهایی که برای کارکرد صحیح طراحی وب‌سایت لازم است را انجام دهد. به‌عنوان نمونه طراح وبسایت باید سایت را برای پیشگیری از مسائل ضد امنیتی به نحوه کاملی ایمن کرده باشد تا از حملات مختلف سایبری و هک که این روزها بسیار متداول شده است و اخبار گوناگونی پیرامون آن‌ها می‌شنویم در امان باشد.

این در حالی است که بسیاری از سایت هایی که باقیمت‌های پایین و توسط شرکتهایی با عنوان طراحی سایت ارزان ایجادشده‌اند فاقد اصول اولیه امنیت در سایت خود بوده و در معرض بسیاری از تهدیدات امنیتی قرار دارند.

استفاده از سیستم های مدیریت محتوا خوب است یا نه؟

شما برای طراحی سایت حتی می‌توانید از CMSهای آماده‌ای همچون وردپرس, جوملا و … نیز استفاده کنید اما دقت داشته باشید که حتی این مدل وبسایت ها هم باید به‌وسیله کارشناسان و متخصصین و برنامه نویسان کار بلد حوزه وب تولید و ایجاد و طراحی گردند چون ممکن است در صورت استفاده غلط و نادرست از این CMS های آماده سایت شما با مسائل و مشکلات عدیده‌ای مواجه گردد.

آیا طراحی سایت ارزان اما حرفه ای وجود دارد؟ بله اما با ویژگی های زیر:

  1. این کار را به شرکت های معتبر بسپارید.
  2. قرارداد معتبر و محکم ببندید.
  3. توضیحات کاملی از پروسه کار و حفظ و به روز رسانی سایت بشنوید.
  4. مطمئن شوید ارزانی قیمت از بی تجربگی نشات نمیگیرد.

با توجه به شرایط بالا زمانی که دانستید هدفتان از طراحی و ساخت سایت چیست با مشاوره رایگان میزفا اطلاعات خود را به روز کنید و تنها با یک کلیک پروسه طراحی سایت خود را اغاز کنید:

موضوعات طراحی سایت

تماس بگیر

سلام، من علی اسماعیلی هستم، مدیر بخش طراحی سایت میزفا، شما میتونی از طریق واتس‌آپ و یا مستقیم با من در تماس باشی.