در وبسایت میزفا

طراحی وب سایت انتشارات
طراحی سایت انتشاراتReviewed by Pouria Ariafar on Aug 16Rating: 5.0طراحی سایت انتشاراتخدمات طراحی سایت انتشارات به شکل حرفه ای و سئو شده جهت معرفی خدمات شما در فضای پردآمد اینترنت، فرصتی مناسب برای کتاب های شما در گوگل

در دنیای آنلاین و دیجیتال امروز شاهد این موضوع هستیم که نسخه های الکترونیکی کتاب ها پر طرفدار شده اند. از آن جایی گه گجت های مخصوص مطالعه کتاب های الکترونیکی و آنلاین هم در بازار حرفی برای گفتن دارند نباید از اهمیت کتب الکترونیک چشم پوشی کرد. همزمان با پر طرفدار شدن کتاب های دیجیتال، از سوی دیگر بازار کتاب های چاپی نیز همچنان رونق سابق خود را دارد. مردم معمولا قبل از خرید کتاب عنوان آن را سرچ میکنند و انتشارات های مختلف را با هم مقایسه میکنند. عده ای مستقیما کتاب را  از ناشر میخرند و کمتر به سراغ کتابفروشی ها میروند. ناشر های مختلفی با اجرای کمپین های متنوع به معرفی کتاب های خود میپردازند.

در این مقاله میخواهیم برای شما ویژگی های مختلف یک وبسایت انتشاراتی و راه های درآمد زایی و معروفیت از طریق اینترنت را برای شما توضیح دهیم.

دلایل مهم طراحی سایت انتشارات:

امروزه با توجه به گسترش روزافزون به‌کارگیری از ابزارهای تکنولوژی مانند موبایل‌های هوشمند، لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌های مختلف در میان مردم و همچنین دسترسی آسان و مداوم مردم به اینترنت، تمایل برای مطالعه‌ی کتاب‌های مختلف الکترونیکی افزایش‌یافته و انتشارات‌های بزرگ و معروف به این فکر افتاده‌اند که برای کسب‌وکار خود به طراحی سایت انتشارات روی آورده تا به‌وسیله‌ی آن بتوانند با علاقه‌مندان حوزه‌ی کاری خود ارتباط عمیق‌تر و متناسب با نیازهای روز آن‌ها برقرار کنند.

و همین‌طور این امکان را داشته باشند تا به‌وسیله سایت خود، آثار و نشرهای جدید خود را رونمایی کرده و یا نسبت به فروش آن‌ها در قالب‌های الکترونیکی به علاقه‌مندان خود اقدام کرده و آن‌ها را نسبت به تهیه و استفاده از آثار خود به‌صورت اینترنتی مجاب نمایند.

 

مزایای طراحی سایت انتشارات چیست؟

بزرگ‌ترین مزیت برای یک صاحب کسب‌وکار در حوزه‌ی انتشارات  معرفی و مطلع کردن علاقه‌مندان در مورد کتب تازه انتشاریافته، کتاب‌های در حال انتشار و کتاب‌های پرطرفدار است. دادن این حجم زیاد از اطلاعات جهت آگاهی سریع علاقه‌مندان این حوزه به یک بستر بزرگ و عظیم سخت‌افزاری و نرم‌افزاری احتیاج دارد که بستر وب و اینترنت این فضا را در اختیار صاحبان کسب‌وکار در این حوزه قرار می‌دهد.

به این دلایل ایجاد و طراحی سایت انتشارات مهم‌ترین و ضروری‌ترین عامل در جهت رشد و توسعه‌ی کسب‌وکار ناشران می‌باشد.

طراحی وب سایت انتشارات باعث می‌شود که کاربران به سهولت و راحتی کتب موردنظر خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن یافته و بتوانند به شکل اینترنتی  وجه آن را پرداخته و محصول خود را دریافت نمایند که همین کوتاهی زمان ارائه خدمت و سرویس، سبب رونق فعالیت ناشران و نویسندگان این کسب‌وکار نیز گشته است.

همچنین چون اینترنت به‌راحتی در اختیار افراد می‌باشد، طراحی سایت انتشارات سبب ایجاد فرهنگ کتاب‌خوانی برای افراد مختلف جامعه شده و باعث رشد و توسعه‌ی کار مؤلفان و ناشران به گردیده است.

نکات فنی کاربردی در طراحی سایت انتشارات

همان‌طور که در بالا ذکر شد، از ضروری‌ترین عوامل داشتن یک ‌سایت، افزایش تعداد مخاطبین این حوزه است. درواقع شما در حال سرویس دادن به کاربران جدیدی هستید که از طریق دنیای وب و اینترنت به لیست مشتریان شما اضافه گشته‌اند، درنتیجه از مهم‌ترین نکات طراحی سایت انتشارات شما پربازدید بودن آن است.

جهت پربازدید ساختن سایتتان علاوه بر تولید و ارائه محتوای مناسب و اختصاصی، راه‌های دیگری نیز جهت تحقق این کار وجود دارد که از مهم‌ترین آن‌ها کار افزایش رتبه سایت در گوگل یا سئو است.

این کار سبب بهینه سازی سایت و افزایش بازدید و همچنین ترافیک سایت شما می‌گردد. چراکه امروزه اکثر مخاطبان سایتها از طریق سرچ در موتورهای جستجو نظیر گوگل، سایتهای موردنظر خود را می‌یابند.

با توجه به مطالب مطرح‌شده طراحی سایت انتشارات برای ارائه خدمات و سرویس‌های نوین به تعداد بسیار زیادی از علاقه‌مندان و طرفداران این حوزه که هرکدام سلایق و نیازهای مخصوص خود رادارند و همچنین برای بهبود بخش درآمدی فعالان، طراحی سایت حرفه ای برای ناشران بسیار ضروری است.

روند طراحی وب سایت انتشارات از کجا شروع میشود؟

شما میتوانید با توجه به دلایل و خصوصیات ذکر شده در این مقاله برای طراحی سایت انتشارات خود قدم اول را بردارید. میزفا با یک کلیک در این مسیر همراه شما میشود و بر اساس آپدیت های 2019 سایت شما را بر اساس اصول طراحی سایت و آن چه که شما میخواهید، سایت شما را میسازد. تعلل نکنید.

موضوعات طراحی سایت

تماس بگیر

سلام، من علی اسماعیلی هستم، مدیر بخش طراحی سایت میزفا، شما میتونی از طریق واتس‌آپ و یا مستقیم با من در تماس باشی.