این خدمات برای چه کسانی مناسب نیست

خدمات بهینه سازی سرعت وبسایت

اولین گام سئو، بهینه سازی داخلی سایت می‌باشد و یکی از موارد بسیار مهم در بهینه سازی داخلی افزایش سرعت سایت و بهبود لود وبسایت است. شرکت گوگل چند سال پیش اعلام کرد که افزایش سرعت بارگذاری وبسایت و بهینه سازی سرعت سایت در نتایج جستجو تاثیری مستقیم و مثبت خواهد گذاشت. به این معنا و طبق آمارهای جهانی، سایت هایی که سرعت پایین در زمان بارگذاری دارند و صفحات آن‌ها با مشکل سرعت و حجم بالا روبه‌رو است (و به شکل میانگین بارگذاری صفحات آن‌ها بیش از ۱۰ ثانیه‌ به طول می‌انجامد تا کامل لود شود) تجربه خوبی برای مخاطب رقم نمی‌زنند [منبع: Backlinko]. درواقع مشکل سرعت، باعث افزایش نرخ پرش کاربری (bounce rate) می‌گردد که یک نقطه منفی در بهینه سازی سایت (سئو) و تجربه کاربری است و باعث استقبال کمتر کاربران از خدمات و محصولات یک سایت می‌شود.

حال تیم میزفا با تجربه‌ای که در زمینه بهینه سازی و بالا بردن سرعت سایت دارد، می‌تواند راهکارهای لازم و مفید برای سرعت بخشیدن به سایت شما را اعمال کند. در همین راستا؛ برای شما عزیزان خدماتی را با هزینه مناسب ارائه می دهیم. ما می‌توانیم به صورت چشم‌گیری باعث افزایش سرعت وردپرس ، افزایش سرعت جوملا و همینطور افزایش سرعت هر سیستم مدیریت محتوایی که شما استفاده می‌کنید شویم. چرا که یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیران در جهت ارائه خدمات بهینه به کاربران، پایین بودن سرعت وردپرس و کند شدن لود سایت جوملا و سایر CMSها می‌باشد. بالا بردن سرعت سایت باعث بهبود سئو سایت و در نتیجه باعث افزایش فروش و رضایت کاربران می‌گردد، در این خدمات ما بیش از ۳۰ فاکتور مهم (که بیشتر این فاکتورها برگرفته از فاکتورهای گوگل است) را بررسی کرده و در جهت بهبود سرعت سایت و کاهش زمان بارگذاری اقدامات لازم را انجام می‌دهیم. سپس بعد از انجام دادن مراحل ذکر شده، سایت شما را دوباره بررسی کامل و تست خواهیم کرد و نتیجه بهبود نهایی را به شما ارائه خواهیم داد.

مراحل سفارش افزایش سرعت سایت

  1. خواندن سوالات متداول قبل از ارسال درخواستو مشاهده ویدئوی معرفی در پایین
  2. ارسال درخواست از طریق فرم زیر
  3. بررسی سایت شما توسط کارشناسان
  4. انجام اقدامات لازم توسط کارشناسان برای افزایش سرعت
  5. مشاوره و انتقال چندین دستورالعمل به شما جهت حفظ سرعت سایت در دراز مدت
  6. کسب رضایت شما و افتخار همکاری‌های بیشتر در آینده

پنل خدمات افزایش سرعت

کدوم از متخصصین میزفا در این خدمات کنار شما هستند؟

ما در میزفا رئیس نداریم، محدودیت هم نداریم، همه دوستان مسئولیت پذیر هستند. هر کسی برای رشد خودش به فکر رشد بقیه اعضا هست، یک معامله بُرد بُرد، همین سیاست رو در پروژه‌ها داریم.
برخی از اعضای میزفا:
پوریا آریافر
پوریا آریافر

مشاور و استراتژیست سئو

محمد عرفان صدری
محمدعرفان صدری

متخصص سئو

مینا جوادی
مینا جوادی

متخصص سئو

آرمین دارابی نژاد
آرمین دارابی‌نژاد

متخصص سئو

arab-white1
امیر عرب

متخصص سئو

برای افراد زیر این خدمات مفید هست

سوالات متداول

اگر اطلاعات شماره همراه و ایمیل خود را صحیح وارد کرده باشید بلافاصله به شکل اتوماتیک بعد از ارسال فرم، پیغام تاییدیه فرم ارسالی به شما هم اس ام اس و هم ایمیل خواهد شد. توجه داشته باشید که اطلاعات شما نزد ما محفوظ خواهند ماند چرا که ما هم مثل شما از اسپم متنفریم.

بعد از تایید درخواست افزایش سرعت سایت و پرداخت هزینه توسط شما، بهینه سازی سایت حداکثر ۷ روز کاری طول خواهد کشید. ولی اصولاً در اکثر پروژه ها ۲ الی ۳ روز به اتمام می رسد و علت ۷ روز جهت تست سایت بعد از بهینه سازی می باشد تا اگر تداخلی یا مشکلی بود رفع شود.

اینکه کارشناسان میزفا چه چیزی را بهینه سازی می کنند، بستگی به سایت شما دارد. هرکدام از موارد زیر که لازم باشد شامل بهینه سازی سایت می شود.
دیتابیس، قالب، افزونه ها، عکس ها، فونت ها، آیکون ها، فایل های خروجی و …
توجه داشته باشید که قیمت درج شده فقط شامل یک سایت است و سایت‌های مستقل چه در ساب فولدر و چه در ساب دامین هزینه جداگانه دارد. و اگر مثلا از مولتی سایت وردپرس (وردپرس شبکه) استفاده می‌شود، به ازای هر سایت موجود در این وردپرس شبکه باید هزینه جداگانه پرداخت شود.

خیر.

تغییراتی در ظاهر سایت شما ایجاد نمی شود، بهینه سازی سرعت به شکلی صورت می گیرد که اختلالی در ظاهر ایجاد نشود.

بله، بهبود سرعت سایت نتیجه مثبت در موتور جستجو گوگل خواهد داشت و یکی از فاکتورهای مهم در سئو سایت است و گوگل صراحتاً در این پست اعلام کرده است که سرعت سایت در رتبه بندی نتایج تاثیرگذار خواهد بود. همچنین گوگل یاد کرده بهینه سازی سرعت سایت اثری مثبت بر روی تجربه کاربری (UX) و نرخ بودجه خزش ربات ها خواهد داشت. و مطمئن باشید فاکتور سرعت اهمیتش هر روز بیشتر خواهد شد.

با تمام قاطعیت جواب ما منفی است، چرا که هیچ تضمینی برای رسیدن به یک امتیاز یا یک زمان لود مشخص وجود ندارد؛ تضمین نسبی هست. ما براساس نمونه کارهای خود به شما تضمین می دهیم که سرعت سایت شما بسیار مناسب تر از زمان فعلی خواهد شد. و صرفاً جهت اطلاع شما بگوییم میانگین سایت هایی که ما بهینه سازی آن ها را انجام داده ایم، ۸۹ درصد بوده است. از طرفی توجه داشته باشید کاربران سایت شما ایرانی و انسان هستند. درحالی که ابزارهایی مانند gtmetrix.com ربات است و سرور آن در کانادا می باشد و برخی از معیارهای آن غیرواقعی می باشد. به همین منظور درخواست های نامتعارف همچون “قصد دارم سرعت سایت من زیر یک ثانیه یا زیر ۳ ثانیه باشد” به شکل پیش فرض رد خواهد شد و قابل انجام نیست.

در هر یک از شرایط زیر مبلغ به شکل کامل در مدت ۴۸ ساعت به شما بازخواهد گشت:

  1. درصورتی که شما بعد از پرداخت هزینه و قبل از شروع به کار تیم میزفا درخواست کنسل داشته باشید، هزینه به شکل کامل بازخواهد گشت (ولی اگر تیم میزفا شروع به بهینه سازی سایت کند و شما کنسل کنید، ۳۰ درصد از کل هزینه کسر خواهد شد و مابقی برگشت داده می شود)
  2. درصورتی که همکاری لازمه همانند بک آپ نگرفتن از سایت یا اطلاعات ورود به قسمت‌های لازمه را در اختیار تیم میزفا ندهید طبیعتا امکان بهینه سازی سرعت سایت نیست و کل هزینه بازخواهد گشت.
  3. اگر سایت و یا هاست شما در شرایطی باشد که بهینه‌سازی سرعت در آن شرایط غیرممکن باشد یا بسیار ناچیز باشد، هزینه به شکل کامل بازگردانده خواهد شد.

تیم میزفا برای رضایت بیشتر شما شرایطی را فراهم کرده است تا بتوانید سرعت بالای سایت خود را بعد از اتمام سفارش، حفظ نمایید؛ این پشتیبانی به شکل رایگان شامل مواردی چون: مشاوره در زمینه حفظ سرعت سایت و آپدیت افزونه های پولی در پروژه افزایش سرعت می باشد. حال شرایط پشتیبانی به این شکل است که پس از بهبود سرعت سایت شما و اتمام پروژه، یک هفته فرصت دارید تا لینک سایت میزفا را در قسمت فوتر سایت خود قرار دهید، تا از این شرایط ویژه و رایگان بهره‌مند شوید. سایت میزفا را باید با عنوان‌هایی مانند افزایش سرعت سایت لینک نمایید یا اگر از سیستم وردپرس استفاده می‌کنید با عنوان افزایش سرعت وردپرس لینک نمایید. پشتیبانی از طریق ایمیل یا واتساپ صورت می‌گیرد و هر گونه سوالی در خصوص سرعت سایت داشته باشید به شما در کمترین زمان ممکن پاسخ داده خواهد شد. توجه داشته باشید بعد از قرارگیری لینک اطلاع دهید تا بررسی و مانیتورینگ لازم صورت بگیرد. طبیعتا اگر اطلاع رسانی صورت نگیرد و یا لینک حذف شود و یا اینکه بیش از یک هفته از اتمام پروژه تمام شده و سپس درخواست پشتیبانی نمایید، قطعا دیگر پشتیبانی به شکل رایگان در هیچ شرایطی اتخاذ نخواهد شد.

بله، تیم میزفا بنا به درخواست مکرر کاربران عزیز، دوره‌ای حرفه ای با عنوان فیلم آموزش افزایش سرعت سایت را تهیه کرده است، این دوره بی‌نظیر جامع‌ترین دوره آموزش افزایش سرعت سایت در ایران است که می‌توانید بدون درخواست افزایش سرعت این دوره را تهیه و استفاده نمایید. مدت زمان این دوره ۸ ساعت با پشتیبانی از طریق تیکت می‌باشد.

آماده ای شروع کنی؟

تکمیل ظرفیت این خدمت

کاربر عزیز، به دلیل بالا بودن درخواست‌ها این خدمت موقتا قابل ارائه نیست. لطفا سایر خدمات سئو رو بررسی کنید.
ممنونیم از حضور شما

تکمیل ظرفیت این خدمت

کاربر عزیز، به دلیل بالا بودن درخواست‌ها این خدمت موقتا قابل ارائه نیست. لطفا سایر خدمات سئو رو بررسی کنید.
ممنونیم از حضور شما

22 پاسخ

  1. سلام و عرض ادب این سایت بنده هست الان با قالب shopkepeer اورجینال بالا هست منتهی میخوام قالب xstore رو تهیه کنم و با اون بالا بیاد
    یعنی این تم
    ****
    پلاگین های wp rocket و elementor اورجینال هم نصب هست منتهی با کارهایی که کردم سرعت موبایل سایت رو نتونیستم به نتیجه قابل قبولی برسونم و سبز بشه خواستم ببینم اگر براتون امکان پذیر هست هم دسکتاپ و هم موبایل رو به نتیجه سبز برسونید این خدمات رو ازتون تهیه کنم
    فقط یک نکته دارم اینکه نمیخوام تعییرات توی کد اصلی پوسته اتفاق بیوفته و با هر بار بروز رسانی تمام کارهای انجام شده از بین بره
    متشکر

    1. سلام مجید.
      در این خدمات سرعت سایت به دنبال سبز کردن های غیرمنطقی نیستیم به عبارت دیگر براساس ابزارهای سرعت سایت کار نمیکنیم، همون طور که در این توضیحات نوشتیم، میزفا به درخواست های زیر پاسخ مثبت نمیده:
      – میخواهم سرعت سایتم به عدد خاصی (مثلا زیر ۵ ثانیه) برسد
      – میخواهم سایتم در ابزار GTmetrix به نمره خاصی برسد
      – میخواهم خطاهای PageSpeed Insight برطرف شود
      – میخواهم سایتم در ابزار Alexa به رتبه خاصی برسد
      – میخواهم خطاهای Core Web Vitals برطرف شود

      ———————————

      ما براساس فاکتورهایی که در بخش پنل خدمات سرعت سایت ذکر کردیم یک کار اصولی در جهت بهبود سرعت سایت شما انجام میدیم، این فاکتورها هم تجربه و نتیجه انجام بیش از ۲۰۰ پروژه سرعت سایت بوده. خوشحال میشم فاکتورها رو بررسی کنید و اگر تمایل داشتید در خدمت هستیم.
      موفق باشی.

  2. با سلام و احترام
    ممنون از زحمتتون بسیار سرعت سایتمون بالا رفت و خطاها رفع شد در کل بسیار عالی و با کیفیت بود ممنونم
    خصوصا از جناب آقای صدری عزیز بسیار تشکر میکنم
    انشالله همیشه موفق و پیروز باشید

    1. سلام آقای رضایی عزیز
      خیلی ممنون از محبتتون
      باعث خوشحالی ماست که پروژه برای شما رضایت بخش بوده و باعث افزایش سرعت لود سایت شده. البته کار تیمی بود و نتیجه ای که گرفتیم، حاصل زحمات آقای آریافر هم بوده.
      براتون بهترین‌ها رو آرزو داریم

  3. هوالرزاق
    میبخشید این مورد رو میگیم خدمت شما
    ولی مثل این میمونه که شما یکی از لاستیک های ماشینتون به مشکل میخوره و میبرید تعمیرگاه طرف بگه ببین ما باید 4 تا لاستیک خودروی شما رو عوض کنیم
    این آقای پوریا آریافر همیشه حرص ما رو درآورده آدم این همه از خود متشکر و این همه متکبر ؟
    شاید مشتری شما فقط ” performance ” مشکل داره
    همیشه هم حاضر جواب و متکبر هستید
    به مشتری از بالا نگاه نکنید

    1. سلام، من خوشحالم از حضور شما 🙂
      فرزاد عزیز وقتی درباره کسی قضاوت میکنی او رو تعریف نمیکنی، بلکه خودت رو تعریف میکنی. امیدوارم سعی کنیم درباره چیزی که دانش و اطلاعات داریم نظر بدیم.
      ما مشتری نداریم، همه کسانی که به ما اعتماد کردن سرمایه های ما هستن و بلد هم نیستیم از بالا نگاه کنیم و اگر در سایت ما اینطور حس کردی بدون که برداشت تو هست و نه عمل ما.
      با این حال خوشحال میشم به جای اینکه درباره کسی حرف بزنی و به حاشیه بری و شبیه کامنت های اینستاگرامی حرف بزنی، روی مشکل خودت تمرکز کنی تا بتونیم بهت کمک کنیم حتی اگر از ما خوشت نمیاد.
      اگر مشکل شما درباره Performance در جی تی متریکس هست ما کلی مقاله تازه و جدید در بلاگ میزفا گذاشتیم (نزدیک ۴۰ مقاله در ۲ ماه انتشار دادیم) و جزئیات رو نوشتیم میتونی بدون پرداخت هزینه بخونی و امیدوارم مشکلت حل بشه.

      1. سلام مجدد
        چرا برای مشتری که فقط مثلا ” performance ” مشکل داره خدمات ارائه نمیدهید ؟

        1. سلام فرزاد.
          در نظرات قبلی به این موضوع اشاره کردیم و همینطور در صفحه خدمات توضیح دادیم، اگر منظور شما Performance در GTmetrix هست باید بگم ما اصلا روی ابزار GTmetrix خدماتی نداریم، چون معیار درست و دقیقی از نظر ما نیست و دلیل این موارد رو هم در مقالات آوردیم (البته در ویدیو معرفی این خدمات در همین صفحه اشاره کردیم به این موضوع و دلیل هم گفتیم). وقتی درباره GTmetrix خدمات ارائه نمیدیم پس قطعا برای Performance هم خدماتی نداریم. فرض بر این باشه که خدمات GTmetrix بود قطعا باز روی Performance خدماتی نداشتیم چون Performance وقتی ایراد میگیره مربوط به Performance فقط نیست و تمام بخش Structure دخیل هستن، به عبارت دیگه Performance انگار یک نوع دسته بندی برای خطاهای موجود در بخش Structure هست، پس در نتیجه مشکل در Performance یعنی مشکل در کل GTmetrix (هر چند خود این معیارها دقیق نیست و خیلی وقت ها هم درست نیستن).
          میتونید از مقالات رایگانی که درج کردیم در بلاگ میزفا استفاده کنی و به قولی خودسئویی (شبیه خوددرمانی) کنی یا کار اصولی اینکه به متخصصین اعتماد کنی و بذاری خود تیم میزفا تصمیم بگیره کدوم بخش از سایتت براساس فاکتورهای سرعتی که در بالا ذکر کردیم باید بهینه بشه.
          موفق و سلامت باشی.

          1. هوالرزاق
            آقای پوریا آریافر خیلی ممنونم از اینکه انقدر وقت میذارید و پاسخ کامل میدید.
            طبیعتا سپردن به متخصص بهترین کار هست و بعد از پاسخ شما من قانع شدم که از خدماتتون استفاده کنم و فرم افزایش سرعت پر کردم و منتظرم کار جلو بره و قطعا خوب خواهد بود چون بازخوردهای مشتریانتون رو هم در اون صفحه گوش کردم.
            درضمن پوزش برای نظر تندم که از روی عصبانیت و بدون فکر بود.

          2. سلام فرزاد
            خوشحالم از اینکه بیشتر می‌تونیم با هم آشنا بشیم و در این شک نکن که مسیر خوبی در پیش داریم و ما هم تمام تلاشمون رو می‌کنیم.

  4. سلام از کجا میشه مطمعن بود کار شما تاثیر داره بر افزایش سرعت سایت؟
    من خودم یک سری کار ها با افزونه های مخطلف انجام دادم ،ولی خوب باز سرعت به چیزی که مد نظر من بود نرسید
    الان این شک در ذهنم هست که اگر هزینه رو پرداخت کنم و شما کار کنید و بگید مشکل خاصی پیدا نکردیم چون حجم سایت شما بالاست سرعتتون هم خود به خود بالا نیست
    بعد چی میشه

    1. سلام حسین امیدوارم خوب و سلامت باشی.
      کمتر سایتی مشکل خاصی نداره. با این حال فرض شما رو در نظر بگیریم به سادگی عودت وجه داده میشه و اصلا لازم نیست نگران این موضوع باشید. همینطور سعی میکنیم در زمان بررسی سرعت، سایر جنبه های سئو سایت شما رو هم بررسی کنیم و اگر حس کردیم فاکتورهای دیگه سئو (به غیر سرعت) مشکل بیشتری دارن و شاید اونا مهم تر از سرعت باشن به شما در قالب گزارش گفته میشه و این خودش میتونه یک پروژه دیگه باشه.
      بالاخره هدف نهایی شما از سرعت، بهبود سئو و افزایش فروش هست و حال اگر سرعت شما خوب هم باشه باید به هدف نهایی نگاه کنیم و ببینیم چه فاکتورهایی روی اون اثر دارن و فقط فاکتور سرعت دخیل نیست و سعی میکنیم توی سایر فاکتورها با شما همکاری داشته باشیم (البته اگر شما تمایل داشته باشید).
      سوالی داشتید حتما بپرسید.
      موفق باشی.

  5. با سلام
    درخواست ما تجمیع یا به حداقل رسوندن تعداد افزونه ها به جهت افزایش سرعت در سایت هست
    یعنی صرفا با برنامه نویسی بتونین افزونه های موجود در سایت رو به حداقل برسونین/مثلا درگاه های پرداخت فرم های پشتیبانی و مواردی ازین دست بابت این خدمات چه تعرفه ای مد نظرتون هست لطفا از طریق ایمیل در ارتباط باشید

    1. سلام وقت بخیر
      از نظر ما نگاه شما می‌تونه اشتباه باشه چون وقتی یک موردی برنامه نویسی بشه همون افزونه میشه. افزونه ها مگه چی دارن؟ یک سری کدها که برنامه نویسی شدن، پس شما وقتی دارید یک افزونه رو غیرفعال میکنید و دوباره همون افزونه رو اختصاصی برنامه نویسی میکنید یعنی دارید دور خودتون می‌چرخید. مگر بگید یک سری نیازهای خاص دارم و قصد اختصاصی طراحی کردن رو دارم که این مورد ربطی به خدمات سرعت سایت نداره و باید در بخش طراحی سایت مطرح کنید.

  6. سلام. وقتتون بخیر.
    میشه توضیح بدید معیار شما سنجش سرعت سایت و بهبود سرعت سایت بعد از اتمام پروژه چی هست ؟

    1. سلام امیدوارم خوب باشید.
      در همین صفحه معیارها رو نوشتیم بالای ۳۰ معیار هست همینطور در ویدیو هم توضیح دادیم.

  7. امکان ارائه این سرویس چه زمانی براتون امکان پذیره؟
    آیا برای همه صفحات سایت سرعت چک میشه یا صرفا صفحه اول؟
    چرا در خیلی اوقات سرعت لاود در دسکتاپ مطلوبه و روی موبایل با کندی اتفاق میفته؟ آیا امکان حلش وجود داره؟
    آیا امکان تنظیماتی که فونت ها مخصوصا آیکن ها همه از یک محل فراخوانی شوند وجود داره (مثلا آیکن های المنتور از یک جا و آیکن های قالب از یک جا فراخوانی میشن)؟
    آیا در صورت نیاز به استفاده از هاست با کیفیت تر امکان ارائه پشتیبانی برای انجام انتقال را دارید؟
    با چه ابزاری موثر بودن تغییراتتون رو در ارتقا سرعت می سنجید و نتیجه ابتدا و انتها رو مقایسه می کنید؟
    آیا پیشنهادت بیشتری جهت بهبود سرعت علاوه بر مواردی که ذکر کردید می تونید ارائه کنید. مثلا پیشنهاد ایجاد تغییراتی در قالب یا ظاهر سایت (اگر تاثیرگذار باشد)
    و اینکه باتوجه به دانش فنی تون اگر موارد دیگری غیر آنچه به عنوان لیست در این سرویس ذکر شده و میتواند کمک به سزایی به ما در سرعت سایت بکنه (هرچند با هزینه بیشتر) حتما از تذکر اون دریع نفرمایید.
    سپاس

    1. سلام امیدوارم خوب باشید
      ۱ – مشخص نیست، کار خدماتی زمان دقیق نداره، ۲ ماهی هست که فعلا ارائه نمیدیم.
      ۲ – باید سایت در موبایل بررسی بشه تا بشه نظر داد.
      ۳ – برای هاست بله پیشنهاد میدیم و انتقال توسط خود شرکت هاستینگ صورت بگیره.
      ۴ – فاکتورهایی که در سرعت هست رو در اینجا لیست کردیم و ابزار نیستن یک سری از مهم ترین فاکتورها درج شده.
      ۵ – اگر موردی باشه و ما ببینیم قطعا میگیم و مشکلی نیست ولی اینکه دنبال موردی باشیم تا به شما بگم قطعا نه نداریم (به شدت وقت گیر هست) و در خدمات آنالیز سئو به این موارد میپردازیم.

      موفق باشید.

  8. سلام . وقت بخیر
    من واقعا نیاز دارم سرعت لود سایتم بیشتر بشه
    هیچ جور امکانش نیست اینکاررو انجام بدید ؟ چند روز باید صبر کنم ؟

    و اینکه اگر سایتی رو میشناسید که معتبر هست و اینکارو انجام میده میشه لطفا معرفی کنید 🙁

    1. سلام امیدوارم خوب باشید.
      متاسفانه این خدمت ظرفیتش تکمیل شده و به خاطر درخواست زیاد و حفظ کیفیت خدمات نمی‌تونیم بیشتر از این ارائه خدمات در این تاریخ بدیم.
      پیشنهاد میکنم مقالات رایگان ما رو مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توی میزفا مشکلات واقعی رو حل میکنیم 🙂

چه کاری می تونیم برای شما انجام بدیم؟

reportage-service

خدمات رپورتاژ

کمک میکنیم تا بتونید براساس بودجه و رقبایی که دارید، کجا رپورتاژ برید و با چه کلمه کلیدی و به چه صورتی تا نتیجه بگیرید.

شروع از ۱ میلیون تومن

consulting-seo

مشاوره سئو

کمک میکنیم تا بتونید سئو سایتتون رو براساس هدف‌تون و با کمترین هزینه زمانی و مالی در یک مسیر روشن ارتقا بدید.

شروع از ۱ میلیون تومن

on-page-seo-service

خدمات سئو داخلی

کمک میکنیم تا بتونید نهایت استفاده از سئو رو با هزینه های کم تجربه کنید. سئو داخلی قدم اولیه سایت هست و بدون اون نمیشه.

شروع از ۷ میلیون تومن

seo-error-fix-service

خدمات عیب یابی سئو

کمک میکنیم تا بتونید خطاها و ارورهایی که مربوط به سئو هست رو برطرف کنیم، مشکلات مربوط به محتواهای تکراری و ... پیدا میکنیم.

شروع از ۹ میلیون تومن

optimize-speed-website

افزایش سرعت سایت

کمک میکنیم تا بتونید مشکل کندی سرعت سایتتون حل کنید، بحرانی که در اکثر سایت ها هست و هر کسی حل کنه قدم مهمی برداشته.

شروع از ۳.۸ میلیون تومن

education-seo

آموزش خصوصی سئو

کمک میکنیم تا بتونید خودتون مسیر سئویی سایتتون رو پیدا کنید، کاری که شاید بعد رفتن کلی آموزش عمومی نتونستید انجام بدید.

شروع از ۲ میلیون تومن

local-seo-service

خدمات سئو محلی

کمک میکنیم تا بتونید کسب و کارتون رو در شهر و منطقه خودتون نمایش بدید، در نقشه گوگل بالا باشید و بیشتر دیده بشید.

شروع از ۷۰۰ هزار تومن

analysis-seo-service

خدمات آنالیز و تحلیل سئو

کمک می‌کنیم تا درباره همه چیز سایتت اطلاعات کسب کنی، از خطاها گرفته تا فرصت‌هایی که در سایتت هست.

شروع از ۱۳ میلیون

seo

خدمات ۳۶۰ درجه سئو

کمک میکنیم تا بتونید جزء بهترین باشید. هر کاری که لازم باشه به صورت کامل از ابتدا تا انتها خودمون برای سئو سایتتون انجام میدیم.

شروع از ۱۰ میلیون

برخی از نمونه کارهای مربوط به سئو

نظر مشتریان میزفا

داود حسنلو
متخصص ماشین
نریمان کاظمی
خدمات بازرگانی در لیتوانی
علی صداقت
مدیر شرکت مانی نور
آقای خدمتکار
مدیر سایت توپولوها
از سال ​
۹۰ میزفا
با شما بوده

صداقت + تخصص + تجربه ویژگی‌هایی هست که سعی کردیم در تیم میزفا پیاده سازی کنیم، ما بهترین نیستیم ولی تلاش کردیم از دیروز خود بهتر باشیم.
خداروشکر به کمک شما همراهان عزیز هر ساله به اهداف مشخص شده خودمون تونستیم برسیم، و سعی می‌کنیم برای رسیدن به هدف‌های بزرگ‌تر ویژگی‌های اشاره شده رو به بهترین شکل ممکن ارتقا بدیم.
شک نکنید در همکاری با ما لذت خواهید برد چرا که اولویت ما، اولویت‌های شماست و هدف شما هدف ماست.