در وبسایت میزفا

طراحی سایت تخفیفReviewed by Pouria Ariafar on Aug 18Rating: 5.0طراحی سایت تخفیف | طراحی وب سایت تخفیف گروهیطراحی سایت تخفیف و طراحی وب سایت تخفیف گروهی با امکانات پیشرفته و حرفه ای به شکل سئو و بهینه سازی شده

با طراحی سایت تخفیف گروهی میتوانید به کسانی که قصد خرید دارند پیشنهادات ویژه خرید بدهید. معمولا مردم نسبت به واژه تخفیف حس خوبی دارند و با لذت خرید میکنند. از طرفی میتوانید تامین کنندگان خود را گسترش دهید و  با سود کمتر و فروش بیشتر حاشیه امنی در بازار  داشته باشید. مردم معمولا زمان زیادی را در سایت های تخفیفی سپری میکنند پس بهتر است که سایت شما طراحی و دیزاین مشتری پسندی داشته باشد و مراجع سایت را خسته نکند. نکته دیگر این است که این سایت ها به محصولات محدود نمیشوند بلکه انواع خدمات را هم میتوانید عرضه کنید.

در این مقاله همراه ما باشید تا نکات مهم طراحی سایت تخفیف را برای شما  توضیح دهیم.

هدف از طراحی سایت تخفیف:

طراحی سایت تخفیف گروهی امروزه طرفداران زیادی در بین کسب‌وکارهای اینترنتی پیداکرده و فضایی عالی برای عرضه و معرفی کالا و خدمات می‌باشد. شکل کار این سایتها این‌گونه است که انواع کسب‌وکارها در صنف‌های گوناگون را که در حال ارائه‌ی کالا و خدمات خود هستند را با اعمال تخفیفات قابل‌توجه، در سایتشان به نمایش می‌گذارند.

به‌عبارتی‌دیگر هدف از طراحی سایت برای ارائه تخفیف کالاها، زدن پل ارتباطی بین صاحبان مشاغل مختلف و علاقه‌مندان و مخاطبان آن حوزه می‌باشد. نحوه ی ارائه‌ی  تخفیف‌ها به شکل کوپنهایی می‌باشد و مشتری باید قبل از مراجعه به آن کسب‌وکار برای استفاده از کالا و خدمات پرینت کوپن تخفیف را تهیه و به صاحب آن کسب‌وکار ارائه دهد. بنابراین تبلیغ در این نوع سایتها برای صاحبان کسب‌وکارهای مختلف با کمترین ریسک و خطر همراه است.

 

ویژگی‌های طراحی وب سایت تخفیف:

در این مدل کسب‌وکارها عرضه‌ی محصولات و خدمات گوناگون نظر تمام مصرف‌کنندگان کالا و خدمات اینترنت را به خود جلب می‌کند. ترفند این کسب‌وکارها برای تشویق کاربران به خرید، ارائه‌ی انواع کوپنهای تخفیف می‌باشد و نکته‌ی دیگر اینکه این کسب‌وکارها با ارائه تنوع بالا از محصولات و خدمات، باعث افزایش رتبه سایت در گوگل می‌شوند و در رتبه های بالاتری در نتایج از رقبای خود قرار می‌گیرند.

از نکات مهمی که باید در طراحی سایت تخفیف رعایت شود قرار دادن یک قسمت جستجوی پیشرفته برای سهولت دسترسی کاربران به انواع کالاها و خدماتی است که با کوپن تخفیف عرضه و ارائه می‌شوند. چراکه متقاضیان کالا و خدمات از وب سایت‌هایی در این زمینه‌ها راضی خواهند بود که به‌راحتی کالا و خدمت موردنیاز خود را بیابند و پیدا کنند.

اولین طراحی سایت تخفیف گروهی در تاریخ:

ایده‌ی اولین طراحی سایت تخفیف در تاریخ، سایت  groupon بوده است که در سال 2008 میلادی کار خود را آغاز نمود. زمانی که این سایت کسب‌وکار خود را آغاز نمود، این مدل تهیه کالا و خدمات در بین کاربران اینترنتی مطرح نبود، اما این کسب‌وکار توانست با تبلیغ فعالیت‌های خود بسیاری از کاربران را به خود جذب نموده و طرحی نو را دنیای کسب‌وکارهای آنلاین ایجاد نماید.

در حال حاضر در دنیا بیش از پانصد مورد مشابه و معروف ایجادشده‌اند که اکثر آن‌ها در کشور ایالات‌متحده قرار دارند. باوجود گستردگی فراوان این کسب‌وکارها، هنوز هم مشاهده می‌شود که در بعضی از کشورهای درحال‌توسعه، در حال ایجاد، رشد و توسعه می‌باشند.

از موارد مهم که در طراحی سایت‌ تخفیف گروهی باید رعایت شود و می‌تواند درصد رضایت بسیار بالای مخاطبین را فراهم آورد ایجاد مدل مارکتینگی است که هرروزه فهرستی از کالاها و خدمات تخفیف خورده را به‌صورت خودکار برای کاربران ایمیل نماید چراکه این کار باعث اطلاع سریع و آنی مخاطبین آن کالا و خدمات از تمام تخفیفات می‌شود.

درنهایت با طراحی سایت تخفیف این امکان را خواهید داشت تا آینده‌ی کسب‌وکار خود محکم‌تر کرده و نیازهای بسیاری از مخاطبینتان را با این نوع کسب‌وکارها برآورده سازید.

سفارش طراحی سایت تخفیف خود را ثبت کنید:

اگر به دنبال طراحی سایت تخفیف با توجه به مسائل ذکر شده هستید، میزفا تنها با یک کلیک به کمک شما می اید و بر اساس آپدیت های جدید و اصولی و آنچه شما مد نظر دارید سایت شما را به حرفه ای ترین شکل ممکن برای شما طراحی میکند.

موضوعات طراحی سایت

تماس بگیر

سلام، من علی اسماعیلی هستم، مدیر بخش طراحی سایت میزفا، شما میتونی از طریق واتس‌آپ و یا مستقیم با من در تماس باشی.