در وبسایت میزفا

طراحی سایت آتلیه عکاسی
طراحی سایت آتلیه عکاسیReviewed by Pouria Ariafar on Aug 5Rating: 5.0طراحی سایت آتلیه عکاسیطراحی سایت آتلیه عکاسی خود را با کلیک بر روی همین صفحه آغاز نمایید. طراحی وب سایت زیبا و شیک برای عکس های حرفه ای شما

ضرورت طراحی سایت آتلیه برای عکاسان چیست؟

لزوم طراحی سایت آتلیه و طراحی سایت عکاسی ازآنجا بوده که از دیرباز انسان همیشه علاقه‌مند بوده تا سکانس‌های جذاب و به خاطر ماندنی را برای علاقه‌مندان آن حوزه به یادگار بگذارد. به همین دلیل همیشه در پی راهکاری جهت اجرای عالی‌تر این کار بوده است تا جایی که دنیای امروز با اختراع دوربین های پیشرفته و با فناوری بالا این امر میسر شده است.

ساخت و طراحی سایت برای آتلیه شما چه تاثیری رو کسب و کارتان دارد؟

اگر حرفه و علاقه‌ی شما عکس برداری باشد و یک آتلیه ی عکاسی نیز داشته باشید , امکان دارد به فکر رشد کسب و کار خود افتاده باشید و تصمیم داشته باشید تمام مردم را با جذابیت کار عکس برداری آشنا کرده و یا در حداقل حالت, آتلیه ی عکاسی خود را به‌عنوان مکان ارائه‌دهنده این سرویس‌ها و خدمات به علاقه‌مندان خود معرفی کنید. جهت تحقق این کار احتمالاً اولین راهی که تصور کنید انجام تبلیغات کسب‌وکارتان باشد.

اما نباید این نکته را از یاد ببرید که بیزینس شما تولید عکس های دیجیتالی است و باید همسو و هم‌جهت با دنیای تجارت الکترونیک گام بردارید.

درنتیجه شما برای تحقق این امر احتیاج به یک سایت دارید آن‌هم طراحی سایت آتلیه ای به شکل حرفه‌ای و زیبا که موردپسند هم شما و هم کاربران باشد.

اهداف طراحی سایت آتلیه چیست؟

  1. عکاسان با طراحی سایت آتلیه ای حرفه‌ای این امکان را دارند تا نه‌تنها رزومه خود را معرفی کنند بلکه با پیاده‌سازی مدل‌های دیجیتال مارکتینگ مانند اصول سئو و بازاریابی شبکه های اجتماعی و افزایش رتبه سایت خود در موتورهای جست‌وجو بازدیدکنندگان بیشتری جذب نمایند.
  2. همچنین این امکان را دارند که فروش و عرضه‌ی تصاویر هنری خود را در سایت خود ایجاد نمایند با این مدل  که بازدیدکننده نمونه‌ای از عکس را با پیکسل محدود مشاهده کند و در صورت علاقه و پسند پس از پرداخت وجه آن از طریق درگاه‌های پرداخت آن را دانلود و ذخیره کند. برای این مدل سایت‌ها فرآیند سئوی سایت امری لازم است تا علاقه‌مندان زیادی در طول شبانه‌روز وارد سایت شده و به انتخاب و خرید از محصولات سایت بپردازند.
  3. شما همین‌طور با طراحی سایت آتلیه, برای نمایش دادن تصاویر و رزومه‌تان در سایتتان هیچ‌گونه مرز و محدودیتی ندارید. این در حالی است که برای نشان دادن تمام تصاویر و مدل‌های خود به مشتریانتان در مغازه‌ای در بهترین مکان شهر به‌جای بزرگ و پرداخت هزینه‌ای زیاد ملزم خواهید بود.

ویژگی های یک سایت آتلیه عکاسی چیست؟

  1. وجود گالری نمونه عکس های گرفته شده آتلیه برای آشنایی مخاطب با کیفیت کار شما.
  2. وجود دسته بندی های مختلف برای انواع مدل های عکاسی. اعم از : عکاسی کودک، عکاسی عروسی، عکاسی صنعتی و ….
  3. بازدید آنلاین از آتلیه شما و دیدن دکور های مختلف شما.
  4. نمونه کار و رزومه ی عکاس های مشغول به کار آتلیه. 
  5. اعلام تعرفه و تخمین قیمت های شما.
  6. پیشنهاد های ویژه عکاسی در مکان های مختلف مثل عکاسی در باغ و فضای باز.
  7. وجود گزینه وقت گرفتن برای جلوگیری از بی نظمی.
  8. وجود درگاه پرداخت برای تسویه حساب آنلاین و یا رزرواسیون.

 سفارشی‌سازی طراحی سایت آتلیه عکاسی بر اساس آنچه شما میخواهید.

حتی ممکن است شما سرویس‌های عکاسی متفاوتی مانند عکاسی صنایع مختلف یا عکاسی آتلیه عرضه کنید. با در نظر داشتن این نکته شما خواهید توانست در سایت خود با جداسازی صنف‌های مختلف و دسته‌بندی آن‌ها خدمات بهتری انجام داده و مخاطبین سایت خود را به‌طور دقیق جهت معرفی خدمات و محتوای موردنظر در سایت خود رهنمون سازید.

طراحی سایت آتلیه عکاسی می‌تواند بخش‌های متفاوتی که با توجه به خواسته‌ها و نیازهای مشتریان شکل‌گرفته است داشته باشد.

ازجمله‌ی این بخش‌ها می‌توان به  سابقه شروع فعالیت و رزومه کاری آتلیه و خود صاحب کسب و کار, نشان دادن مدل‌های مختلف عکس های صنعتی و تجاری, نمونه مدل‌های مشتری‌پسند آتلیه, نشان دادن مدل‌های مختلف محصولات قابی, شیشه‌ای و چاپی اشاره کرد.

نمیدانید چگونه باید طراحی سایت آتلیه را شروع کنید؟

دلایل متعددی برای ساخت و طراحی وبسایت آتلیه شما بیان شد. از طرف دیگر ویژگی های مخصوص آنلاین بودن کسب و کار شما هم ذکر شد. برای پیشرفت آتلیه خود تعلل نکنید و این پروسه را به میزفا بسپارید! تنها با یک کلیک کسب و کار خود را آنلاین کنید.

موضوعات طراحی سایت

تماس بگیر

سلام، من علی اسماعیلی هستم، مدیر بخش طراحی سایت میزفا، شما میتونی از طریق واتس‌آپ و یا مستقیم با من در تماس باشی.