در وبسایت میزفا

طراحی سایت مجله اینترنتی و آنلاین
طراحی سایت مجله اینترنتیReviewed by Pouria Ariafar on Nov 6Rating: 5.0طراحی سایت مجله اینترنتی | طراحی وب سایت مجله آنلاینطراحی سایت مجله اینترنتی به شکل حرفه ای و سئو اولیه مناسب، دارای امکانات مدرن فروشگاهی بر اساس نیازهای شما در طراحی وب سایت مجله آنلاین

طراحی سایت مجله اینترنتی

اگر حدودا ۱۰ سال گذشته را در نظر بگیرید مجله‌های چاپی و روزنامه‌ها یکی از مهم‌ترین لوازم سرگرمی مردم بوده‌اند. با پیشرفت تکنولوژی و با اهمیت بخشیدن بیشتر به محیط زیست بیشتر مردم و رسانه‌ها به رسانه‌های الکترونیکی روی آورده‌اند. امروز که این مقاله را در رابطه با طراحی سایت مجله اینترنتی می‌نویسم، بیشتر مردم به جای استفاده از رسانه‌های چاپی از وب سایت‌ها ویا شبکه‌های اجتماعی اینترنتی استفاده می‌کنند.

یک وب سایت مجله اینترنتی محدود به موضوع نیست و شما می‌توانید نسبت به هر موضوعی که می‌خواهید در آن وب سایت قرار دهید. حتی بعضی از مجلات سرگرمی به چندین موضوع مختلف می‌پردازند. همچنین خبرگزاری‌های مطرح ایرانی نیز از این مدل پوسته‌ها برای طراحی خود استفاده می‌کنند.

طراحی وب سایت مجله اینترنتی به طور کامل محتوا محور می‌باشد و به همین اصولا دلیل از نظر سئو سایت و رتبه بندی نسبت به دیگر وب سایت‌ها از جایگاه بهتری برخوردارند.

حتی ما به بعضی از وب سایت‌های شرکتی و خدماتی نیز پیشنهاد کرده‌ایم که بخشی به عنوان مجله یا وبلاگ به کاربری خود اضافه کنند تا جایگاه بهتری را در خدمات کسب کنند.

امکانات طراحی سایت مجله اینترنتی

  • صفحه اولیه وب سایت با طرحی کاملا مخصوص مجلات اینترنتی
  • امکان نظردهی به مقالات و امکان امتیازدهی و نظرسنجی
  • بخش ارسال مقالات و اخبار جهت ارسال توسط کاربران
  • سئو مناسب به علت محتوا
  • بهینه سازی شده به علت حجم محتوای بالا

طراحی صفحه اولیه سایت مجله اینترنتی

طراحی یک صفحه اولیه سایت‌های مجله اینترنتی یا وب سایت‌های محتوا محور می‌بایست بخشی به نام آخرین مقالات را داشته باشد. سپس بعد از آن اگر مجله از چندین موضوع استفاده می‌کند برای هر موضوع نیز آخرین مقالات یا محبوب ترین مقالات نمایش داده شود.

همچنین با توجه به اینکه صفحه اصلی در بیشتر اوقات پر بازدید‌ترین صفحه وب سایت است، بهینه سازی این صفحه از هر نظری اهمیت دارد.

نظردهی ، نظرسنجی و امتیازدهی

در طراحی سایت مجله اینترنتی امکان نظردهی در پایان هر مقاله وجود داشته باشد و همچنین کاربران می‌توانند به مقالات شما امتیاز بدهند. علاوه بر این سیستمی به عنوان نظرسنجی نیز در هر مقاله و یا در سایت می‌تواند قرار بگیرد که کاربران می‌توانند در آن برای یک بار پاسخ دهند.

بخش ارسال مقالات

به تازگی سیستمی برای ارسال خبرنگاری مردم در بیشتر رسانه‌ها ایجاد شده است، اگر یک وب سایت خبری و جمله مانند دارید ، این بخش می‌تواند به شما در تهیه محتوا بسیار کمک کند و همچنین کاربرانتان می‌توانند از این طریق مشکلات و اخبار موجود را گزارش کنند.

سئو مناسب

با توجه به تعداد مقالات و محتوای بالا در این نوع وب سایت‌ها سئو سایت چنین وب سایت‌هایی از نظر رتبه بندی بهتر می‌باشد. شما با رعایت اصول سئو در چنین وب سایت‌هایی می‌توانید مخاطبین بسیار زیادی را به وب سایت خود جذب کنید.

بهینه سازی سرعت

بهینه سازی در چنین وب سایت‌هایی به علت حجم بالا بسیار پر اهمیت است. اگر چنین وب سایت‌هایی بهینه سازی نشوند میانگین نرخ دفع کاربر به بالای ۶۰ درصد خواهد رسید که برای هیچ وب سایتی قابل قبول نیست. باتوجه به آمار اگر وب سایت شما زیر ۵ ثانیه لود نشود بیشتر از ۷۰ درصد کاربران از آن چشم پوشی می‌کنند. پس حتما به فکر طراحی سایت مناسب برای افزایش سرعت سایت خود باشید.

تیم میزفا با توجه به نیاز شما آماده همکاری در پروژه‌های طراحی سایت مجله آنلاین می‌باشد. همچنین اگر در چنین وب سایت‌هایی از نظر بهینه سازی و سئو به کمک نیاز‌ داشتید، کارشناسان ما آماده همکاری با قیمت و زمانی کاملا معقول با شما می‌باشند.

موضوعات طراحی سایت

تماس بگیر

سلام، من علی اسماعیلی هستم، مدیر بخش طراحی سایت میزفا، شما میتونی از طریق واتس‌آپ و یا مستقیم با من در تماس باشی.