طراحی سایت بیمارستان
طراحی وب سایت بیمارستان هاReviewed by Pouria Ariafar on Aug 14Rating: 5.0طراحی سایت بیمارستان ها | طراحی وب سایت مراکز درمانی و کلینیک هامیزفا ارائه دهنده خدمات طراحی سایت بیمارستان به شکل حرفه ای جهت معرفی خدمات، طراحی سایت کلینیک طراحی وب سایت مرکز درمانی

طراحی وب سایت بیمارستانی و پورتال بیمارستانی میتواند به تشکیل پرونده های الکترونیکی مراجعین، سیستم نوبت دهی آنلاین، انجام امور اداری،مالی و حسابداری و خدمات گسترده دیگر کمک کند. با استفاده از وبسایت بیمارستان خود میتوانید خیلی از خدمات خود را به صورت آنلاین انجام دهید و از پذیرش بیمار تا وقت دادن برای ویزیت و عمل جراحی، سونوگرافی و غیره را همه  با خدمات آنلاین خود تسهیل کنید.

در این مقاله با ما همراه باشید تا مهم ترین خصوصیات طراحی وب سایت بیمارستانی، درمانگاهی و کلینیک زیبایی را با هم مرور کنیم.

طراحی وب سایت بیمارستان ها و مراکز درمانی و کلینیک ها

طراحی سایت بیمارستان، عامل بسیار مهمی در مدیریت و کنترل اداره بیمارستانها محسوب می‌شود. بیمارستانها اغلب به دلایلی مانند:

  • داشتن کارکنان زیاد و متعدد
  • مراجعه‌کنندگان زیاد
  • سرویس‌ها و خدمات گوناگون
  • حجم زیاد فعالیت‌های کاری
  • احتیاج به برنامه‎ریزی قوی و خیلی دقیق
  • وجود جایگاه‌های مختلف شغلی
  • گستردگی و بزرگ بودن فضایی و مکانی
  • مرتبط بودن بازندگی و حیات انسان‌ها

احتیاج مبرم به طراحی سایت بیمارستانی دارند و ارائه سرویس و خدمات از طریق اینترنت و ابزارهای دنیای مجازی از بهترین ابزارهای تسهیل‌کننده‌ی مدیریتی برای آن‌ها می‌باشد.

 چرایی لزوم طراحی سایت بیمارستان‌

بزرگ‌ترین و ضروری‌ترین عامل علاقه‌مندان طراحی وب سایت بیمارستان‌ ها، معرفی و شناخت هرچه بهتر و دقیق‌تر آن مجموعه به مخاطبین آن به شکل اینترنتی و آنلاین نمودن فرآیندها می‌باشد. به این دلایل در طراحی این مدل سایت‌ها باید با تجزیه‌وتحلیل تمام فعالیت‌ها، به بهینه ترین حالت و مدل در پیاده‌سازی و طراحی سایت بیمارستان ها برسیم.

خصوصیات طراحی سایت بیمارستانی

از مهم‌ترین ویژگی‌ها و مزایای پیشرفته طراحی وب سایت بیمارستان ها مشخص نمودن پنل کاربری مخصوص مدیران بیمارستان، کارکنان و کادر پزشکی، پزشکان متخصص، مشاورین، بیماران و… به تفکیک می‌باشد. ایجاد و پیاده‌سازی این امکانات برای تمامی بیمارستان، کلینیک و مراکز درمانی و دارویی بسیار مهم و ضروری بوده و سبب تسهیل در مدیریت و کنترل پورتال‌های بیمارستان، کلینیک و سازمان‌های درمانی بزرگ و مراکز آزمایشگاهی مختلف می‌گردد.

ایجاد قسمت پذیرش بیماران از ضروری‌ترین قسمت‌ها در طراحی سایت بیمارستان، درمانگاه‌ها و مراکز درمانی می‌باشد. طراحی سایت یک بیمارستان از صفحاتی زیر ایجاد و طراحی می‌شود.

  • نوبت‌دهی بیماران سرپایی و بستری
  • راهنمایی و هدایت بیمار برای یافتن کوتاه‌ترین مسیر درمان
  • لیست بیمه‌های طرف قرارداد
  • پذیرش اینترنتی و تلفنی بیماران
  • برنامه‌ریزی و زمان‌بندی حضور پزشکان
  • ارائه جواب آزمایش‌های بیماران به‌صورت اینترنتی

معمولاً از مهم‌ترین سؤالات بیماران این است که بیمارستان و مرکز درمانی موردنظرشان کدام‌یک از بیمه‌های کشور را تحت پوشش خود دارد و از آن حمایت می‌کند. پس بهتر است این مورد در زمان طراحی سایت به‌طور دقیق مشخص گردد.

قسمت لیست پزشکان شامل اطلاعات دقیقی از پزشکان در حوزه‌های تخصصی آن‌ها در بیمارستان مانند جراحی مغز و اعصاب، قلب و عروق، تصویربرداری و آزمایشگاه و همچنین اطلاعاتی از پزشکان اورژانس و … طراحی می‌گردد.

طراحی سایت حرفه ای بدون سئو امکان‌پذیر نیست و می‌توان حتی قسمت‌هایی مانند آخرین اخبار و اطلاعیه‌های بیمارستان, ایجاد گالری تصاویر و منوی لینک‌های مفید در طراحی سایت بیمارستان ها نیز در نظر گرفت. همچنین از دیگر آیتم‌های ضروری بخش‌هایی مانند تماس با ما، درباره ما، اطلاعات تماس, نشانی مرکز, تنظیم منطقه روی گوگل‌مپ و زمان‌های کاری قسمت‌های مختلف بیمارستان جهت اطلاع یافتن و دسترسی سریع‌تر و راحت‌تر کاربران سایت، نیز باید لحاظ گردد و این امر در سئو و افزایش رتبه سایت در گوگل تأثیر بالایی دارد.

درمجموع می‌توان گفت طراحی سایت بیمارستان ، شیوه‌ای نوین جهت مدیریت مؤثر و اثربخش و عاملی اساسی در کاهش هزینه‌های بیمارستان است. در این مدل با طراحی سایت بیمارستان با استفاده از فناوری‌های بروز دنیای تجارت الکترونیک و بکار بردن ابزارهای توسعه‌یافته می‌توان بر چالش‌ها و گرفتاری‌های زیادی در بیمارستانها و مراکز درمانی فائق آماد.

پروسه طراحی سایت بیمارستان خود را چگونه آغاز کنید؟

دلایل این که چرا باید بیمارستان شما سایت داشته باشد را کامل توضیح دادیم. این کار برای شما میتواند از لحاظ مدیریتی، مالی و زمانی برای شما صرفه اقتصادی داشته باشد. این پروسه را با میزفا با یک کلیک شروع کنید.

موضوعات طراحی سایت

تماس بگیر

سلام، من علی اسماعیلی هستم، مدیر بخش طراحی سایت میزفا، شما میتونی از طریق واتس‌آپ و یا مستقیم با من در تماس باشی.