در وبسایت میزفا

طراحی سایت گالری
طراحی سایت گالریReviewed by mizfa on Oct 26Rating: 5.0طراحی سایت گالریدر حال حاضر صنعت عکاسی و مد روز به روز درحال پیشرفت می‌باشد و عکاسان و صاحبین مشاغل مربوط به مد و دکوراسیون برای نمایش نمونه کار‌های خود یک وب سایت به صورت گالری تصاویر و ویدیو تهیه می‌کنند.

طراحی سایت گالری
در حال حاضر صنعت عکاسی و مد روز به روز درحال پیشرفت می‌باشد و عکاسان و صاحبین مشاغل مربوط به مد و دکوراسیون برای نمایش نمونه کار‌های خود یک وب سایت به صورت گالری تصاویر و ویدیو تهیه می‌کنند. در چنین وب سایت‌هایی تصاویر و ویدیو‌های گرفته شده به صورت گالری نمایش داده می‌شود که این تصاویر و ویدیو‌ها می‌تواند مربوط به هر پروژه و یا هر مکانی باشد.
برای مثال یک عکاس هر عکسی که می‌گیرد را پس از ویرایش در وب سایت گالری خود قرار می‌دهد، یا یک طراح مد پس طراحی یک لباس حرفه‌ای عکسی از آن تهیه و در وب سایت گالری خود منتشر می‌کند ، یا یک طراح دکوراسیون پس از تکمیل هر پروژه دکوراسیون داخلی و خارجی از پروژه خود چندین عکس گرفته و در وب سایت خود به عنوان نمونه کار قرار می‌دهد.
بعضی از هنرمندان نیز برای فروش آثار خود دیگر از روش‌های سنتی و نمایشگاه‌ها استفاده نمی‌کنند و برای معامله تصاویر آثار خود را در وب سایت گالری خود به فروش‌ می‌رسانند و در وقت صرفه جویی می‌کنند.
امکانات یک وب سایت گالری :
• نمایش حرفه‌ای تصاویر به سبک‌های متفاوت
• امکان ارسال نظر و پیشنهاد مربوط به هر تصویر توسط کاربران
• امکان ایجاد صفحات تماس‌ با ما ، درباره ما ، شماره و آدرس برای بستن قرارداد
• امکان فروش‌ تصاویر به صورت چاپی یا مجازی
• امکان قرار دادن Watermark بر روی تصاویر
• امکان ساخت کلید پسندیدن (قابل اتصال به فیسبوک)
• امکان امتیازبندی ۵ ستاره تصاویر
نمایش حرفه‌ای تصاویر :
شما می‌توانید تصاویر خود را به سبک‌های متفاوتی در صفحه وب سایت نمایش دهید. همچنین هر تصویر می‌تواند شامل اطلاعات مربوط به خود نظیر مکان عکاسی ، نام نمایشگاه ، تاریخ عکاسی ، توضیحاتی در رابطه با تصویر ، قیمت تصویر و غیره شود.
نظرات و پیشنهادات :
هر کاربری که به وب سایت شما می‌آید می‌تواند نظر یا پیشنهادی مفید در رابطه با تصاویر شما بدهد که شاید در آینده به شما کمک کند.
واترمارک (Watermark) :
شما به عنوان صاحب امتیاز تصاویر می‌توانید بر روی تصاویری که قرار‌ دادید، کپی و رایت خود را قرار دهید که می‌تواند این کپی و رایت شامل لوگو و نام شرکت/عکاس و هرچیزی که به نظر شما لازم است در تصویر اضافه شود باشد.
یک وب سایت گالری سفارش دهید :
اگر علاقه‌ای به انتشار تصاویر خود به صورت گالری در وب سایتی دارد ، ما در میزفا آمادگی طراحی چنین وب سایتی را برای شما داریم و می‌توانید با تماس نسبت به طراحی چنین وب سایتی از به صورت رایگان مشاوره بگیرید. همچنین اگر علاقمند پیشرفت وب سایت خود در نتایج گوگل باشید ، ما با گروهی مجرب در زمینه سئو با هزینه و زمانی معقول وب سایت شما را سئو خواهیم کرد.

موضوعات طراحی سایت

تماس بگیر

سلام، من علی اسماعیلی هستم، مدیر بخش طراحی سایت میزفا، شما میتونی از طریق واتس‌آپ و یا مستقیم با من در تماس باشی.