در وبسایت میزفا

طراحی سایت آموزشی
طراحی سایت آموزشیReviewed by Pouria Ariafar on Aug 8Rating: 5.0طراحی سایت آموزشیبا طراحی وب سایت آموزشی می‌توانید خدمات نوین آموزشی را بدون هزینه های اضافه و با سود بالا ارائه دهید. طراحی سایت آموزشی و آموزش مجازی به شکل حرفه ای در میزفا

تمام آموزشگاه ها اعم از آموزشگاه های علمی، هنری، فنی و حرفه ای و … برای معرفی کلاس های خود میتوانند از وب سایت خود استفاده کنند. چرا میگوییم از وبسایت استفاده کنید؟ زیرا بر اساس تحقیقات افراد قبل از ثبت نام معمولا اینترنت را به دنبال کلاس مورد نظرشان سرچ میکنند.

چرا شما با طراحی سایت آموزشی خود نتیجه سرچ این افراد نباشید؟

هدف از طراحی سایت آموزشی چیست؟

 همان‌طور که از عنوان سایت آموزشی پیداست، هدف از طراحی وب آموزشی برای ارائه‌ی آموزش به افراد مختلف در حوزه‌های متفاوت و متنوع، طراحی و ایجاد می‌شود. این آموزش‌ها با توجه به اهداف گوناگونی که شما به‌عنوان سرویس‌دهنده دارید می‌تواند متنوع باشد و به‌عنوان‌مثال از آموزش‌های کوتاه و اختصاصی گرفته تا یک آموزشگاه کامل، استاندارد و حرفه‌ای با خدمات آموزشی اینترنتی.

از مهم‌ترین نکات در طراحی وب سایت آموزشی بحث سئوی سایت و بهینه سازی آن برای موتورهای جستجو می‌باشد. طراحی سایت آموزشی از آغاز باید بر اساس ساختارهای موتورهای جستجو ایجادشده و طراحی سایت بر اساس الگوریتم های سئو پایه ریزی گردد. توسط سایت میزفا با انجام صحیح و اصولی فرآیند سئوی سایتتان می‌توانید سایت خود را در رتبه های بالای موتورهای جستجو قرار دهید تا اعمالی نظیر تبلیغات و ایجاد ترافیک برای جذب بازدیدکننده ثمربخش باشد.

جدا از تلاش برای جذب مخاطبان جدید، طراحی وب سایت آموزشی باید تا حدی ساختارمند باشد که دانش پذیران کنونی و گذشته‌ی آموزشگاه بتوانند از طریق سایت با آموزشگاه در ارتباط باشند.

از مهم‌ترین اهداف طراحی چنین سایتهایی به‌وسیله‌ی شما ایجاد کلاس‌های آموزشی به‌صورت برخط و کاملاً آنلاین می‌تواند باشد چون‌که امروزه این مدل آموزش‌ها علاقه‌مندان مخصوص خودش را دارد. از دلایل مهم برگزاری کلاس‌های آموزشی به‌صورت مجازی می‌توان به عدم نبود زمان کافی برای مخاطبان و یا دور بودن از محل آموزش را برشمرد.

مخاطبان اصلی طراحی وب سایت آموزشی چه کسانی هستند؟

از مهم‌ترین مخاطبان اصلی طراحی سایت آموزشی می‌توان به مؤسسات و مراکز آموزشی دولتی و غیردولتی، مهدهای کودک، مدارس، آموزشگاه‌های زبان خارجه، مؤسسات کنکور و…. اشاره کرد. همچنین هنرجویان و سایر کسانی که حرفه و هنر ویژه‌ای دارند و افراد زیادی را می‌توانند با آموزش‌های خود بهره‌مند سازند و همین‌طور تمایل به آموزش آن به علاقه‌مندان آن دارند می‌توانند یک وبسایت آموزشی ایجاد کنند و ضمن انتقال مهارت و تخصص خود به آن‌ها،  برند اختصاصی خود را نیز متمایز و مطرح نمایند.

 

ویژگی‌های طراحی سایت آموزشی چیست؟

سایت های آموزشی طراحی شده جدا از داشتن امکاناتی که در بالا ذکر گردید باید دارای ظاهر و گرافیک خوبی باشند تا علاوه بر جذاب بودن و کاربری عالی، از خسته شدن و اصطلاحاً دل‌زدگی کاربران جلوگیری نمایند. زیرا مخاطبان علاقه‌مند، زمان زیادی را در وبسایت های آموزشی می‌گذرانند و استفاده از محتوای آموزشی باید به نحوی باشد که از آسیب چشم کاربر جلوگیری کرده و  همچنین کاربر احساس خستگی کمتری نماید و اشتیاق و علاقه‌ی بیشتری به دنبال کردن مطالب داشته باشد. همین‌طور به‌منظور سهولت دسترسی کاربر به امکانات و مطالب گوناگون وبسایت باید تجربه کاربری آسان در طراحی یک سایت آموزشی موردتوجه قرار گیرد.

داشتن یک سیستم مدیریت و کنترل محتوای ساده و سریع برای طراحی سایت آموزشی نیز ازجمله ویژگی‌های مهم برای صاحبان وبسایت های آموزشی است. زیرا مدیریت وبسایت آموزشی دائم در حال به‌روزرسانی محتوای سایت خود است و همین‌طور باید متن، تصاویر و فیلم‌های مختلف آموزشی را سریعاً تولید کرده و در اختیار کاربران قرار دهد.

دیگر ویژگی های سایت های آموزشگاهی را در این پست ببینید: طراحی سایت آموزشگاه

پروسه طراحی سایت اموزشی از کجا شروع میشود؟

پاسخ این سوال که موسسه آموزشی شما چرا باید سایت داشته باشد را مفصلا بیان کردیم. همین الان با یک کلیک میتوانید پروسی طراحی سایت آموزشی خود را استارت بزنید آن هم تنها با یک کلیک. میزفا سایت شما را بر اساس علم روز و آنچه که شما میخواهید طراحی خواهد کرد.

موضوعات طراحی سایت

تماس بگیر

سلام، من علی اسماعیلی هستم، مدیر بخش طراحی سایت میزفا، شما میتونی از طریق واتس‌آپ و یا مستقیم با من در تماس باشی.