در وبسایت میزفا

طراحی سایت آموزشگاه
طراحی سایت آموزشگاهReviewed by Pouria Ariafar on Aug 6Rating: 5.0طراحی سایت آموزشگاهطراحی سایت آموزشگاه خود را با کلیک بر روی همین صفحه آغاز نمایید. طراحی وب سایت آموزشگاه و آموزش مجازی به شکل حرفه ای در میزفا

امروزه مردم زمانی که تصمیم به انجام کاری میگیرند اولین کاری که انجام میدهند، سرچ کردن در گوگل است. چرا شما نتیجه سرچ آن ها نباشید؟ هر دانشجو و دانش آموزی قبل از ثبت نام در کلاس میخواهد بداند کدام کلاس بهتر است و اموزشگاه های مختلف را با هم مقایسه کنید. سرفصل های اموزش هر کلاس را بداند سپس تصمیم بگیرد. جواب های مختلف دیگه ای هم برای سوال ضرورت طراحی سایت آموزشگاه شما چیست؟ در این مقاله توضیح داده میشود.

چرا طراحی سایت برای آموزشگاه مهم است؟

شما اگر مدیر یک کسب‌وکار آموزشی باشید حتماً می‌دانید آموزشگاه‌ها این امکان رادارند که با طراحی سایت آموزشگاه و انجام تبلیغات مختلف در حوزه وب و همچنین رعایت اصول سئو و بهینه سازی سایت سایت خود و قرار گرفتن در رتبه‌های بالای موتورهای جستجو، درصد بالاتری از علاقه‌مندان خدمات آموزشی را به آموزشگاه خود جذب کرده و ارائه‌ی سرویس دهند.

از انواع آموزشگاه‌ها می‌توان به آموزشگاه‌های علمی، هنری و فنی حرفه ای، خیاطی، آشپزی، رانندگی و … اشاره کرد که مکان‌هایی هستند که طرفداران زیادی دارند و علاقه‌مندان پرشماری را برای ارائه سرویس به سمت خود جلب می‌کنند. شما قطعاً به‌عنوان صاحب یک کسب‌وکار و یک آموزشگاه به سایتی نیاز دارید تا بتوانید انواع خدمات و سرویس‌های خود را به مخاطبینتان معرفی کنید و یک سری از خدمات خود را به شکل اینترنتی در اختیار آن‌ها قرار دهید تا به دلیل سهولت کار باعث افزایش و رضایت کاربران شوید.

شاید شما صاحب کسب‌وکار و آموزشگاه تا قبل از این تمام فرآیند نام‌نویسی علاقه‌مندان در آموزشگاهتان را به‌صورت سنتی و کاغذی انجام می‌داده‌اید ولی باید بدانید که ورود به دنیای اینترنت و وب می‌تواند جهش بزرگی از سنت به مدرنیته برای شما باشد که همراه با ارائه‌ی خدمات بهتر و بروزتر برای مشتریانتان خواهد بود و حاصل آن افزایش رضایت آن‌ها از خدمات شما خواهد بود.

ویژگی‌های طراحی سایت آموزشگاه

آموزشگاه‌ها از آموزش‌های مخصوص کودکان گرفته تا دانش‌آموزان و حتی آموزش‌های دانشگاهی و همچنین آموزش‌های تکمیلی و جانبی برای علاقه‌مندان در حوزه‌های مختلف، یقیناً  برای قرار دادن مخاطبانشان در جریان کلاس‌ها و خدمات آموزشی‌شان نیاز به یک سایت  بروز و حرفه ای دارند.

طراحی سایت آموزشگاه ایده‌آل‌ترین مکانی است که می‌تواند معرفی دهنده‌ی سوابق و رزومه‌ی فعالیت‌ها و امتیازات آن آموزشگاه در مقایسه با رقبایش باشد. به‌ویژه اینکه این روزها غالب مردم خصوصاً کسانی که در پی علم‌آموزی و اطلاعات هستند، برای مطالعه و کسب آموزش‌های دقیق‌تر، بیشتر از فضای اینترنت و جستجوهای اینترنتی کمک می‌گیرند.

بنابراین طراحی سایت آموزشگاه که به‌خوبی پیاده‌سازی و ایجادشده باشد و مخصوصاً اگر در نتایج سرچ موتورهای جست‌وجو رتبه‌ی خوبی داشته باشد (یعنی سئو خوبی داشته باشد)، نقش مهمی در جذب مخاطبان آن آموزشگاه خواهد داشت.

جدا از جذب مشتریان جدید و معرفی خدمات و سرویس‌های آموزشگاه به مخاطبینش، طراحی وب سایت آموزشگاه باید به نحوی باشد که کسانی که در حال حاضر از خدمات آموزشگاه  بهره می‌برند و کسانی که حتی درگذشته از خدمات آن بهره می‌بردند و اکنون جزء فارغ‌التحصیلان آن هستند نیز همچنان بتوانند از طریق سایت با آموزشگاه در ارتباط بوده و از خدمات و امکانات آن استفاده نمایند.

  • معرفی دوره های آموزشی
  • ارائه سر فصل دروس و دوره ها
  • تست تعیین سطح آنلاین
  • ثبت نام  و پرداخت شهریه آنلاین
  • اعلام نتیجه آزمون ها به صورت آنلاین
  • مشاوره آنلاین
  • گالری تصاویر آموزشگاه و کلاس ها
  • رزومه و سابقه معلمان
  • کتابخانه دیجیتال

 

طراحی وب سایت آموزشگاه با امکان برگزاری آزمون آنلاین

همواره این سؤال را در طراحی سایت آموزشگاه خود در نظر داشته باشید و آن اینکه شما با چه هدفی و رفع چه نیازی از مخاطبینتان اقدام به طراحی سایت می‌کنید؟

شما اگر برای آموزشگاه خود سایتی طراحی کنید و امکان ثبت‌نام آنلاین را در طراحی سایت آموزشگاه خود پیاده کرده باشید، مشتریانتان قادر خواهند بود بدون طی مسافت طولانی این فرآیند را انجام دهند. قاعدتاً این کار می‌تواند باعث جلب رضایت بیش‌ازپیش آن‌ها شود.

پروسه طراحی سایت برای آموزشگاه چگونه شروع میشود؟

دلایل اینکه چرا طراحی سایت آموزشگاه مهم است به تفصیل گفته شد. برای شروع و داشتن یک سایت آموزشگاهی فقط یک کلیک لازم است. طراحی سایت آموزشگاهی خود را به میزفا بسپارید:

موضوعات طراحی سایت

تماس بگیر

سلام، من علی اسماعیلی هستم، مدیر بخش طراحی سایت میزفا، شما میتونی از طریق واتس‌آپ و یا مستقیم با من در تماس باشی.