در وبسایت میزفا

طراحی سایت پزشکی
طراحی سایت پزشکی و پزشکانReviewed by Pouria Ariafar on Aug 13Rating: 5.0طراحی سایت پزشکی | طراحی وب سایت پزشک و پزشکان + سیستم نوبت دهی آنلاینطراحی سایت پزشکی جهت معرفی خدمات، سیستم نوبت دهی و همینطورمقالات پزشکی به شکل بهینه سازی شده، طراحی سایت پزشکان حرفه ای توسط میزفا

امروزه شاهد آنیم که مردم قبل از تصمیم گیری انجام کاری، اول از همه شروع به جست و جو در اینترنت میکنند. شما میتوانید نتیجه سرچ آن ها باشید. میتوانید رزومه و سابقه خود را به آن ها نشان دهید. میتوانید از سرویس رزرو آنلاین استفاده کنید. این ویژگی ها در طراحی سایت پزشکی باعث راحت تر شدن پروسه درمان میشود. حتی میتوانید برای مراجعین خود پرونده آنلاین درست کنید. در ان مقاله همراه باشید تا بدانید که چرا طراحی سایت پزشکی ضروری است و همچنین بدانید که از چه خدماتی میتوانید در سایت خود استفاده کنید.

چرا طراحی سایت پزشکی و پزشکان ضروری است؟

با طراحی سایت پزشکی، پزشکان این امکان را خواهند داشت برای هر یک از بیماران خود پرونده الکترونیکی ایجاد نموده به‌گونه‌ای که بیماران بتوانند در هر نقطه‌ای از ایران که زندگی می‌کنند به‌صورت اینترنتی و با ارائه‌ی کلمه‌ی پسورد و رمز عبورشان پرونده پزشکی خود را مشاهده و آن را بررسی و یا حتی در صورت لزوم آن را به متخصصی دیگر نشان دهند. درواقع امروزه مخاطبین در پی چنین خدماتی هستند تا بتوانند به‌راحتی امور مربوط به درمان و معالجه خود را پیگیری نمایند و طراحی سایت رفع کننده چنین نیازی است.

مزایای طراحی وب سایت پزشکی چیست؟

حضور یافتن فیزیکی بیماران برای دریافت نوبت و پیگیری‌های بعد در درمان در مراکز درمانی هم باعث از دست رفتن زمان و انرژی آن‌ها می‌شود و هم آثار و تبعات اجتماعی و اقتصادی مانند سنگین شدن ترافیک شهری و درنتیجه ایجاد آلودگی هوا و ایجاد اثرات منفی در روحیه آن‌ها می‌شود که حل کردن تمامی این موارد با ایجاد و طراحی سایت پزشکی به‌راحتی امکان‌پذیر است. با ارائه سیستم نوبت‌دهی و پذیرش آنلاین، متقاضیان می‌توانند بدون حضور فیزیکی به تعیین وقت بپردازند.

پزشکانی که به این نتیجه دست‌یافته‌اند که اگر مرکز درمانی خود را در فضای وب و اینترنت معرفی نمایند به توفیقات بیشتری  دست می‌یابند و با این ترفند خود را از رقبای خود پیش می‌اندازند. زیرا آنان از طریق ارائه خدمات و سرویس‌های متنوع طراحی وب سایت پزشکی خود مانند ایجاد پرونده پزشکی الکترونیکی، پذیرش بیماران به شکل اینترنتی و … گام‌های بلندتری در جهت افزایش رضایت کاربران و مشتریان خود برمی‌دارند.

از دیگر اهداف طراحی سایت پزشکی می‌توان به:

  • شناخت و پرزنت پزشکان و مراکز درمانی آن‌ها
  • معرفی سرویس‌ها و خدمات جدید به کاربران سایت
  • جواب دادن به سؤالات کاربران و متقاضیان به‌صورت آنلاین
  • ارائه اطلاعات تماس و نشانی مرکز به مخاطبین
  • نشان دادن و نمایش دادن مستقیم مکان مطب یا کلینیک

با طراحی یک سایت پزشکی می‌توان ضمن ارائه‌ی خدمات متنوع و گوناگون به متقاضیان قدیمی، از طریق افزایش رتبه سایت در گوگل (سئو) متقاضیان جدید را یافت. از نکاتی که به افزایش رتبه سایت شما در موتورهای جستجو کمک می‌کند قرار دادن مقالاتی مفید و بروز هست مقالات شما باید پیوسته و آهسته به شکلی بهینه سازی شده قرار گیرد تا هم برای کاربران سایتتان مفید باشد و هم باعث گرفتن رتبه سایت در نتایج موتورهای جستجو باشد.

افزایش میزان رضایت کاربران و بیماران قدیمی از آیتم‌هایی است که با طراحی سایت حرفه ای پزشکی می‌توان در مدت کوتاهی به آن دست‌یافت.

نکات مهم در طراحی سایت پزشکی:

در طراحی وب پزشکی باید حتماً قسمتی را برای ثبت مجلات، اخبار و مقالات بروز تخصصی لحاظ کرد، که این موارد با طبقه‌بندی مخصوص مطالب پزشکی، باعث بهتر دیده شدن سایت شما خواهد شد.

در طراحی سایت پزشکی خود دقت کنید که ازنظر بصری و گرافیکی سایت را به‌گونه‌ای طراحی کنید تا کاربران به‌محض مراجعه به سایت شما با حسی از اعتماد و آرامش به شما مواجه شوند. متقاضیان هنگامی به شما برای دریافت خدمات  مختلف مراجعه می‌کنند که از مدت‌ها قبل به تخصص شما ایمان آورده باشند و شکی از آن لحاظ نداشته باشند.

چگونه برای مطب یا بیمارستان سفارش طراحی سایت ثبت کنیم؟

گروه میزفا به شما این تعهد را میدهد که وبسایت شما را بر اساس آپدیت های 2018 و اصول سئو مطابق خواسته طراحی کند.  سفارش خود را تنها با یک کلیک شروع کنید:

موضوعات طراحی سایت

تماس بگیر

سلام، من علی اسماعیلی هستم، مدیر بخش طراحی سایت میزفا، شما میتونی از طریق واتس‌آپ و یا مستقیم با من در تماس باشی.