در وبسایت میزفا

طراحی سایت مدرسه
طراحی سایت مدرسهReviewed by Pouria Ariafar on Nov 7Rating: 5.0طراحی سایت مدرسهطراحی سایت مدرسه به شکل حرفه ای و سئو اولیه مناسب، دارای امکانات مدرن فروشگاهی بر اساس نیازهای شما

طراحی سایت مدرسه

کنترل مدارس چندسالی است که توسط سیستم‌های جامع الکترونیکی انجام می‌شود. خود مدارس نیز برای مدیریت دانش ‌آموزان، وضعیت تحصیلی، نمرات، انضباط و غیره نیز نیازمند یک سیستم یکپارچه می‌باشند که علاوه بر خود مسئولین، معلمان و دانش‌ آموزان نیز به آن دسترسی داشته باشند. بعضی از اطلاعیه ها برای مثال تعطیلی مدارس که نیازمند اطلاع رسانی در شرایط خاص می باشد باید از این طریق به اطلاع دانش‌آموزان ، معلمان و والدین اطلاع رسانی شود، طراحی سایت مدرسه می‌تواند به تمام این نیازها پاسخ دهد.

در حال حاضر در مدارس یکی از نکات مهمی که به دانش آموزان آموزش داده می شود ، اصول حفاظت از محیط زیست می باشد، با توجه به این موضوع چاپ نکردن کارنامه و نمایش اطلاعات کارنامه به والدین از طریق سیستم‌ های الکترونیکی و یک سایت نیز به محیط زیست کمک می کند و لازم است که انجام شود.

در طراحی سایت مدرسه دانش آموزان هر یک پرونده و پروفایل مخصوص خود را دارند که اطلاعات حقیقی آنها در این سامانه ثبت خواهد شد. هرگونه موارد انضباطی اعمم از خوب یا بد در این سیستم برای دانش آموزان قابل ثبت است و حتی امتیازهای تشویقی و تنبیهی یک کلاس هم به صورت گروهی قابل ثبت است.

امکانات طراحی وب سایت مدرسه

  • کتابخانه
  • صفحه معرفی مدرسه
  • صفحه معرفی معلمین
  • صفحه معرفی نمایندگان کلاس
  • صفحه معرفی کادر مدرسه
  • صفحه افتخارات مدرسه
  • بخش مقالات علمی
  • بخش آموزش
  • بخش نمونه سوالات
  • بخش کاربری

طراحی صفحه معرفی سایت مدرسه

در بخش معرفی مدرسه، سال تاسیس مدرسه و مکان قرار گیری مدرسه ذکر می شود و همچنین امکاناتی که مدرسه دارد نیز در آن ذکر خواهد شد.

در بخش طراحی سایت مدرسه معرفی معلمین ، هر معلم به همراه مدرک تحصیلی و درسی که تدریس می‌ کند معرفی می شود همچنین تصویری از معلم نیز به همراه نام و نام خانوادگی قرار خواهد گرفت. در بخش معرفی نمایندگان کلا ، هر نماینده کلاس به همراه تصویرش معرفی می شود. در بخش معرفی کادر مدرسه نیز هر یک از کادر به همراه سمتشان معرفی خواهند شد.

طراحی صفحه افتخارات مدرسه

در این بخش به صورت کامل افتخاراتی که مدرسه از ابتدای تاسیس به دست آورده است ذکر می شود که می تواند شامل افتخارات ورزشی و عملی باشد.

طراحی صفحه مقالات علمی مدرسه

در این بخش کادر مدرسه به همراه دانش آموزان فعال برای تمام دانش آموزان مدرسه ماهیانه ، هفتگی یا روزانه مقالات علمی قرار می دهند.

طراحی صفحه آموزش مدرسه

در این بخش مقالاتی آموزشی در حوزه درسی قرار خواهد گرفت. کادر مدرسه می توانند با کمک یکدیگر برای دانش آموزان ویدیو ها یا مقالاتی آموزشی به عنوان جزوه تهیه کنند تا همیشه در دسترس باشد و دانش آموزان را به جای یاداشت جزوه به درس تشویق کنند.

طراحی بخش نمونه سوال مدرسه

در این بخش نمونه سوالاتی امتحانی برای هر درس قرار خواهد گرفت که به دانش آموزان کمک خواهد کرد که در امتحانات موفق تر واقع شوند.

طراحی بخش کاربری سایت مدرسه

در این بخش دانش آموزان می توانند از آخرین موارد انضباطی و نمرات خود اطلاع یابند و همچنین کادر نیز می توانند نمرات و موارد انضباطی مربوط به هر دانش آموز را از پنل اختصاصی خود کنترل نمایند.

کلام اخر در طراحی وب سایت مدرسه

در یک طراحی سایت مدرسه شما می‌توانید دانش آموزان و کادر مدرسه خود را بهتر کنترل کنید. بنابراین هر مدرسه ای در عصر تکنولوژی به یک وب سایت مخصوص خود نیازمند است. ما در میزفا آماده همکاری با شما هستیم.

موضوعات طراحی سایت

تماس بگیر

سلام، من علی اسماعیلی هستم، مدیر بخش طراحی سایت میزفا، شما میتونی از طریق واتس‌آپ و یا مستقیم با من در تماس باشی.