در وبسایت میزفا

طراحی سایت مهد کودک
طراحی سایت کودکانReviewed by Pouria Ariafar on Nov 8Rating: 5.0طراحی سایت کودکانطراحی سایت کودکان به شکل حرفه ای و سئو اولیه مناسب، دارای امکانات مدرن فروشگاهی بر اساس نیازهای شما در طراحی وب سایت مهد کودک

طراحی سایت کودکان

رده سنی کودکان یکی از پراهمیت‌ترین رده سنی می‌باشد که بحث آموزش و سرگرمی را شامل می‌گردد. از این رو، گروه‌های فرهنگی و هنری با احداث سایت‌های مختلفی خدمات مجازی مخصوص کودکان را ارائه می‌کنند.

در یک وب سایت کودکانه شعر ، مقالات آموزشی مخصوص کودکان ، آموزش نقاشی ، موسیقی ، کلیپ‌های مخصوص کودکان و غیره قرار می‌گیرد و طراحی سایت کودکان باید حتما نسبت به علاقه روز کودکان و با طرح‌هایی کودکانه همراه باشد.

امکانات طراحی سایت کودکانه

  • وجود کتابخانه برای دریافت کتاب‌های مخصوص رده سنی کودکان
  • وجود بخش بازی برای دریافت بازی‌های مخصوص کودکان
  • وجود بخش سرگرمی برای دریافت شعر ، داستان صوتی و ویدیو‌های کودکانه
  • وجود بخش آموزش برای آموزش کودکان
  • وجود لینک‌های مفید برای کودکان و والدین
  • وجود بخش لطیفه و داستنی‌ها
  • فروشگاه اینترنتی مخصوص کودکان

کتابخانه در طراحی سایت کودکان

در کتابخانه کودکان می‌توانند کتاب‌های داستان و شعر مخصوص به رده سنی خود را دریافت کنند و از خواندن کتاب‌های جذاب لذت ببرند. همچنین والدین کودکان نیز از این طریق می‌توانند کتاب‌های مخصوص گروه سنی مختلف را دانلود و برای کودکانشان بخوانند.

بخش بازی در طراحی وب سایت کودکانه

در بخش بازی کودکان ، لیستی از بازی‌های آموزشی و مخصوص سن خود را مشاهده می‌کنند که با دریافت هرکدام باید چالشی را انجام دهند . این بازی‌ها به علت چالش‌هایی که درون خود دارند باعث افزایش قدرت تخیل و هوش کودکان می‌شوند.

طراحی بخش سرگرمی در سایت کودکان

در این بخش کودکان می‌توانند ترانه‌های کودکانه ، داستان‌های صوتی و ویدیو‌های کودکانه مخصوص خود را دانلود کنند. گروه‌های فرهنگی و آموزشی می‌توانند اجرا‌ها و فعالیت‌هایی که کودکان در موسسه خود انجام داده‌اند را نیز در این بخش بگذارند و دیگر کودکان ایرانی را نیز به انجام چنین کار‌هایی دعوت کنند.

طراحی بخش آموزش در وب سایت کودک

هر موسسه فرهنگی‌ای نوعی خدمات آموزشی را برای کودکان در نظر می‌گیرد، در این بخش بسته به نوع فعالیت موسسه آموزش‌هایی به صورت رایگان یا تجاری توسط موسسه قرار داده‌ خواهد شد. برای مثال موسسه‌ی آموزش موسیقی ، آموزش‌هایی از قبیل آشنایی با ساز‌ها ، آشنایی با موسیقی و غیره را می‌تواند در این بخش قرار دهد.

فروشگاه اینترنتی در طراحی سایت کودک

در فروشگاه اینترنتی موسسه محصولات کمک آموزشی ، آموزشی ، کتاب ،‌ اسباب بازی و غیره را به فروش می‌رساند. از این طریق کودکان با نظارت والدین خود می‌توانند لوازم مورد نیاز و مخصوص به سن خود را تهیه کنند.

دلایل اهمیت یک وب سایت کودکانه

با پیشرفت تکنولوژی کم کم بیشتر سرگرمی‌های کودکان به تکنولوژی و لوازم رایانه‌ای مرتبط می‌شود و با توجه به وجود اطلاعات غیر قابل نمایشی برای کودکان در اینترنت، باید بستر‌های مخصوصی برای کودکان تهیه شود. بنابراین از تمامی گروه‌های فرهنگی و هنری‌ای که قصد فعالیت در حوزه سرگرمی و آموزش مجازی کودکان را دارند، دعوت می‌شود که با طراحی سایت خود توسط تیم میزفا باعث رونق کاسب و کار آنلاین خود شوند.

موضوعات طراحی سایت

تماس بگیر

سلام، من علی اسماعیلی هستم، مدیر بخش طراحی سایت میزفا، شما میتونی از طریق واتس‌آپ و یا مستقیم با من در تماس باشی.