در وبسایت میزفا

طراحی سایت دانلودReviewed by Pouria Ariafar on Sep 7Rating: 5.0طراحی سایت دانلودطراحی سایت دانلود با ظاهری زیبا و مدرن و امکانات حرفه ای به شکل سئو و بهینه سازی شده تنها با یک کلیک در سایت میزفا

طراحی سایت دانلود

طراحی سایت دانلود می‌تواند کسب‌وکاری پربازدید و پرطرفدار در دسته‌بندی کسب‌وکارهای اینترنتی باشد.

شما می‌توانید با ایجاد و طراحی سایت دانلودی و قرار دادن فایل‌های دانلودی در فرمت‌های مختلف صوتی، تصویری و متنی برای خود ایجاد درآمد کرده و فروش زیادی ایجاد کنید.

طرفداران این نوع سایت‌ها افرادی هستند که در حوزه‌هایی متخصص بوده و در حیطه آموزش مشغول به فعالیت هستند چراکه می‌توانند تخصص و دانش خود را در قالب محصولات دانلودی به‌صورت فیلم، صوت یا متن ایجاد کرده و آن‌ها را برای فروش و عرضه در وبسایت خود قرار داده و در معرض دید مخاطبان و کاربران سایتشان قرار دهند.

از نمونه‌های طراحی سایت دانلودی در حوزه‌های آموزشی می‌توان مثلاً به آموزش حرفه‌هایی مانند خیاطی، آشپزی، نگهداری از گل‌ها و گیاهان و….، آموزش نرم‌افزارهای مختلف مانند فتوشاپ و ویندوز و… ، ارائه جزوات کنکور و یا نمونه سؤالات سال‌های پیش و…. اشاره کرد.

از مدل‌های دیگر درآمدی با طراحی سایت دانلودی می‌توان به سایتهای اشتراکی که در سطح‌های مختلف ارائه می‌شوند اشاره کرد. این‌گونه سایت‌ها با تعریف سطوحی مانند طلایی، نقره‌ای، برنزی و یا vip ، ویژه و معمولی دسترسی‌های برای مخاطبینشان برای مطالب و محتواهای سایتشان ایجاد می‌کنند تا کاربرانشان بتوانند با توجه به خرید هر یک از آن‌ها به سطح خود دسترسی یابند و از مطالب آن سطح استفاده کنند.

مزایای طراحی سایت دانلودی

از مزایا و ویژگی‌های مثبت سایت دانلودی می‌توان به تحویل و ارائه راحت و آسان آن‌ها اشاره کرد چراکه در این نوع از سایت‌ها دیگر دغدغه و مشکلات کسب‌وکارهای فیزیکی که در آن‌ها باید جنس و کالای موردنظر بعد از خرید مشتری برای او ارسال شود خبری نیست و همین‌طور نگرانی از بابت خرابی و یا آسیب‌دیدگی کالاها و همچنین مرجوع شدن کالا در صورت عدم صلاح‌دید و پسند مشتری وجود ندارد.

زیرا در کسب‌وکارهای دانلودی شخص بلافاصله بعد از خرید محصول و فایل خود و پرداخت وجه آن می‌تواند فایل موردنظر خود را از حساب کاربری خود دانلود کرده و دریافت نماید.

از مزایای دیگر این مدل سایت‌ها ارائه سرویس و خدمت در هر ساعت و زمان شبانه‌روز و در هر موقعیت و مکان دنیا می‌باشد. یعنی هیچ محدودیت مکانی و زمانی در این نوع سایت‌ها برای ارائه خدمات به مخاطبانشان وجود ندارد و آن‌ها در هر موقع از شبانه‌روز و در هر جای دنیا می‌توانند وارد سایت مربوطه شوند و پس از انتخاب فایل موردنظر خود و پرداخت وجه آن فایل و محصول خود را دریافت نمایند.

البته رسیدن به موفقیت و کسب درآمد و ایجاد فروش در این نوع سایت‌ها به همین راحتی نبوده و مستلزم رعایت نکاتی جهت تحقق این اهداف است که ازجمله آن‌ها می‌توان به تولید محتوا در حوزه‌های مورد تخصص و تجربه و به‌صورت مستمر و دائم و درازمدت به شکل سئو شده اشاره کرد تا بدین ترتیب علاقه و اعتماد مخاطبین سایتتان به‌تدریج جلب شده که این موضوع باعث بالا رفتن رتبه سایت می‌گردد.

موضوعات طراحی سایت

تماس بگیر

سلام، من علی اسماعیلی هستم، مدیر بخش طراحی سایت میزفا، شما میتونی از طریق واتس‌آپ و یا مستقیم با من در تماس باشی.