در وبسایت میزفا

طراحی سایت کارخانجات
طراحی سایت کارخانجاتReviewed by Pouria Ariafar on Nov 9Rating: 5.0طراحی سایت کارخانجات | طراحی سایت کارخانه تولیدیطراحی سایت کارخانه تولیدی به شکل حرفه ای و سئو اولیه مناسب، دارای امکانات مدرن فروشگاهی بر اساس نیازهای شما در طراحی سایت کارخانجات

طراحی سایت کارخانجات

کارخانجات و کارخانه های تولیدی برای فروش محصولاتشان همیشه به چندین بازاریاب و عرضه کننده نیازمندند ولی اگر یک کارخانه تازه تاسیس را در نظر بگیرید علاوه بر بازاریاب نیازمند جایگاهی برای تبلیغات در میان مردم نیز می‌باشد همچنین کارخانجات قدیمی نیز برای نگهداری مشتریان خود نیازمند چنین جایگاهی می‌باشند. با پیشرفت اینترنت کارخانجات نیز پا به عرصه بازاریابی و تبلیغات از طریق اینترنت گذاشته‌اند و بی شک می‌توان عنوان کرد که درحال حاضر تمامی کارخانجات معتبر یک وب سایت مربوط به خود تهیه کرده‌اند و طراحی سایت کارخانجات و کارخانه تولیدی برای آنان بسیار می‌تواند مفید باشد.

اگر به دنبال دلایل ساخت سایت برای کارخانه تولیدی خود می‌باشید، اولین و مهم‌ترین دلیل را می‌توانیم رقابت با کارخانجات دیگر بیان کنیم. شما با طراحی یک وب سایت مخصوص کارخانه خود و نمایش محصولات ، قیمت‌های مخصوص هر محصول ، محتویات درون محصولات و دیگر اطلاعات محصولات ، می‌توانید با تمامی کارخانجات هم صنف خود رقابت کنید.

مشاهده شده است که در طراحی بعضی از وب سایت‌های کارخانجات محصولات علاوه بر نمایش به صورت عمومی نیز به فروش میرسد تا کارخانه به جای پرداخت هزینه واسطه مستقیم به خریدار سرویس دهد و هزینه‌های بازاریاب و فروشنده را از محصولات کم کند، با توجه به پیشرفت روز افزون اینترنت بعید نیست که در سال‌های آینده به طور کلی تمامی خرید‌های مردم از طریق اینترنت انجام شود و کارخنجات سود بالاتری از فروش خود ببرند. در حال حاضر با محیا شدن امکاناتی جهت پیشرفت وب سایت‌های شرکتی ما در میزفا می‌توانیم علاوه بر طراحی وب سایت شما با هزینه‌ و زمانی معقول وب سایت‌ طراحی شده شما را سئو سایت کرده و باعث پیشرفت مخاطبین شما شویم.

امکانات طراحی سایت کارخانه تولیدی

  • امکان ایجاد سیستم همکاری در فروش
  • امکان خرید آنلاین محصولات
  • امکان نمایش تمامی محصولات به همراه تمامی اطلاعات
  • نمایش آدرس دفتر فروش و کارخانه تولید
  • امکان پشتیبانی و مشاوره آنلاین خرید
  • امکان ایجاد صفحه‌ای برای استخدام کارمندان در کارخانه و دفتر فروش
  • امکان ساخت بخشی برای اخبار کارخانه
  • امکان ساخت بخشی تحت عنوان بلاگ مخصوص اطلاع رسانی و آموزش

طراحی سیستم همکاری در فروش کارخانجات

یکی از کار‌آمد‌ترین بخش‌های یک وب سایت مخصوص کارخانجات بخش همکاری در فروش این نوع وب سایت‌ها می‌باشد که در این سیستم همکاری در فروش هر شخص حقیقی امکان دریافت لینک مخصوص خود و شروع کسب در آمد از این طریق می‌باشد. علاوه بر این کارخانجات نیز از این طریق علاوه بر ایجاد شغلی کوچک برای افراد، باعث افزایش مشتریان خود می‌شوند.

طراحی خرید آنلاین محصولات کارخانه

در یک کارخانه محصولات مختلفی تولید می‌شود که مدیر کارخانه به دنبال دریافت بالاترین سود از فروش محصولات خود می‌باشد بنابراین اگر به دنبال دریافت این سود باشد، در وب سایت کارخانه خود بخشی برای خرید آنلاین محصولات نیز احداث می‌کند تا علاوه بر افزایش فروش، سود بالایی نیز دریافت کند.

طراحی صفحه استخدام کارمندان در سایت

در حال حاضر جذب کارمند و استخدام در کارخانجات و شرکت‌ها دیگر به اندازه گذشته سخت و هزینه بر نیست و هر شرکت و کارخانه‌ای که قصد استخدام و جذب نیرو را داشته باشد کافی است که در وب سایت خود و وب سایت‌های استخدامی اطلاعیه‌ای در رابطه با جذب نیرو ارسال کند. نیرو‌های متخصص و مربوطه از طریق راه‌های ارتباطی‌ مشخص شده رزومه خود را برای کارگزینی شرکت ارسال کرده و سپس در صورت تایید کارگزینی همکاری نیرو با شرکت آغاز می‌گردد.

بخش بلاگ و اخبار

در حال حاضر وب سایت‌های کارخانجات و شرکت‌ها بخشی تحت عنوان بلاگ و اخبار را در وب سایت خود راه اندازی می‌کنند که در بخش بلاگ مقالاتی آموزشی و تحقیقاتی در موضوعات مخصوص محصولات خود مطرح می‌کنند برای مثال شرکتی که محصول رب گوجه فرنگی تولید می‌کند در بخش بلاگ خود از خواص استفاده از گوجه فرنگی و رب گوجه فرنگی مقاله‌ای در بلاگ خود منتشر می‌کند. در بخش اخبار نیز، کارخانجات اخبار‌های مختلف نظیر آخرین اطلاعیه‌های استخدامی، آخرین تغییرات در رتبه بندی کارخانجات ، افتخارات جدید کارخانه، محصولات جدید کارخانه و غیره منتشر می‌کنند.

اگر به دنبال افزایش فروش و بیشتر دیده شدن کارخانه خود هستید، پیشنهاد ما این است که هرچه سریع‌تر نسبت به سفارش طراحی وب سایت مخصوص کارخانه خود اقدام کنید. ما در میزفا با گروهی مجرب آماده همکاری با تمامی کارخانجات و شرکت ها هستیم.

موضوعات طراحی سایت

تماس بگیر

سلام، من علی اسماعیلی هستم، مدیر بخش طراحی سایت میزفا، شما میتونی از طریق واتس‌آپ و یا مستقیم با من در تماس باشی.