آموزش سئو - میزفا
آموزش سئو - میزفا
آموزش سئو - بخش ۴ - سئو محتوا
/

در بخش سئو محتوا چه گفتیم؟
محتوا چه جایگاهی در سئو دارد.
روند تولید محتوای سئو شده چگونه است.
روش های تولید محتوای اصولی چیست. (۱۰ مورد)
طول هر محتوا چقدر باید باشد.
تاثیر محتوای کپی در سئو چگونه است

 

پادکست این قسمت:

دریافت همه پادکست های سئو:

دوره آموزش رایگان سئو + صوتی

4 پاسخ

  1. با سلام و تشکر از مطالب عالی شما

    چند سوال در خصوص سئو محتوا داشتم:
    1- من سایتی در زمینه تغذیه دارم و مقالات علمی را ریویو و خلاصه می کنم. برای اینکار از چندین منبع از پایگاههای داده های پزشکی مثل پابمد و غیره استفاده می کنم و منابع یعنی مقالات استفاده شده را در سایت خودم لینک میدهم. می خواستم بدونم آیا وقتی تمام این منابع را در سایتم قید می کنم و لینک می دهم (کاری مثل سایتهای خارجی مثل healthline.com) . مشکلی از نظر سئو برای سایت من بوجود نمیاد؟
    2- برای استفاده بدون مشکل از عکس ها در سایت، اگر عکسی از سایتهای رایگان مثل freepik.com استفاده شود و منبع عکس هم قید شود آیا باز از نظر گوگل حق کپی رایت نقض شده و برای سایتم خوب نیست؟
    3-اگر جواب سوال بالا، مثبت است، اگر عکسی که از هر منبعی گرفته شده، در فتوشاپ تغییراتی جزئی مثلا تغییر تم رنگ یا تغییر رنگ بک گروند داده شود، باز گوگل کپی بودن آن را متوجه می شود؟

    1. سلام فرزاد.
      ۱ – نه مشکلی به وجود نمیاد و اتفاقا کار خوبی هست.
      ۲ – بعضی از عکس ها کپی رایت رایگان دارن و استفاده همه از اون عکس ها مشکلی نداره.
      ۳ – تغییرات در عکس میتونه در کل برای سئو خوب باشه ولی از جنبه تجربه کاربری به نظر من باید عکس ها لوکالی بشن و به صورتی باشه که وقتی نگاه میکنیم حس کنیم شما که مدیر سایت هستی برای عکس ها زحمت کشیدی و خودت ساختی. اینطوری کاربران حس خوبی دارن. (به صورت خلاصه کاربران با دیدن عکس های اختصاصی ناخودآگاه متوجه میشن شما زمان گذاشتی، پس اونا هم همین واکنش نشون میدن و زمان بیشتری میذارن)

  2. سلام
    چطور میشه با محتوای ویدیویی و فیلم در گوگل رتبه گرفت؟
    فیلمهای سایت در قالب یک منو سایت هستند. یعنی یک منو از سایت اختصاص داره به فیلم ها
    سپاسگزارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

حداکثر حجم فایل برای آپلود: 1 مگابایت. فایل‌های مجاز برای آپلود: عکس, ویس, ویدیو, ورد یا پی دی اف, فایل متنی, زیپ. شما می‌تونید برای بهتر پرسیدن سوالتون، عکس یا ویس یا حتی فیلم در بخش نظرات میزفا آپلود کنید. برای ضبط ویس می‌تونید از خود واتس آپ استفاده کنید و بعد اینجا آپلود کنید و برای ارسال عکس هم کافی هست اسکرین شات بگیرید. Drop file here