سرفصل های دوره آموزش رایگان امنیت در ASP.NET MVC

سرفصل هاي دوره آموزش امنيت در ASP.NET MV
سرفصل هاي دوره آموزش امنيت در ASP.NET MV

به جرات می توان گفت که یکی از مهمترین مسائل در طراحی سایت تامین امنیت آن است ، امنیت از این جهت از اهمیت بسیاری بالایی برخوردار است که سایت یک فرد مبین هویت و اعتبار او در دنیای مجازی است و چنانچه سایت او مورد تهدید امنیتی قرار گرفته و هک شود ، به تجارت الکترونیکی او لطمات جدی و گاه جبران ناپذیری وارد می‌شود و کاربران و مشتریان وبسایت خود را از دست می‌دهد چرا دیگر آنها نمی‌توانند به سایت او اطمینان نموده و مبالغی را در این عرصه هزینه کنند . از این جهت است که اینقدر بر امنیت سایت در دنیای وب تاکید می‌شود .

و از آنجایی که هک شدن یک سایت اعتبار طراح آن سایت را هم زیر سوال می‌برد و نارضایتی مشتریان او را به دنبال خواهد داشت ما بر آن شدیم تا دوره آموزش امنیت در MVC را برگزار کنیم و در این دوره راه های مختلف هک شدن سایت‌هایی که بر پایه ASP.NET MVC برنامه نویسی شده‌اند و راه های پیشگیری از این نفوذها را بررسی نماییم. چرا که یک طراح و کدنویس حرفه ای در وهله اول باید تهدیدات احتمالی در فضای وب را به خوبی شناسایی نماید و سپس با شناخت راهکارهای مقابله با این تهدیدات اقدام به طراحی سایت نماید. پس اگر که قصد دارید پروژه های خود را در دنیای وب ضد گلوکه نمایید و به کسب و کار خود و مشتریان خود در فضای مجازی اعتبار ببخشید این دوره آموزشی رایگان را به هیچ عنوان از دست ندهید .

[box type=”tip”]توجه : سرفصل های دوره آموزش امنیت در ASP.NET MVC به تدریج در این پست درج خواهند شد.[/box]

سرفصل دوره آموزش امنیت در ASP.NET MVC

فیلم آموزشی asp.net core 2

آرزو ابراهیمی
بیش از 6 سال است که زمینه طراحی و توسعه سایت فعالیت می‌کنم، طراح و برنامه نویس انواع سامانه‌های تخصصی پزشکی، مناقصات، فروشگاهی و … بودم و هستم و هدفم در سایت میزفا ارائه اطلاعات بروز و ناب در زمینه طراحی سایت است. تا از این طریق بتونم تجربیات و دانسته های خودم را با تمامی علاقمندان به مباحث طراحی سایت به اشتراک بزارم .

فیلم آموزشی asp.net core 2

9 نظر

9 پاسخ

  1. سلام
    وقتون بخیر
    .میشه یه سرفصل کامل از مباحث امنیت تو وب بدید؟

  2. سلام.یه سوال داشتم .برای یادگیری صفحات وب و یا ساختن سامانه ها بهتر از asp.net استفاده بشه ویا php. کدام یک قدرت بالاتری دارد.

    1. سلام هیچ کدوم قدرت بیشتری نسبت به اون یکی نداره.
      همه چی بستگی به متخصص داره، درواقع یک برنامه نویس میتونه از asp طوری استفاده کنه که حس کنیم این زبان ضعیف هست و یا برعکس. همین موضوع برای php هم صدق میکنه.

  3. سلام
    دوره را باید از کجا دانلود کنیم؟
    لینک دانلود کجاس؟

  4. خسته نباشيد
    مرسي از بابت مطالب عالي كه ميزارين
    لطفا ادامه بدين

    1. ممنون … خوش حالم که دوره آموزشی تا به اینجا مورد رضایت شما بوده … چشم حتما با انرژی بیشتری ادامه خواهم داد.

  5. سلام و روز بخیر
    چطوری میشه الان به این سرفصل هایی که گفتید دسترسی داشت؟
    با تشکر

    1. سلام … مطالب سرفصل ها در حال آماده سازی هست و به زودی هر هفته دو مقاله آموزشی در سایت منتشر می شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

حداکثر حجم فایل برای آپلود: 1 مگابایت. فایل‌های مجاز برای آپلود: عکس, ویس, ویدیو, ورد یا پی دی اف, فایل متنی, زیپ. شما می‌تونید برای بهتر پرسیدن سوالتون، عکس یا ویس یا حتی فیلم در بخش نظرات میزفا آپلود کنید. برای ضبط ویس می‌تونید از خود واتس آپ استفاده کنید و بعد اینجا آپلود کنید و برای ارسال عکس هم کافی هست اسکرین شات بگیرید. Drop file here

با موفقیت ثبت شد، میزفا از شما برای عضویت در خبرنامه هفتگی تشکر میکند.

عضویت در خبرنامه هفتگی برای دریافت:

  • فیلم و مقاله رایگان سئو
  • آموزش‌های UX ، GA و GTM
  • مقاله های تخصصی ASP.NET Core
  • اطلاع رسانی از محصولات
فیلم آموزشی asp.net core 2
ترک میزفا خوب نیست!
معرفی جامع‌ترین ابزار سئو در ایران
بالای ۱۰ هزار عضو
PHZpZGVvIHdpZHRoPSI2MDAiIGhlaWdodD0iMzUwIiBwb3N0ZXI9Imh0dHBzOi8vbWl6ZmEuY29tL2Jsb2cvd3AtY29udGVudC91cGxvYWRzLzIwMjMvMDUvcG9zdGVyLW1pemZhLXRvb2xzLXZpZGVvLW1pbi5wbmciIGNvbnRyb2xzIHByZWxvYWQ9Im5vbmUiPiANCiAgIDxzb3VyY2Ugc3JjPSJodHRwczovL21pemZhLmNvbS9ibG9nL3dwLWNvbnRlbnQvdXBsb2Fkcy8yMDIzLzA1L21pemZhX3Rvb2xzXzcyMHAubXA0IiB0eXBlPSJ2aWRlby9tcDQiPg0KPC92aWRlbz4=