راهنمای خرید، دانلود و نصب افزونه المنتور

خرید المنتور
خرید المنتور

در دو جلسه قبل معرفی وردپرس و المنتور رو داشتیم. بعد هم بهترین صفحه سازهای وردپرس رو بررسی کردیم و نتیجه گرفتیم افزونه المنتور در حال حاضر بهترین صفحه ساز وردپرسه. حالامیرسیم به خرید و دانلود و نحوه نصب این افزونه خارق العاده و شگفت انگیز.

  • از کجا خرید المنتور و خرید المنتور پرو رو انجام بدیم؟

شاید شنیده باشین که سایت تم فارست بهترین و مطمئن ترین سایت برای خرید قالب وردپرس و خرید افزونه وردپرس هست. البته وقتیکه میخوایم افزونه بخریم و روی گزینه plugins در این سایت کلیک میکنیم اسم سایت عوض میشه و سایت کدکنیون میشه. اما هر دو یکی هستن و متعلق به شرکت انوتو مارکتن envato market.

اما خرید از چنین سایتهایی برای ما ایرانیها یه مشکلاتی داره؟ اول که بیشترشون یا فیلتره برامون یا تحریم هستیم. حالا اگه بیایم از قندشکن ها استفاده کنیم و سایتها هم باز کنیم میرسیم به غول مرحله دوم خرید مستقیم نمیتونیم انجام بدیم بخاطر تحریم. حالا اگه بتونیم از سایتهای واسط طی مراحل خاصی این خریدها رو انجام بدیم باز میرسیم به غول مرحله سوم ارزش دلار نسبت به ارزش پول ما.

که خیلی برامون گرون در میاد. حالا اگه باز از این مرحله هم بگذریم و حاضر باشیم گرونیش هم به جون بخریم میرسیم به غول مرحله چهارم اینکه تعداد زیادی از این افزونه ها و قالبها، فارسی نیستن و باید فارسی سازی بشن. یه سری افزونه ها هم برای فارسی سازی وجود داره اگه از این مرحله هم بگذریم و از افزونه های فارسی ساز استفاده کنیم، باز میرسیم به غول مرحله آخر که راست چین نبودن این افزونه ها و قالبهاست که مشکلات زیادی رو در طراحی برامون بوجود میاره. 

بعضی از سایتهای ایرانی و خارجی یا کانالهای تلگرامی هم وجود دارن که این افزونه ها و قالب ها رو رایگان در اختیار دیگران قرار میدن. بعضی از دوستان هم دنبال دانلود افزونه elementor pro رایگان میگردن.

که توصیه ما اینه هرگز افزونه ها و قالبهای پولی رو رایگان تهیه نکنین و دانلود المنتور پرو رایگان رو فراموش کنین، مخصوصا دانلود رایگان المنتور پرو فارسی به چند دلیل:

  • برای دستیابی به آپدیتشون به مشکل برمیخورین و آپدیت در وردپرس جزو اساسی ترین عملیاتیه که باید روی قالبها و افزونه ها به موقع انجام بشه.
  • اگه از اشخاصی که اون افزونه رو بومی سازی کردن اطمینان نداشته باشین میتونه مشکلاتی رو برای سایت شما بوجود بیاره. مثل وجود کدهای مخرب و یا جاسازی بک لینکهای متعدد در افزونه یا قالب. 
  • این عوامل هم بر روی امنیت وبسایت و هم بر روی سئوی سایت شما تاثیر مسنتقیم داره.

ای بابا پس چیکار کنیم؟ برای خرید یه افزونه اینهمه مرحله رو طی کنیم؟ نگران نباشین! ما در سایت المنتور فارسی افزونه المنتور رو براتون اورجینال تهیه کردیم و اصولی راست چین و بومی سازی کردیم. تا به قیمت مناسب در اختیار شما قرار بدیم. بعلاوه کلی آموزش ویدئویی رایگان برای افزونه المنتور و مقاله های المنتور. پس برای تهیه افزونه المنتور میتونین از این سایت اقدام کنین که پشتیبانی تلگرامی در همه مراحل استفاده المنتور هم داریم.  

دانلود المنتور رایگان

دانلود المنتور برای وردپرس مراحل زیر رو داره:

بعد از اینکه افزونه المنتور پرو رو خریداری کردین در ناحیه کاربری حساب شما در سایت المنتور-فارسی یا در ایمیلی که برای فاکتور و دانلود افزونه المنتور پرو براتون فرستاده میشه، افزونه المنتور پرو بصورت زیپ شده وجود داره. که باید دانلود افزونه elementor pro رو انجام بدین. البته شما برای نصب المنتور پرو هم به افزونه المنتور نیاز دارین و هم به افزونه المنتور پرو. دانلود افزونه المنتور رایگان هست. پلاگین المنتور رو رایگان از مخزن وردپرس میتونین دانلود کنین. مراحل نصبش رو در ادامه براتون میگم.

بنابراین شما دو مرحله دانلود و نصب دارین:

نصب افزونه المنتور و المنتور پرو

برای نصب افزونه المنتور اول مطابق تصویر زیر به پیشخوان وردپرس قسمت افزونه ها —-> افزودن میریم.

دانلود افزونه المنتور

حالا در کادر جستجو کلمه elementor رو تایپ کنین و بعد از اینکه براتون پیدا کرد روی نصب کلیک کنین. اما فعلا فعالش نکنین در تصویر شما عبارت فعال رو میبینین چون در پیشخوان وردپرس ما افزونه المنتور از قبل نصب بود اما برای  شما که نصب نیست کلمه نصب دیده میشه.

install-elementor

حالا باید بریم سراغ افزونه المنتور پرو. بعد از اینکه از سایت المنتور – فارسی افزونه رو تهیه کردین و دانلود المنتور پرو رو انجام دادین، در قسمتی از سیستم ذخیره کنین. همونطور فشرده باشه و از حالت فشرده بازش نکنین.

باز در پیشخوان وردپرس به قسمت افزونه ها و بعد افزودن برین. بعد از بالا روی دکمه بارگذاری افزونه کلیک کنین. 

روی دکمه choose file کلیک کرده از داخل سیستم فایل فشرده المنتور پرو رو انتخاب و بعد روی هم اکنون نصب کن کلیک کنین.

توجه داشته باشین بعد از نصب فعالش نکنین.

خب بریم دوباره از قسمت افزونه ها به افزونه های نصب شده.

حالا یگه کار تمومه. اول افزونه المنتور رو فعال کنین و بعد افزونه المنتور پرو رو فعال کنین. بهتون تبریک میگم. شما از این به بعدصفحات زیبایی رو با المنتور طراحی میکنین.

در مقاله های آتی آموزش المنتور و آموزش ساخت منو در افزونه المنتور همچنین آموزش ساخت قالب با المنتور پرو رو داریم. دوره طراحی قالب وردپرس بدون کدنویسی با افزونه Elementor ما رو دنبال کنید. سوالات و نظراتتون رو حتما برامون بنویسین.

خرید المنتور

در متن مقاله کامل توضیح دادم، یکی از مشکلاتش وجود کدهای مخرب برای سایت شما در افزونه های رایگانه.

نخیر. افزونه المنتور رایگان هست اما نسخه پرو المنتور رایگان نیست.

بله در این مطلب آموزش نصب افزونه المنتور رو توضیح دادم که بقیه افزونه ها هم به همین صورته.

نسخه پرو امکانات بیشتری داره و ساخت قالبهای المنتور در نسخه پرو امکان پذیره. برای مطالعه سوالات متداول المنتور کلیک کنین.

ما افزونه المنتور بصورت فارسی و راست چین شده برای شما تهیه کردیم و در سایت المنتور فارسی قرار دادیم.

راحیل دست پیمان
در ایدئولوژی زندگی من هیچ چیزی قدرت کلمه رو نداره، شما با کلمه چه در قالب کلام چه محتوا به هر چیزی بخواهید، میرسید. کلمه را هرگز پایانی نیست. از این رو بعد از سالها تدریس در زمینه فناوری اطلاعات و طراحی سایت و بعد از اون سئو برای سایتها، بالاخره تصمیم گرفتم به عشق و علاقه همیشگیم، کلمه بپردازم و فقط خلق محتوا کنم. / این بیت از مولوی جانان رو تقدیم شما میکنم که در همه شرایط حال منو خوب میکنه: بيرون زتو نيست آنچه در عالم هست – از خود بطلب هر آنچه خواهي كه تويي

8 نظر

8 پاسخ

  1. سلام راحیل
    اول یک نقد بکنم
    من کلی دنبال دکمه خرید گشتم ، چون توی ویدیو گفتی هر چی دنبال دکمه یا لینک برای خرید گشتم پیدا نمی کردم تا اینکه رسیدم به قسمت دانلود رایگان اونجا لینک نسخه پرو برای خرید رو گذاشته بودی
    و خیلی حیلی عیر مستقیم بود
    به نظرم مستقیم دکمه خرید بزارید و حتی چند جا به صورت بولد هم بزارید توی صفحه من خیلی سمج بودم که لینک رو پیدا کردم باور کن:((
    و یک نکته دیگه
    توصیه می کنم حتماااااااااااااااا اموزش افزونه المنتور رو بده
    چرا که وقتی آدم بفهمه با المنتور چه صفحات فوق العاده ای رو می تونه طراحی کنه تقاضا برای خرید اش بیشتر میشه.
    بعد کلی آمورش خوب خوب میشه ازش در اورد.

    1. سلام فاطمه ممنونم از وقتی که گذاشتی.
      متاسفانه خانم راحیل ادامه مقالات رو ننوشتن برای همین میتونه یک سری موارد باگ داشته باشه.
      با این حال قرار هست یک دوره خیلی حرفه ای با المنتور در آکادمی میزفا داشته باشیم تا بتونه پاسخ همه دوستان بده.
      ممنونم ازت.

  2. از کجا معلوم واسه شما کد مخرب نداشته باشه؟

    اصن به جای تبلیغ محصول خودتون ایکاش اول میگفتید از چه طریقی میتونیم تست کنیم تا بفهمیم افزونه دارای کد مخرب یا بک لینک نیست بعدش میگفتید خب طبق این تست واسه من خوبه پس از من خریداری کنید و از سایت های دیگه نگیرید بهتره چون اونا این تست رو رد شدن

    1. سلام مهدی.
      کاملا درست میگی و حرفت منطقی هست.
      ب نظرم ابتدا از کسی که قصد خرید داری بهش بگو یک اسکرین شات از خریدی که خودش در سایت المنتور کرده بفرسته. برای ما خانم راحیل دست پیمان مسئولیت این موضوع رو به عهده دارن و سایتشون بالا هست. ایشون پنل اخر رو از سایت elementor.com/pricing تهیه کردن و میتونن به صورت قانونی افزونه رو بفروشن. این قدم اول برای مطمئن شدن هست.
      دوم اینکه شما باید از سایتی تهیه کنید که معتبر هست، کد مخرب رو سایتی در افزونه درج میکنه که افزونه رو به شما رایگان داده تا بعدا بتونه به کمک اون کد مخرب یه جورهایی باج بگیره. لینک رو هم سایتی در افزونه به صورت مخفی درج میکنه که خیلی از نظر دانش سئویی پرت و عقب افتاده هست، چرا که لینک های گسترده و به صورت مخفی نه تنها اثر مثبت ندارن بلکه اثرات منفی دارن.
      شما هم میتونید بعد از نصب افزونه بیای تو سایتت کنترل U کنی و بعد مثلا عبارت href=” سرچ کنی و بعد دونه دونه لینک هایی تو سایتت هست رو نگاه کن و اگر لینکی دیدی و برات اشنا نبود میتونی با غیرفعال کردن دونه دونه افزونه ها متوجه بشی برای کدوم افزونه هست.
      البته کد مخرب اگر شبیه به ویروس باشه و هاست شما هم از جای معتبر باشه آنتی ویروس هاست شما بهتون اطلاع میده.
      یادمه قبلا یک سایتی ۲ سال پیش اومده بود همین کاری که تو میگی رو کرده بود اسمش رو کامل نمیگم ولی اولش هست فریش …… یک سری کاربرها متوجه شدن و توی همه شبکه های اجتماعی دربارش حرف زدن و لو رفت و انقدر زیاد شد که الان این سایت تقریبا میشه گفت نیست و محو شده و تغییر برند داده. پس اگر ادم کمی عاقل باشه و از گذشته تجربه کسب کنه و به فکر سود خودش و همینطور کاربران باشه (برد برد) نمیاد چنین کار احمقانه بکنه و بخواد اعتباری که به سختی بدست اومده رو به راحتی از بین ببره.

      موفق باشی.

  3. باسلام واحترام.

    ببخشیدمهندس جان صفحه ای بااین موضوع درسایت پیدانکردم ، این صفحه نزدیکترین بود.

    مهندس جان دچارمشکلی شدم که درهیچ سایتی جوابش راپیدانکردم. فکرکنم تاحالا این مشکل برای کسی رخ نداده است.

    دردامنه اصلی سایت وردپرسی ام لینک برای دانلود به هرمدل که میگذارم بدون هیچ پیامی عمل نمی کند.ازافزونه های دکمه سازهم استفاده می کنم عمل نمی کند. لینک های مستقیم می سازم درساب دامین عمل می کنند ولی همان لینک ها دردامنه اصلی عمل نمی کنند.

    کلیه افزونه هاراغیرفعال کردم نشد.

    قالب راغیرفعال کردم وازقالب پیش فرض استفاده کردم نشد.

    کش های سایت راپاک کردم ودیتابیس هاراتنظیم کردم نشد.

    درنهایت کل سایت راحذف کردم ومجدداً وردپرس جدید وقالب وافزونه هارادوباره نصب کردم بازهم نشد.

    درصورتیکه درساب دامین سایت باهمین قالب وهمین افزونه ها همین لینک های دانلودرامیگذارم بدون هیچ مشکلی عمل می کند.

    ولی دردامنه اصلی سایت بدون هیچ ارروری وپیامی فقط صفحه دانلودبازنمی شود.

    خواهش می کنم کمکم کنیدالان حدود ۱۰ روز است که گرفتارشدم هرکاری می کنم نمیشه واقعاًموندم ونمیدونم چه بایدبکنم.

    باکمال تشکر.ازکمکتون.

    1. سلام فرزین.
      طبیعتا برای کسی راه حل شما از وحی نمیشه که بتونن کمک کنن، مخصوصا وقتی پیچیدگی بیشتر باشه.
      پیشنهاد میشه دسترسی سایت رو بدید به یک متخصص تا بررسی کنه و متوجه مشکل شما بشه.
      موفق باشید.

  4. سلام!
    سیدعلی موسوی هستم از کشور افغانستان.
    میخواستم افزونه المنتور را خریداری کنم؟
    قیمت اش چنده ؟
    المنتور انگلیسی اش را هم در اختیارم در کنار فارسی سازی شده اش قرار میدین ؟

    1. سلام سیدعلی.
      بله.
      داخل مقاله یک عکس لینک دار هست و اگر روی اون بزنی میتونی وارد سایت المنتور فارسی بشه و قیمت مشاهده کنی و اگر تمایل داشتی بخری.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

حداکثر حجم فایل برای آپلود: 1 مگابایت. فایل‌های مجاز برای آپلود: عکس, ویس, ویدیو, ورد یا پی دی اف, فایل متنی, زیپ. شما می‌تونید برای بهتر پرسیدن سوالتون، عکس یا ویس یا حتی فیلم در بخش نظرات میزفا آپلود کنید. برای ضبط ویس می‌تونید از خود واتس آپ استفاده کنید و بعد اینجا آپلود کنید و برای ارسال عکس هم کافی هست اسکرین شات بگیرید. Drop file here

با موفقیت ثبت شد، میزفا از شما برای عضویت در خبرنامه هفتگی تشکر میکند.

عضویت در خبرنامه هفتگی برای دریافت:

  • فیلم و مقاله رایگان سئو
  • آموزش‌های UX ، GA و GTM
  • مقاله های تخصصی ASP.NET Core
  • اطلاع رسانی از محصولات
فیلم آموزشی asp.net core 2
ترک میزفا خوب نیست!
معرفی جامع‌ترین ابزار سئو در ایران
بالای ۱۰ هزار عضو
PHZpZGVvIHdpZHRoPSI2MDAiIGhlaWdodD0iMzUwIiBwb3N0ZXI9Imh0dHBzOi8vbWl6ZmEuY29tL2Jsb2cvd3AtY29udGVudC91cGxvYWRzLzIwMjMvMDUvcG9zdGVyLW1pemZhLXRvb2xzLXZpZGVvLW1pbi5wbmciIGNvbnRyb2xzIHByZWxvYWQ9Im5vbmUiPiANCiAgIDxzb3VyY2Ugc3JjPSJodHRwczovL21pemZhLmNvbS9ibG9nL3dwLWNvbnRlbnQvdXBsb2Fkcy8yMDIzLzA1L21pemZhX3Rvb2xzXzcyMHAubXA0IiB0eXBlPSJ2aWRlby9tcDQiPg0KPC92aWRlbz4=