بررسی ۶ افزونه لینک داخلی خودکار در وردپرس + آموزش استفاده

بهترین افزونه لینک خودکار وردپرس

لینک‌سازی برای سئو، تجربه کاربری، بهینه سازی بودجه خزش، کشف شدن محتوا و بسیاری موارد دیگر ضروریه. گوگل سرمایه گداری زیادی روی معیارهای مربوط به لینک در اللگوریتم‌های خودش کرده. به یک معنا، لینک‌های داخلی رو می‌شه اسکلتِ ساختمان محتوای شما دونست.

راهنماهای بسیاری در سرتاسر اینترنت راجع به لینک سازی داخلی وجود داره. ما همقبلاً تو یکی از مقالات جامع خودمون راجع به آموزش لینک سازی داخلی صحبت کردیم. امروز اما قصد داریم راجع به افزونه‌های لینک داخلی ساز خودکار وردپرس حرف بزنیم. پلاگین یا افزونه‌های زیادی برای لینک سازی خودکار وجود داره. خیلی از این افزونه‌ها تماما خودکار یا همزمان نیمه خودکارن. ما تو این مقاله از میزفا می‌خوایم کمکتون کنیم تا از بین این افزونه‌ها بهترین رو انتخاب کنید.

افزونه ساخت لینک داخلی وردپرس چطوری کار می‌کنه؟

اگه تا حالا با یک افزونه ساخت لینک داخلی در وردپرس کار نکردید، بهتره این قسمت رو مطالعه کنید تا متوجه بشید این افزونه چطور کار ساخت خودکار لینک داخلی از کلمات رو انجام میده.

  1. روند کلی کار به این صورته که شما صفحه‌های مهم سایت که قصد دارید با لینک سازی داخلی اعتبار و رتبه‌شون رو بهبود ببخشید رو تعیین می‌کنید. سپس آدرس این صفحه‌ها رو کپی کرده و در افزونه لینک سازی مورد نظر وارد می‌کنید.
  2. پس از ثبت هر ادرس در پلاگین لینک سازی خودکار، اقدام مهم دیگری که باید انجام بدید تعیین کلمات کلیدی هست. در واقع در این مرحله باید از خودتون بپرسید که برای مثال صفحه mizfa.com/blog/best-digital-marketing-tools باید با چه کلمات کلیدی یا انکرتکست‌هایی از سایر صفحات سایت، به خودش لینک بشه. مثلاً من در اینجا انکر تکست صفحه فوق، بهتره این کلمات کلیدی باشه: بهترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال / ابزارهای دیجیتال مارکتینگ (پیشنهاد می‌کنم مقاله انواع کلمات کلیدی در سئو رو مطالعه کنید تا بتونید از بهترین کیوردها برای سئو صفحات استفاده کنید)
  3. پس از ثبت موارد فوق و اعمال سایر تنظیمات، حالا اگه تشریف ببرید و یک نوشته جدید ایجاد کنید و در اون نوشته از عبارت هدف استفاده کنید (مثلا در اینجا ابزارهای دیجیتال مارکتینگ رو مثال زدیم)، اکنون افزونه لینک سازی اتوماتیک، به‌طور خودکار اون عبارت رو به آدرسی که قبلا مشخص کردیم، لینک می‌کنه.

واقعا به افزونه لینک سازی اتوماتیک احتیاج دارم؟

لینک سازی اصولی نه‌تنها مطالب سایت رو به هم مرتبط می‌کنه، بلکه افکار خواننده رو هم هدایت می‌کنه. ارتباط اصولی و منطقی بین مطالب سایت باعث میشه علاوه بر بهبود تجربه کاربری (UX)، ربات گوگل نیز بیشتر در سایت ما موندگار بشه و با سرعت بیشتری آدرس‌های سایت رو ایندکس کنه. اما نقش افزونه لینک سازی چیه؟

  1. با نصب یک افزونه لینک داخلی برای وردپرس، کمتر وقتتون رو برای جستجوی مطلب هدف صرف می‌کنید. حتی اگه این اتلاف وقت برای هر لینک فقط چند ثانیه باشه، ممکنه در یک مقاله به چند دقیقه برسه؛ پس اهمیت داره.
  2. در مواردی پیش میاد که فراموش می‌کنید عبارت خاصی رو به آدرس مشخصی لینک بدید. اما افزونه لینک سازی وردپرس چیزی رو فراموش نمی‌کنه! ?
  3. از یک جایی به بعد که سایت وردپرسی بزرگ و بزرگ‌تر میشه و تعداد صفحاتش افزایش پیدا می‌کنه، برای جلوگیری از هر اشتباه و خطایی در لینک سازی، بهتره از بهترین افزونه ساخت خودکار لینک استفاده کنید.
  4. نویسنده‌هایی که در سایت شما فعالیت می‌کنند، لزوماً نمی‌دونند که سایر نویسندگان چه مطالبی رو منتشر کرده‌اند. همچنین شاید ندونند که فلان عبارت رو بهتر بود به صفحه دیگری لینک می‌دادند. اما با داشتن چنین افزونه‌ای و پیکربندی مناسبش، دیگر نگران از دست دادن موقعیت‌های لینک سازی نخواهید بود.
  5. اگه از استراتژی لینک سازی برای بهبود سئو سایت استفاده می‌کنید، پلاگین لینک سازی اتوماتیک وردپرس به شما کمک می‌کنه که طبق برنامه‌ای مشخص جلو برید و اینطوری مطمئن باشید که لینک سازی داخلی و حتی خارجی به درستی انجام شده.

بهترین افزونه های ساخت لینک داخلی اتوماتیک برای وردپرس

قبل از معرفی بهترین افزونه لینک سازی اتوماتیک وردپرس به ۲ نکته زیر توجه کنید:

نکته اول: برخی از پلاگین‌هایی که در ادامه به شما معرفی خواهد شد، نه‌تنها برای لینک سازی داخلی، بلکه برای لینک سازی خارجی نیز کاربرد دارند.

نکته دوم: هنگام دانلود و نصب افزونه لینک داخلی به تنظیمات و محدودیت‌هایی که می‌تونید اعمال کنید توجه داشته باشید. یکی از این موارد مهم، number of links یا تعداد دفعات لینک دهی در هر صفحه هست. برای نمونه فرض کنید در یکی از مقالات ۲۰۰۰ کلمه‌ای، بیش از ۱۵ بار عبارت “هاست وردپرس” تکرار شده‌؛ از قضا شما هم قبلا این عبارت رو در این افزونه برای لینک به آدرس دیگری ثبت کرده بودید. حالا فکر کنید چه فاجعه‌ای میشه اگه از یک مقاله، عبارت “هاست وردپرس” به تعداد ۱۵ بار به یک آدرس لینک بشه. همونطور که در مقاله ترفندهای لینک سازی داخلی توضیح داده شده، این موضوع بر غیرطبیعی بودن لینک سازی دلالت داره و تأثیرات منفی در پی خواهد داشت. پس حواستون به تنظیمات افزونه‌ای که نصب می‌کنید باشه.

بیشتر بخوانید: مجموعه مقالات آموزش وردپرس

افزونه Internal Links Manager (رایگان)

افزونه لینک سازی اتوماتیک Internal-Links-Manager

تعداد نصب فعال: بیش از 9,000

افزونه Internal Links Manager یکی از بهترین افزونه های لینک سازی خودکار وردپرس محسوب میشه که به شما اجازه میده تا کنترل کاملی روی لینک سازی داخلی سایتتون داشته باشید. برخلاف برخی از افزونه‌ها که بلافاصله پس از مشاهده عبارت هدف، لینک داخلی می‌سازند، این پلاگین اینطور نبوده و این شما هستید که محدودیت‌ها رو مشخص می کنید.

افزونه لینک داخلی Internal Links Manager به شما این امکان رو میده تا مشخص کنید در هر صفحه، یک آدرس خاص چندبار مجاز به لینک شدن هست و این لینک داخلی چه Title و چه Target داشته باشه (منظور از title نام نمایش داده شده روی انکرتکست و منظور از target محل بازشدن لینک پس از کلیک هست).

از مزایای دیگر این افزونه لینک وردپرس، داشتن بخشی به نام بلک لیست یا لیست سیاه هست. در حقیقت شما می‌تونید پس از افزودن هر آدرس و کلمات کلیدی مرتبط، آدرس‌هایی از سایت رو که تمایل ندارید در اون‌ها کلمات لینک سازی شوند رو در بلک لیست ثبت کنید.

امکانات افزونه Internal Links Manager:

  • لینک سازی داخلی اتوماتیک
  • افزودن ویژگی Title به لینک
  • مشخص نمودن دفعات لینک سازی در هر صفحه
  • امکان نوفالو کردن لینک (نوفالو چیست)
  • امکان تعیین محل باز شدن لینک (Target)
  • امکان تعیین وایت لیست یا بلک لیست برای مستثنی کردن لینک دهی

برای دانلود افزونه Internal Links Manager اینجا کلیک کنید.

پلاگین Auto Affiliate Links (رایگان)

افزونه ساخت لینک داخلی Auto Affiliate Links

تعداد نصب فعال: بیش از 5,000

Affiliate یکی از واژه های پرکاربرد در حوزه دیجیتال مارکتینگ و به معنای “همکاری در فروش” هست. همکاری در فروش می‌تونه به هر شکلی انجام بشه که یکی از این روش‌ها، قرار دادن بک لینک و لینک‌های تبلیغاتی برای سایت‌های دیگر هست. این‌ها رو گفتم که با هدف ارائه افزونه Auto Affiliate Links آشنا بشید. چنانچه در نظر دارید برای یک سری کلمات کلیدی خاص، لینک خارجی به سایت‌های دیگه ایجاد بشه، Auto Affiliate Links یکی از پلاگین‌های خوب در این زمینه است.

این نکته رو هم عرض کنم که این لینک سازی محتوا رو تغییر نمیده و فقط هنگام نمایش محتوا و در front-end صفحه اعمال میشه. همچنین لینک‌های ساخته شده در تب جدید مرورگر باز میشن؛ پس لزومی نداره بابت ترک کاربر از صفحه فعلی نگران باشید.

لازم به ذکر هست که این افزونه کار لینک سازی داخلی رو هم انجام میده. در تنظیمات Auto Affiliate Links می‌تونید لینک‌های داخلی یا خارجی رو نوفالو کنید. این گزینه در مواقعی که نمی‌خواید URL مقصد توسط روبات موتور جستجو خزش بشه، کاربرد داره. همچنین این امکان وجود داره که تعداد لینک‌های ساخته شده در صفحه رو با انتخاب یکی از گزینه‌های “Very High” یا “Very Low” تغییر بدید.

امکانات افزونه Auto Affiliate Links:

  • امکان لینک سازی خودکار به سایت فعلی یا سایت‌های دیگر (لینک داخلی/ خارجی)
  • مستثنی کردن نوشته‌ها، صفحه‌ها، کلمات و دسته بندی‌های دلخواه از لینک سازی
  • تعیین دفعات لینک سازی در هر صفحه
  • nofollow یا dofollow کردن لینک
  • امکان import و export تنظیمات

جهت دانلود افزونه Auto Affiliate Links اینجا کلیک کنید.

افزونه Keywords to Links Converter (رایگان-پولی)

افزونه لینک داخلی Keywords to Links Converter

تعداد نصب فعال: بیش از 2,000

افزونه لینک سازی اتوماتیک بعدی که باهاش آشنا می‌شیم، Keywords to Links Converter هست. این افزونه به دلیل انواع روش‌های لینک دهی که ارائه می‌کنه، کمی متفاوت از سایر افزونه های ایجاد لینک خودکار در وردپرس هست. در نسخه رایگان افزونه، براساس کلمه کلیدی که مشخص می‌کنید می‌تونید به مقصد سایت‌های خارجی (هر سایتی غیر از سایت خودتون) لینک بدید و تنظیماتی برای هر کدوم اعمال کنید. اما نسخه حرفه‌ای این افزونه حرف بیشتری برای گفتن داره!

ورژن پولی پلاگین Keywords to Links Converter علاوه بر قابلیت لینک سازی به آدرس‌های داخلی سایت، لینک سازی به هر نوع محتوایی در قالب پنجره pop-up رو نیز به شما ارائه میده. برای نمونه فرض کنید با یکی از افزونه های ساخت گالری وردپرس، نمونه کارهای عکاسی پرتره رو کنار هم قرار داده‌اید؛ در گام بعدی شما کلمه “نمونه کار عکاسی پرتره” رو به یکی از گالری‌های نمونه کارتون لینک می‌کنید. اکنون به محض اعمال این تغییرات، اگر در هر جای سایت عبارت “نمونه کار عکاسی پرتره” لود شد، به طور اتوماتیک یک لینک به گالری موردنظر ثبت میشه و این گالری نه‌تنها در تب دیگر، بلکه می‌تونه در صفحه فعلی و در قالب یک پنجره پاپ آپ باز بشه.

توضیح اینکه پنجره‌های پاپ آپ، پنجره‌هایی هستند که در صفحه فعلی و روی محتوای فعلی باز میشه و در صورت انتخاب کاربر، بسته خواهند شد. احتمالاً این ویژگی در سایت‌های آموزشی یا بیزنسی، کاربرد زیادی خواهد داشت.

امکانات افزونه Keywords to Links Converter:

  • امکان لینک سازی خارجی به طور خودکار
  • nofollow یا dofollow کردن لینک
  • تعیین محل باز شدن لینک پس از کلیک
  • امکان ایجاد حساسیت به حروف بزرگ و کوچک کلمات کلیدی مشخص شده
  • نمایش تعداد کلیک (نسخه پولی)
  • لینک سازی به URL داخلی (نسخه پولی)
  • لینک سازی به پنجره پاپ آپ شامل تصویر، ویدیو، گالری، کد HTML سفارشی، نقشه گوگل (نسخه پولی)
  • لینک سازی برای اشتراک گذاری در شبکه اجتماعی (نسخه پولی)
  • محدود کردن دفعات لینک سازی در هر پست (نسخه پولی)

جهت دانلود افزونه Keywords to Links Converter اینجا کلیک کنید.

افزونه Internal Link Juicer (رایگان-پولی)

Internal Link Juicer از بهترین افزونه های لینک سازی

تعداد نصب فعال: بیش از 20,000

انکر تکست (Anchor Text) همون متن روی لینک هست که نحوه انتخابش تأثیر به‌خصوصی روی سئو سایت داره. تا اینجای مطلب با افزونه‌هایی آشنا شدید که پس از مشخص کردن یکسری کلمات کلیدی توسط شما، به آدرس مورد نظر لینک می‌شدند. همونطور که می‌دونید این کلمات کلیدی همون کلماتی هستند که قراره در قسمت‌های مختلف سایت به‌عنوان انکرتکست برای لینک به آدرس مقصد تعیین بشن. حالا افزونه Internal Link Juicer اومده و روشی متفاوت و پیشرفته برای ایجاد انکرتکست در لینک سازی رو ارائه کرده.

پس از نصب و فعال‌سازی پلاگین، یک متاباکس جدید به نام Internal Links در صفحه پست جدید ایجاد میشه. در این کادر باید کلمات کلیدی هر صفحه رو مشخص کنید. دقت کنید که این کیوردها قراره در هرجای سایت که شناسایی شدند به مطلب فعلی لینک بشن؛ پس در انتخابشون دقت کنید.

قابلیت جالبی که این افزونه لینک سازی ارائه می‌کنه اینه که میشه گپ یا فاصله‌های مجاز میان کلمات اصلی عبارت رو مشخص کنیم. این گپ می‌تونه یک مقدار دقیق، مینیمم یا ماکسیمم باشه و اندازه‌اش باید در یک {} مشخص بشه.
مثلا اگه در یکی از مطالب سایت، کلمه کلیدی برای لینک سازی رو “خدمات {-1} سئو” درج کنید، از این به بعد در هرجای سایت چه عبارت “خدمات سئو” و چه عبارت “خدمات تخصصی سئو” شناسایی بشه، در هر صورت هر دو عبارت به مطلبی که شما مشخص کرده‌ بودید لینک خواهد شد.

امکانات افزونه ساخت لینک داخلی Internal Link Juicer:

  • ثبت تعداد کلمات کلیدی ثبت شده تا لحظه حال
  • دارای وایت لیست برای مشخص کردن قسمت‌های مجاز سایت برای لینک دهی
  • دارای بلک لیست برای مشخص کردن قسمت‌های غیرمجاز سایت برای لینک دهی
  • امکان مستثنی کردن یکسری تگ‌های HTML برای جلوگیری از لینک شدن
  • امکان مشخص کردن تعداد لینک‌دهی های مجاز در هر صفحه (این گزینه به طور پیشفرض روی ۱ هست که در برخی موارد مقدارش باید بیشتر بشه)
  • امکان مشخص کردن تعداد لینک‌سازی‌ های مجاز در هر صفحه
  • امکان افزودن attribute های HTML به تگ a جهت اعمال در تمام لینک‌سازی‌های انجام شده
  • امکان import و export تنظیمات
  • امکان تعیین پایین‌ترین نقش کاربری در وردپرس برای دسترسی به تنظیمات افزونه (نسخه پولی)

نکته:‌ در رابطه با قابلیت آخر پلاگین Internal Link Juicer که فقط در نسخه پولی این افزونه در دسترس هست، میشه جهت محدود کردن کاربران وردپرسی برای دسترسی به این افزونه از یکی از  افزونه های مدیریت دسترسی کاربران وردپرس استفاده کرد.

جهت دانلود افزونه Internal Link Juicer اینجا کلیک کنید.

پلاگین Interlinks Manager by DAEXT (پرمیوم)

پلاگین لینک سازی اتوماتیک interlinks manager

اگه از سایت خودتون کسب درآمد می‌کنید، پس بسیار مهمه که با لینک سازی اصولی و تحلیل دقیق لینک‌های سایت، فروش‌تون رو افزایش بدید و رتبه‌های برتر گوگل رو کسب کنید. Interlinks Manager یک افزونه ایجاد لینک داخلی در وردپرس هست که امکانات پیشرفته‌ای رو در اختیار شما قرار میده. از جمله ویژگی‌های این پلاگین لینک سازی اتوماتیک اینه= که نه‌تنها میشه با تعیین یک سری کلمه کلیدی لینک‌های اتوماتیک ایجاد کرد، بلکه در هر محتوایی می‌تونید لیستی از لینک داخلی مرتبط با پست فعلی که در حال نوشتن اون هستید رو با فشردن تنها یک دکمه مشاهده کنید. برای ایجاد لینک‌های داخلی هوشمند، ورژن فارسی Interlinks Manager رو خریداری بفرمایید.

امکانات افزونه Interlinks Manager:

  • لینک سازی خودکار از کلمات کلیدی تعیین شده
  • ارائه تحلیل لینک های داخلی از جمله تعداد بازدید هر لینک
  • ارائه پیشنهادات برای لینک سازی داخلی
  • امکان نوفالو کردن لینک‌های داخلی
  • انتخاب محل بازشدن لینک‌ها (در پنجره فعلی یا پنجره جدید)
  • مشخص نمودن نوع پست برای لینک سازی داخلی
  • تعیین دفعات لینک سازی
  • امکان تهیه خروجی در قالب CV

افزونه SEO Smart Links

افزونه لینک داخلی وردپرس Smart Links

تعداد نصب فعال: بیش از 20,000

افزونه SEO Smart Links دارای بیشترین تعداد نصب فعال در مقایسه با سایر افزونه های لینک داخلی وردپرس هست و امکان لینک سازی داخلی و خارجی رو برای شما فراهم می‌کنه. اگه دلتون نمی‌خواد که پست‌های سایت به خودشون لینک بشن، می‌تونید در تنظیمات افزونه این مورد رو مشخص کنید.

اگرچه امکانات پلاگین SEO Smart Links قابل قبوله؛ اما ۲تا مشکل اساسی داره:
اول اینکه از عبارات فارسی پشتیبانی نمی‌کنه. و دومین مشکل اینه که بیش از ۸ ساله که به‌روزرسانی نشده‌ و ممکنه به دلیل داشتن حفره‌های امنیتی، ایمنی سایت رو به خطر بندازه یا باعث ایجاد تداخل بشه. برای همین به‌عنوان آخرین افزونه مطرحش کردیم و جزو توصیه‌های میزفا نیست. اما چون تعداد زیادی از کاربران اسم این افزونه رو شنیدند، سعی کردیم اینجا مختصرا آنالیز و بررسی‌اش کنیم.

امکانات افزونه SEO Smart Links:

  • امکان محدود کردن دفعات لینک دهی
  • امکان مستثنی کردن نوشته، برگه، دسته بندی و برچسب‌های سایت برای لینک سازی
  • قابلیت نوفالو کردن لینک‌ها
  • انتخاب محل بازشدن لینک‌ها در پنجره فعلی یا پنجره جدید

جهت دانلود افزونه SEO Smart Links اینجا کلیک کنید.

نتیجه گیری

به پایان این مطلب رسیدیم. در این مقاله میزفا ۶تا از بهترین افزونه های لینک سازی اتوماتیک وردپرس معرفی شد. اگه با وجود مطالعه این مطلب و تست هر کدوم از افزونه‌های معرفی شده به نتیجه نهایی نرسیدید، پس جمع بندی زیر رو مطالعه بفرمایید:


۱- Auto Affiliate Links 

مناسب برای: سایت‌های کوچک یا بزرگی که برای لینک سازی داخلی و خارجی برنامه دارند.

ویژگی: ساده و کاربردی

۲- Internal Links Manager

مناسب برای: سایت‌هایی که با روش‌هایی غیرپیچیده به دنبال یک لینک سازی داخلی اصولی می باشند.

ویژگی: ساده اما باکیفیت

۳- Keywords to Links Converter

مناسب برای: سایت‌هایی که به افزونه‌ای متفاوت برای لینک سازی خارجی و داخلی نیاز دارند.

ویژگی: متفاوت و کاربردی در نسخه پرمیوم

۴- Internal Link Juicer

مناسب برای: سایت‌هایی که در نظر دارند لینک سازی داخلی با دامنه گسترده‌ای از انواع کلمات کلیدی انجام بشه.

ویژگی: متفاوت و پیشرفته

۵- Interlinks Manager

مناسب برای: سایت‌هایی که در اون‌ها لینک سازی داخلی برای جذب ترافیک و افزایش مخاطب اهمیت بالایی داره.

ویژگی: پیشرفته | ارائه تمام امکانات مرتبط با لینک سازی داخلی (پرمیوم)


شما از کدوم افزونه ساخت لینک داخلی برای وردپرس استفاده کرده‌اید؟ پیشنهاد دیگری دارید؟ چنانچه سوال، نظر و حتی ابهامی داشتید می‌تونید در بخش نظرات برای ما و سایر کاربران به اشتراک بذارید. از شما بابت همراهی با میزفا تشکر می‌کنیم؟

 

محقق و نویسنده: پرستو علیزاده
ویرایش و سئو: محمدعرفان صدری – دارابی

پوریا آریافر
اولین کسب و کار آنلاین خودم رو در فیسبوک راه‌اندازی کردم، سال ۲۰۱۱ یکی از پرتعامل‌ترین صفحات فارسی با ۸۰ هزار فالور فعال رو داشتم. بعد اینکه فیسبوک خالی از کاربر ایرانی شد وارد دنیای شبکه شدم و در انتهای سال ۲۰۱۲ مدرک MCSE مایکروسافت رو دریافت کردم، در حالی که نمره بالا گرفتم ولی کسی به دلیل به خطر افتادن موقعیت شغلی خودش به عنوان کارآموز منو قبول نمی‌کرد، بعدش با شروع دوران خدمت سربازی، مسئول بهینه سازی یک سایت خبری معتبر شدم و سئو یاد گرفتم. در ابتدای سال ۲۰۱۴ تونستم از رتبه ۱۵۰۰۰ به ۴۰۰ الکسا نزدیک کنم، اون زمان الکسا خیلی مهم بود. وارد دانشگاه شدم، به دلیل عدم علاقه به دانشگاه سعی کردم زودتر تمومش کنم و سه ساله در مقطع کارشناسی IT فارغ التحصیل شدم، توی دانشگاه هر کسی منو میدید یاد سئو میوفتاد، در همون سال آخر دانشگاه بزرگ‌ترین کانال تلگرامی IT با ۴۰ هزار عضو رو داشتم، که به مجتمع فنی فروختم تا بتونم تمرکز رو فقط بر روی عشق خودم یعنی سئو بذارم، وقتی کانال تلگرام فروختم حس پرواز بهم دست داد، هرچند درآمد چندین میلیون ماهانه رو از دست دادم ولی دوباره باید مثل گذشته با پوستی نو یک فصلی نو رو میساختم. در این چندین سال فعالیت‌های سئو به شکل تخصصی بنده در قالب پروژه‌های مختلف و آموزش‌های حضوری و غیرحضوری در دفتر میزفا و دانشگاه علامه طباطبایی تهران صورت ‌گرفته، تجربه بهینه سازی موفقی در بهبود UX و CRO پروژه‌های سئو کسب کردم. در اکثر ابزارهای کاربردی گوگل تسلط کاملی دارم. عاشق کسب تجربه های جدید هستم. راز پیشرفت در هر کاری رو یادگیری و یاددادن می‌دونم و میزفا که در اواخر ۲۰۱۶ راه‌اندازی شد تونست چنین بستر مناسبی رو برام فراهم کنه. همینطور در حال حاضر مدیریت یک تیم ۱۰ نفری از جوانان فعال و پرانگیزه رو در میزفا به عهده دارم. نقد و بازخوردهای سازنده شما، جوهر تلاش‌های مستمر ماست تا یک قدم خودمون بهبود بدیم. منتظریم …

2 نظر

2 پاسخ

  1. با سلام، در 3 ماه گذشته چند بار سایت مون زدن و 3 بار دامین سایت عوض شد، وقتی که اولین بار دامین اصلی سایت رو زدن، ما مجبور شدیم دامین جدید تهیه کنیم و در گوگل سرچ کنسول اعتبار لینک ها رو به دامنه جدید (دامنه دوم) منتقل کنیم، ولی پروسه انتقال کامل نشده هنوز و تقریبا یک چهارمش تکمیل نشده، که باز هم مجبور به تغییر دامنه شدیم، آیا امکان داره عملیات انتقال (از دامنه 1 به دامنه 2) رو در سرچ کنسول کنسل کنیم؟ مثلا اعتبار لینک های منتقل شده به دامنه 2 از بین نمیره؟ و آیا میشه همین کار یعنی انتقال رو برای دامنه جدید (از دامنه 2 به دامنه 3) انجام داد؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.

    1. سلام معنی کنسل شما رو متوجه نمیشم ولی باید ریدایرکت نظیر به نظیر کرد و این ریدایرکت رو همیشه نگه داشت.
      انتقال اعتبار از دامنه ۱ به ۲ و بعد از ۲ به ۳ و … باعث کاهش اعتبار سئویی میشه به خاطر ریدایرکت های زنجیره ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

حداکثر حجم فایل برای آپلود: 1 مگابایت. فایل‌های مجاز برای آپلود: عکس, ویس, ویدیو, ورد یا پی دی اف, فایل متنی, زیپ. شما می‌تونید برای بهتر پرسیدن سوالتون، عکس یا ویس یا حتی فیلم در بخش نظرات میزفا آپلود کنید. برای ضبط ویس می‌تونید از خود واتس آپ استفاده کنید و بعد اینجا آپلود کنید و برای ارسال عکس هم کافی هست اسکرین شات بگیرید. Drop file here

با موفقیت ثبت شد، میزفا از شما برای عضویت در خبرنامه هفتگی تشکر میکند.

عضویت در خبرنامه هفتگی برای دریافت:

  • فیلم و مقاله رایگان سئو
  • آموزش‌های UX ، GA و GTM
  • مقاله های تخصصی ASP.NET Core
  • اطلاع رسانی از محصولات
فیلم آموزشی asp.net core 2
ترک میزفا خوب نیست!
معرفی جامع‌ترین ابزار سئو در ایران
بالای ۱۰ هزار عضو
PHZpZGVvIHdpZHRoPSI2MDAiIGhlaWdodD0iMzUwIiBwb3N0ZXI9Imh0dHBzOi8vbWl6ZmEuY29tL2Jsb2cvd3AtY29udGVudC91cGxvYWRzLzIwMjMvMDUvcG9zdGVyLW1pemZhLXRvb2xzLXZpZGVvLW1pbi5wbmciIGNvbnRyb2xzIHByZWxvYWQ9Im5vbmUiPiANCiAgIDxzb3VyY2Ugc3JjPSJodHRwczovL21pemZhLmNvbS9ibG9nL3dwLWNvbnRlbnQvdXBsb2Fkcy8yMDIzLzA1L21pemZhX3Rvb2xzXzcyMHAubXA0IiB0eXBlPSJ2aWRlby9tcDQiPg0KPC92aWRlbz4=