سرفصل های دوره آموزشی ASP.NET Core 2

سرفصل های دوره آموزشی ASP.NET Core2
سرفصل های دوره آموزشی ASP.NET Core2

با عرض سلام خدمت تمامی علاقمندان به اموزش ASP.NET ، با اموزش ASP.NET Core 2 که جدیدترین نسخه ارائه شده توسط شرکت مایکروسافت محسوب میشود در خدمت شما عزیزان هستم ، نسخه ASP.NET Core2 نسبت به نسخه های قبلی بسیار سریع تر ، سبک تر و ماژولاتر شده  و قابلیت اجرا در سیستم های عامل های مختلف مثل مک ، ویندوز و لینوکس را داراست.

دوره آموزشی ASP.NET Core سایت میزفا ، یک دوره جامع و پروژه محور است که به آموزش ASP.NET Core از مقدماتی تا پیشرفته می پردازد. در طول این دوره شما عزیزان با آخرین تکنولوژی مایکروسافت یعنی ASP.NET Core MVCآشنا خواهید شد ، و قادر خواهید یک فروشگاه اینترنتی را از صفر تا صد بر پایه ASP.NET Core برنامه نویسی کنید. همینطور دوستانی که آموزش های ارائه شده در قالب ویدیو را به آموزش از طریق مقالات آموزشی ترجیح می دهند می توانند در صورت تمایل ، در دوره اموزش ویدیویی ASP.NET Core2 که توسط بنده در حال برگزاری هست شرکت نمایند. برای شرکت در دوره و یا مشاهده‌ی ویدیوی معرفی فقط کافیست بر روی لینک رو به رو کلیک کنید : فیلم آموزش ASP.NET Core2

پس در  صورتی که از توسعه دهنگان وب هستید و تمایل دارید با آخرین تکنولوژی شرکت مایکروسافت به صورت کاملا اصولی و همراه با مثال های کاربردی آشنا شوید، به هیچ عنوان این دوره آموزشی را از دست ندهید. ما به شما عزیزان این اطمینان را می دهیم که با مطالعه این دوره آموزشی رایگان دیگر نیازی به صرف هزینه برای ثبت نام در کلاس های آموزشی ASP.NET Core نخواهید داشت.

هدف ما از برگزاری این دوره آموزشی رایگان ASP.NET Core ارائه بروزترین و جدیدترین آموزش ها در حوزه طراحی سایت به شما دوستان برنامه نویس است . امیدواریم که بتوانیم این دوره آموزشی مجازی را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم .

[box type=”tip”]توجه : سرفصل های دوره آموزشی ASP.NET Core به تدریج در این پست درج خواهند شد.[/box]

سرفصل های دوره آموزشی ASP.NET Core

فصل اول : آشنایی با ASP.NET Core

فصل دوم : آشنایی با معماری MVC

فصل سوم : ایجاد نخستین پروژه MVC

فصل چهار : ویژگی های مهم #C

فیلم آموزشی asp.net core 2

آرزو ابراهیمی
بیش از 6 سال است که زمینه طراحی و توسعه سایت فعالیت می‌کنم، طراح و برنامه نویس انواع سامانه‌های تخصصی پزشکی، مناقصات، فروشگاهی و … بودم و هستم و هدفم در سایت میزفا ارائه اطلاعات بروز و ناب در زمینه طراحی سایت است. تا از این طریق بتونم تجربیات و دانسته های خودم را با تمامی علاقمندان به مباحث طراحی سایت به اشتراک بزارم .

فیلم آموزشی asp.net core 2

25 نظر

25 پاسخ

  1. به نظرم این دوره متنی خیلی خیلی خوبه. سرعت خوندن توی این دوره خیلی بالاست و به نظرم برای کسی که میخواد زودتر یاد بگیره و وقتشو تلف نکنه خیلی خوبه. تازه راحتتر میتونه مرور کنه چون توی فیلم نمیشه مراحل سریعتر به خاطر سپرد و باید کلی عقب جلو کرد. این دوره رو به هیچ وجه دست کم نگیرید. امیدوارم خانم ابراهیمی فقط یکم ظاهر متن و بهتر کنه مخصوصا کدها که ظاهر بهتری داشته باشند و صفحه آرایی بهتری داشته باشند چرا که تاثیر بسیار زیادی در راحتتر خواندن و مرور سریعتر مطالب خواهد داشت.

    1. ممنونم از شما و بازخوردهای خوبتون
      حتما از نقطه نظرات شما برای بهبود کیفیت مقالات استفاده خواهیم کرد.
      موفق و پیروز باشید.

  2. سلام روزتون بخیر من می خوام فیلم آموزشی تون رو خریداری کنم چطور می تونم؟

  3. سلام.
    باتشکر از آموزش های خوبتون.
    یه سوال داشتم الان این دوره با دوره ویدیویی چه فرقی داره که 419000 تومان تفاوت داره؟
    مگه مطالب کامل نیست؟
    یه سوال دیگه هم داشتم:
    الان در این تاریخ سرفصل های دوره کامل شده یا هنوز هم مونده؟
    اگه هنوز مونده آیا تا اواسط مرداد کامل میشه

    1. سلام صادق جان وقت بخیر.
      همون طور که مشخص هست یک دوره رایگان متنی داریم و یک دوره غیر رایگان فیلمی داریم. دوره فیلم نزدیک به ۱۰۰ ساعت هست و تقریبا جامع ترین اموزش core در ایران رو برگزار کردیم. کار متنی با کار فیلمی خیلی فرق داره.
      سرفصل های این دوره متنی رایگان کامل نشده و ممکنه چندین ماه طول بکشه تا کامل بشه. در حال حاضر تمرکز بر روی دوره فیلم است تا تموم بشه.
      موفق باشی.

    2. سلام من میخواستم ببینم شما دوره رفع اشکال هم دارید من خودم بلدم ولی یه جاهایی به مشکل میخورم و میخوام سوال بپرسم آیا این امکان پذیره

  4. سلام..با تشکر از آموزش های خوبتان..این 4 فصل Asp.net core mvc2 را مطالعه نمودم..مفید بوده.. اگر امکانش هست فصل های بعد رو زودتر در سایت بگذارید… و همچنین ساخت یک وب سایت به صورت آموزشی در سایت بگذارید … متشکر

    1. با سلام ممنون از شما … آموزش ها به زودی در سایت منتشر خواهد شد .

  5. Hi, I’m the CEO of TechClass (www.techclass.fi) and I’d like to discuss two opportunities for a backend developer and trainer. Please contact me for more info.

  6. باسلام و خداقوت
    من مطالب سایت رو دنبال میکنم
    آموزش هاتون خیلی خیلی بینظیره
    بسیار حرفه ای و عالی
    یک پیشنهاد، اگر امکانش هست مطالب آموزشی به صورت فایل PDF هم قرار بدین چون ممکنه همیشه به اینترنت دسترسی نداشته باشیم

    1. با سلام … با تشکر از شما … خوش حالم که آموزش ها مورد توجه شما قرار گرفته … ممنون از پیشنهاد بسیار خوبتون حتما سعی میکنیم به زودی این مقالات رو در قالب PDF هم ارائه دهیم.

  7. سلام ممنون از سایت خوب و منظم تون و ممنون به خاطر آموزش خوبی که واسه Asp.net Core شروع کردین. من میخواستم Asp.net Core رو با راه اندازی یه پروژه یاد بگیرم. با آموزشهای شما میخوام شروع کنم.ولی گویا سر فصلها در حال کامل شدن هستند . دو تا سوال دارم ازتون 1 – میخواستم بپرسم آیا با همین سرفصلها میتونم پروژه رو شروع کنم و صفحات اش رو بزنم تا سایت خودم رو به جای خوبی برسونم ؟ 2 – آیا سرفصلهاتون به زودی کامل میشن؟ ما میتونیم امیدوار باشیم که به همین زودیا بقیه مطالب تکمیل میشن ؟

    1. با سلام …. ممنون …من در ادامه ی آموزش asp.net core قصد دارم در چندین جلسه به صورت ویدیوی آموزشی و در قالب ساخت یک فروشگاه آنلاین مباحثی که آموخته شده رو جمع بندی کنم که می تونه برای افرادی که میخوان به صورت پروژه محور آموزش رو دنبال کنن بسیار مفید باشه … سرفضل ها در حال تکمیل است و انشالله از آخر این هفته و یا اوایل هفته آینده سعی میکنم روند آموزش رو کمی سریع تر کنم و پست ها منظم تر انتشار داده بشن …قطعا به زودی سرفصل ها رو کامل خواهیم کرد و وارد مباحث پیشرفته تر خواهیم شد … موفق باشید.

    1. سلام … بله ادامه داره … در فصل های آینده وارد مباحث پیشرفته تر خواهیم شد .

    1. با سلام … لینک پست اصلاح شد … با تشکر از حضورتون

  8. سلام
    مرسی از آموزشهای خوبتون
    ببخشید کل این آموزش حدودا چندتا تاپیک میشه و چقدر طول میکشه؟

    1. سلام … ممنون … از آموزش ASP.NET Core تقریبا 4 فصل دیگه باقی مونده که حدودا دو ماه دیگه طول میکشه .

  9. سلام دوست عزیز بسیارمتشکرم از آموزش تون
    محبت میکنید بفرمایید ورژن core نسخه 1 یا 2 هست ممنون

    1. با سلام .. ممنون .
      سعی بر این شده که دوره آموزش asp.net core مطابق با آخرین ورژن core یعنی ورژن 2 آموزش داده شود .

  10. ای کاش به صورت ویدئویی آموزش رو منتشر میکردید .

    1. سلام ….
      سعی میکنم به محض اینکه مقالات آموزشی تا یه حدی پیش رفت آموزش ویدیویی هم قرار بدم … ممنون بابت پیشنهادتون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

حداکثر حجم فایل برای آپلود: 1 مگابایت. فایل‌های مجاز برای آپلود: عکس, ویس, ویدیو, ورد یا پی دی اف, فایل متنی, زیپ. شما می‌تونید برای بهتر پرسیدن سوالتون، عکس یا ویس یا حتی فیلم در بخش نظرات میزفا آپلود کنید. برای ضبط ویس می‌تونید از خود واتس آپ استفاده کنید و بعد اینجا آپلود کنید و برای ارسال عکس هم کافی هست اسکرین شات بگیرید. Drop file here

با موفقیت ثبت شد، میزفا از شما برای عضویت در خبرنامه هفتگی تشکر میکند.

عضویت در خبرنامه هفتگی برای دریافت:

  • فیلم و مقاله رایگان سئو
  • آموزش‌های UX ، GA و GTM
  • مقاله های تخصصی ASP.NET Core
  • اطلاع رسانی از محصولات
فیلم آموزشی asp.net core 2
ترک میزفا خوب نیست!
معرفی جامع‌ترین ابزار سئو در ایران
بالای ۱۰ هزار عضو
PHZpZGVvIHdpZHRoPSI2MDAiIGhlaWdodD0iMzUwIiBwb3N0ZXI9Imh0dHBzOi8vbWl6ZmEuY29tL2Jsb2cvd3AtY29udGVudC91cGxvYWRzLzIwMjMvMDUvcG9zdGVyLW1pemZhLXRvb2xzLXZpZGVvLW1pbi5wbmciIGNvbnRyb2xzIHByZWxvYWQ9Im5vbmUiPiANCiAgIDxzb3VyY2Ugc3JjPSJodHRwczovL21pemZhLmNvbS9ibG9nL3dwLWNvbnRlbnQvdXBsb2Fkcy8yMDIzLzA1L21pemZhX3Rvb2xzXzcyMHAubXA0IiB0eXBlPSJ2aWRlby9tcDQiPg0KPC92aWRlbz4=