جلسه 10 – خرید اکانت پولی الکسا و آموزش ساخت اکانت پرمیوم سایت الکسا

چطور اکانت حرفه ای الکسا برای سایتمون بگیریم؟ دامنه ir میشه؟

خرید اکانت پولی الکسا
خرید اکانت پولی الکسا

همین اول مقاله بزارید دستم رو براتون رو کنم؛ 2 تا خبر خوش دارم.

خبر خوش اصلی و اون خبر خوب خوبه رو آخر مقاله می گم، چون نیاز به مقدمه داره. 

اما خبر خوش اول، واسه اون دسته از کسایی هست که سخت شون هست متن بخونند و یا لابلای متن دیگه یادشون می ره اصل موضوع چی بوده؟ و کلا با تصویر و ویدیو میانه شون بهتره تا متن.

خبر خوشه چیه؟ این هست که صفر تا صد این جلسه رو توی 21 دقیقه با ویدیو گفتم.

و چون این جلسه و جلسات آینده به شدت مهم هستن، و میزفا دوست داره که شما بهترین استفاده رو از این سری جلسات آنالیز سایت در الکسا داشته باشید و آموزش براتون مفید تر واقع بشه برای همین تصمیم گرفتیم که این جلسه و چند جلسه بعدی رو ویدیویی بگیریم.

قبل از اینکه، وارد مباحث این جلسه بشیم و درباره خرید اکانت alexa و تفاوت پلن های مختلف پولی الکسا صحبت کنیم، بزارید یک یادآوری از جلسه قبلی مون داشته باشیم، در جلسه 9 ما با هم دیگه درباره امکانات کامل پلن رایگان الکسا مفصل صحبت کردیم، و دیدیم که الکسا چه دیتا های جذاب و مفیدی رو درباره سایت خودمون و حتی سایت های رقیبمون به صورت رایگان ارائه می داد.

و اگه خاطرتون باشه هر قسمت از بخش های پلن رایگان رو که می خواستیم گزارش کامل تری از اون رو ببینیم، بهمون می‌گفت که برو و اکانت پرمیوم سایت الکسا رو بگیر.

برای همین در این جلسه قراره اکانت پرو الکسا رو بخریم؛ پس با من و میزفا تا آخر این جلسه همراه باشید.

خرید اکانت پرمیوم سایت الکسا

رسیدیم به اصل مطلب و جان کلام این جلسه

هر کی اهل ویدیو هست سریع بپره پایین و شروع کنه ویدیو رو ببینه.

شماهایی هم که این بالا با من موندید، بزارید یواش یواش ما هم بهشون خودمون رو می رسونیم.

ما میزفایی ها توی یادگیری هیچ عجله ای نداریم، مهم اینه آموزش خوب توی ذهنمون جا بگیره، من باهاتون اینجا هستم که دقیقا بهتون کمک کنم که خوب براتون موضوع رو جا بندازم.

چرا اکانت پولی الکسا رو بخریم؟ چه فایده ای داره؟

من عاشق چرا ها هستم، بنظرم تا دلیل یک کاری معلوم نشه و گرفته نشه، اون کار یک جور کار سطحی جلو می ره و عمقی نداره. (درس زندگی از فاطمه ? )

ما به دو دلیل نیاز پیدا می کنیم که اشتراک الکسا رو بخریم:

  1. می خوایم سایت مون رو توی الکسا وری فای کنیم.
  2. دوست داریم آنالیز و تحلیل سایت خودمون و رقبا مون رو عین جلسه 9 به طور کامل انجام بدیم.

یادتون هست قبلا درباره اینکه کدام ابزار در تحلیل رقبا کاربرد بیشتری داره صحبت کردیم؟

حالا چرا سایت مون رو نیاز هست وریفای کنیم؟ 

من مهارت فوق العاده ای دارم که برای پاسخ سوالات؛ شما رو ارجاع بدم به جلسات قبلی، که ببینم کیا حواسشون جمع هست و مطالب قبلی رو خوب یاد گرفتن( خدا هم به خاطر همین اذیت کردنم، قسمتم نکرده معلم بشم:)) )

یادتونه گفتیم چجوری الکسا دیتای خودش رو جمع می کنه؟ با 25000 افزونه یا تولبار، خوب توی موبایل که تولبار و اکستنشنی روی مرورگر هامون نیست! و افرادی هم که با آی‌تی خیلی سر و کار ندارن هم که حتی با کامپیوتر و دسکتاپ باز تولبار یا اکستنشنی ندارن! این یعنی دیتای این افراد رو الکسا می خواد از کجا بیاره؟!!

اگه مخاطب های سایت شما به فکر دانلود افزونه الکسا و نصب اون نباشن و شامل موارد زیر یعنی:

  1. بیشتر موبایلی هستن
  2. یا با آی‌تی (IT ) میانه خوبی ندارن

وریفای کردن سایت تون توی الکسا احتمال زیاد باعث کاهش رتبه الکسا شما میشه، یعنی باعث میشه رتبه الکسا سایت تون بهتر بشه. 

پس وقتی شما وریفای بکنید سایت تون رو و کد الکسا رو عین کد آنالتیکس در سایت تون بزارید آمار دقیق بازدید کننده ها و تعداد بازدید های صفحات سایت شما رو الکسا داره و این باعث بهبود رتبه الکسا شما میشه.

الان متوجه شدید داستان چیه؟ اگه هنوز خوب جا نیفتاده عب نداره توی ویدیو موضوع رو کامل براتون باز کردم.

آموزش ساخت اکانت الکسا

برای ساخت اکانت در الکسا نیاز هست که گام به گام با ویدیو جلو برید. الکسا بر اساس نیاز شما پلن های مختلفی رو داره، که این پلن ها بر اساس بزرگی و کوچک بودن سایت شما و حتی نیاز بیزینس شما تعیین میشه.

در ویدیو تک تک پلن ها رو توضیح دادم و تفاوت هایی که هر پلن با دیگری داره رو هم گفتم، و حتی گفتم چجوری می تونید بفهمید که نیاز واقعی سایت شما کدوم پلن هست؟

خوب دیگه رسیدیم به اصل مطلب، چی؟ ویدیو

دیگه با خیال راحت بشینید و ویدیو رو تا آخرش کامل گوش کنید، هر جایی رو هم سوال داشتید یا به مشکل خوردید سریع توی بخش نظرات بپرسید، من یا آقای آریافر بهتون در کمترین زمان جواب می دیم.

راه های مختلف برای خرید اکانت الکسا

شما از 2 روش می تونید اکانت الکسا رو بخرید:

  1. خودتون گام به گام با ویدیو جلو برید و اقدام به خرید اکانت کنید(مستقیم)
  2. اون خبر خوب خوبه ای که اول مقاله گفتم (مستقیم)

در ادامه بیشتر توضیح میدم.

خبر خوب خوبه که گفتم چی بود؟ ???????????

بسپرید همه چیز رو دست میزفا

تا حالا شده میزفا کاری بگه و شما انجام بدید و ضرری بکنید؟ انصافا اگه بوده کامنت کنید.

میزفایی که تا اینجا بهترین آموزش تحلیل و آنالیز سایت الکسا رو به صورت رایگان در اختیار تون گذاشته، برای خرید اکانت پرو Alexa هم تمام کارهاتون رو انجام می ده.

چجوری؟

به ایمیل زیر یا به واتس‌آپ شماره زیر پیغام ارسال کنید با عنوان “خرید اکانت Agency الکسا”، اکانت الکسا برای میزفا ۷ دلار تموم میشه و البته برای تمدید ماه بعد اون باید ۲۹۹ دلار پرداخت بشه. بالاترین سطح اکانت در الکسا هم Agency هست که به شما فقط فقط با ۷ دلار داده میشه.

شما معادل این ۷ دلار رو پرداخت میکنید بدون هیچ کارمزد یا درصد اضافه و بعد ۲ روز کاری به شما اکانت داده میشه.

پس یا ایمیل بزنید و یا در واتس آپ پیغام بدید.

به‌روزرسانی ۱۴۰۱: امکان خرید اکانت الکسا دیگه وجود نداره و الکسا در اردیبهشت ۱۴۰۱ برای همیشه بازنشسته میشه و کار نخواهد کرد.

سوالی که خیلی از دوستان میپرسن اینکه “چطور اکانت الکسا برای سایت ایرانی بگیریم؟ دامنه ir میشه؟” قبلا درباره این موضوع صحبت کردیم ولی به صورت خلاصه اگر دامنه شما ir هست در حال حاضر (سال ۲۰۲۰) امکان خرید اکانت الکسا امکان پذیر نیست ولی برای سایر دامنه ها مثل com و هر چیزی که غیر ir باشه امکانش وجود داره.
البته اگر به دنبال تحلیل هستید (طبیعتا تحلیل به نظر من از همه چی مهم‌تره) میتونید برای ir هم تهیه کنید ولی فقط از تحلیل و آنالیزهای مختلف الکسا استفاده کنید.

حالا نوبتی هم باشه نوبت شماست!

الوعده وفا،هر جلسه رو با جون و دل تمام آنچه که بلد هستیم رو ما در اختیارتون می زاریم، اگه واقعا این جلسه هم براتون مفید بوده ازتون انتظار داریم که اون رو به اشتراک بگذارید چجوری؟

دقیقا سمت راست شما، یک باکس به شکل زیر هست، درسته؟

اشتراک مطالب میزفا
اشتراک مطالب میزفا

روی لینک دین یا فیسبوک و هر کدام از شبکه های اجتماعی داخل باکس کلیک کنید، با اینکار این متن رو با یک توضیح کوتاه و تصویر در شبکه های اجتماعی خودتون به اشتراک می زارید.

درصورتی هم که دوست دارید نظر خودتون؛ واطلاعاتتون درباره این جلسه رو با من و سایر اعضای میزفا به اشتراک بگذارید، پایین همین مقاله در بخش نظرات برامون بنویسید.

از اینکه تا این جای مقاله همراه من و میزفا بودید،بهتون افتخار می کنیم ?.

متفحص و نویسنده: فاطمه درویشی
ادیت و سئوی محتوا: پوریا آریافر

فاطمه درویشی
کی هستم؟ باید بگم هنوز هم خودم نمی دونم. اما میدونم؛ یک سئوکار که عاشق کوهنوردی و کوله گردی و شناس، جدیدا هم دوچرخه سواری. دارای تیپ شخصیتی ENTJ و IFC3 . تمایلاتم:  رهبری و مدیریت  مخفی کردن عدم امنیت  بهره وری  تجربه های چالشی . دغدغه هام؟ کشف خود واقعی ام؛ ثروتمند تر شدن کشاورز ها؛ که سایت زعفروش از دل همین دغدغه ام متولد شد. اگه دوست داری بیشتر درباره من و زندگی کاری من بدونی برو سایت شخصیم؛ این پایین دکمه خونه رو بزنی می ری داخل سایتم!

8 نظر

8 پاسخ

  1. سلام وقت بخیر، در حال حاضر چطور میتونم برای سایتمون خریداری کنم؟

    1. سلام
      امکان خرید نیست. دیگه الکسا رفت به تاریخ.

  2. سلام آیا باید هر ماه اکانت الکسا رو شارز کنیم ؟ و هزینه برای هر ماهش چقدره؟

  3. آموزش الکسا ادامه داره؟ چون چند بار اسم جلسه 15 رو آوردید.
    من شدیدا منتظرم ادامه‌اش رو منتشر کنین.

    1. بله نغمه. خانم مهندس درویشی دارن ادامه مقاله ها رو مینویسن.
      نوشتن مقاله تخصصی زمان بر هست و طول میکشه.
      ممنونم از حضورت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

حداکثر حجم فایل برای آپلود: 1 مگابایت. فایل‌های مجاز برای آپلود: عکس, ویس, ویدیو, ورد یا پی دی اف, فایل متنی, زیپ. شما می‌تونید برای بهتر پرسیدن سوالتون، عکس یا ویس یا حتی فیلم در بخش نظرات میزفا آپلود کنید. برای ضبط ویس می‌تونید از خود واتس آپ استفاده کنید و بعد اینجا آپلود کنید و برای ارسال عکس هم کافی هست اسکرین شات بگیرید. Drop file here

با موفقیت ثبت شد، میزفا از شما برای عضویت در خبرنامه هفتگی تشکر میکند.

عضویت در خبرنامه هفتگی برای دریافت:

  • فیلم و مقاله رایگان سئو
  • آموزش‌های UX ، GA و GTM
  • مقاله های تخصصی ASP.NET Core
  • اطلاع رسانی از محصولات
فیلم آموزشی asp.net core 2
ترک میزفا خوب نیست!
معرفی جامع‌ترین ابزار سئو در ایران
بالای ۱۰ هزار عضو
PHZpZGVvIHdpZHRoPSI2MDAiIGhlaWdodD0iMzUwIiBwb3N0ZXI9Imh0dHBzOi8vbWl6ZmEuY29tL2Jsb2cvd3AtY29udGVudC91cGxvYWRzLzIwMjMvMDUvcG9zdGVyLW1pemZhLXRvb2xzLXZpZGVvLW1pbi5wbmciIGNvbnRyb2xzIHByZWxvYWQ9Im5vbmUiPiANCiAgIDxzb3VyY2Ugc3JjPSJodHRwczovL21pemZhLmNvbS9ibG9nL3dwLWNvbnRlbnQvdXBsb2Fkcy8yMDIzLzA1L21pemZhX3Rvb2xzXzcyMHAubXA0IiB0eXBlPSJ2aWRlby9tcDQiPg0KPC92aWRlbz4=