جلسه ۱۶ – خرید ترافیک فیک در الکسا

نرم افزار خرید رنک الکسا

خرید ترافیک الکسا

تو این مقاله میخوایم درباره خرید ترافیک الکسا و دور زدن اون و کلا نرم افزارهایی که بازدید فیک میاره حرف بزنیم ولی قبلش یک مقدمه بگم.

تا حالا به رفتار پدر و مادرها دقت کردی؟ 

وقتی بچه می خواد یک کار خلاف تصور و عقاید و باور های پدر و مادر رو انجام بده، بهش میگن وااااااااااااای خدای من، نه نکنی هاااااااااااااااااااا خیلی بده ؛ فلان هست بهمان هست، شروع می کنند به ترسوندن بچه.

الان چی سرچ زدی آومدی توی این صفحه سایت میزفای ما؟

خرید ترافیک الکسا

خرید ترافیک فیک

خرید رتبه الکسا در ایران

نرم افزار بالا بردن رتبه الکسا

خرید رتبه الکسا

الان تو شدی عین همون بچه و من شدم مادر و پدر این داستان، تو سرچ نزدی راه های کاهش رتبه الکسا که من بهت راه های درست و اصولی (۱۳ روش گفتم) رو معرفی کنم، تو رفتی سراغ اصل مطلب یعنی تصمیم ات رو گرفتی که با خرید ترافیک فیک و افزایش بازدید فیک رتبه الکسا خودت رو کاهش بدی یا سئو سایت ات رو بهتر کنی.

و من می خوام اینجا برات پدرو مادر خوبی باشم نمی ترسونمت، می خوام کنارت باشم. میگم اوکی، واقعا می‌خوای اینکار رو بکنی؟ تصمیم‌ات رو گرفتی؟ پس بزار خودم بهت معرفی می‌کنم از چه ابزار هایی استفاده‌کنی؟ حواست به چیا باشه؟ از هر کسی نخری‌ها؟ چجوری بفهمی جواب می ده یا نه؟

آماده ای؟ بریم سراغ بحث اصلی مون

صبر کن صبر کن حالا که باهم توی صلح ایم بهم قول بده هر تجربه ای از این روش ها کسب کردی رو بیای و توی کامنت های سایت میزفا زیر همین مقاله برامون بنویسی باشه؟

ببین هر کدوم تون که این روش ها رو انجام دادید به یک تجربه خوب یا بد خواهید رسید، حالا اگه توتجربه ات رو به اشتراک بذاری بقیه ای که دارن این مقاله رو بعد از تو می خونند می فهمند عهههههههه پس فلان روش اینجوری هست، حواسم باشه. عههه چقدر خوب که این رو گفته پس من تجربه اش نکنم یا نه حتی تجربه اش کنم.

قول می دی ؟ اگه که قول می دی پس بزن بریم.

چیکار کنی که جریمه نشی؟

خرید رنک الکسا

خوب، ببین 3 تا نکته رو حواست رو خوب بهشون بده، دور زدن الکسا که مهم نیست، چون گاهی اینقدر خنگ هست که میشه دورش زد، ولی ولی ولی باور کنید گوگل به اندازه الکسا پرت نیست که بخواید گول اش بزنید و گرنه شماره یک دنیا نمی شد.

نکاتی که در ادامه می خوام بگم فقط برای این هست که حواست به گوگل باشه یک وقت با دور زدن الکسا سئو سایت ات رو بدتر نکنی و کاری نکنی که گوگل بخواد جریمه ات کنه و رتبه هات رو ازت بگیره.

توی این مسیر که الان قراره با هم بریم یکم باید دست به عصا بری، پس اصلا تا یک سایتی رو معرفی کردم زود نرو بزن ببین چیه؟ و همون جا تست کنی، اول نکاتی که برای جریمه نشدن ات می خوام بگم رو خوب خوب بفهم حتی اگر نفهمیدی حرف هام رو ، ازم بپرس.

خوب که جا افتاد حالا برو اون سایت ها و ابزار ها رو بر اساس همین دو نکته ای که بهت گفتم چک شون کن ببین این مواردی که برای جریمه نشدن ات مهم هست رو اونها دارن یا نه؟

اول از همه هم روی سایت اصلی ات اصلااااا تست نکن، روی رپورتاژ های سایت ات،روی بلاگ هایی که برای سایت ات زدی و حتی اگه جایی بک لینک زدی اونجاها تست کن.

اون سه نکته قبل از دور زدن الکسا چیا هستن؟

1: افزایش کلیک شدن های سایت

بعضی از این ابزار هایی که می خوام بهت معرفی کنم قابلیت این رو دارن که روی کلمات کلیدی که بهشون میدی، ربات یا همون نرم افزاره ، خودش کلمه رو سرچ می‌کنه و روی سایت شما کلیک می‌کنه، و اینجوری ورودی فیک به سایت تون می یارید و بازدید اش رو زیاد می کنید،اینجوری دیتای سرچ کنسول تون هم تغییر می‌کنه.

ویدیو زیر یکی از ویدیوهای دوره تجربیات متـخصصین سئو در آکادمی میزفا هست که روش خرید کلیک فیک از گوگل و نتیجه‌ای که کارفرما گرفته رو نشون میده.

نتیجه خرید بازدید از گوگل

مشکل این کار رو چی می بینم که تو حواست رو بهش جمع کنی؟

درسته گوگل و الکسا دارن میگن هر چی بازدید کننده بیشتری وارد یک سایت بشه ما اون سایت رو هم از نظر سئو هم از نظر رتبه الکسا بهتر می کنیم.

ولی چطوری ممکن هست شما لینک 9 صفحه اول یک سایت باشی و بیشتر از لینک یک و دو اون صفحه ورودی بگیری؟ یعنی اون ابزار ها فکر کردی میان برای شما تحلیل می کنند که الان این کلمه کلیدی تا الان CTR زیر 4 درصد داشته پس من بیام و CTR رو بکنم 6 درصد بعد کم کم هی ببرم اش بالا تر؟

گوگل بالای 200 تا فاکتور رو برای سئو سایت شما و اعتبار سایت شما مد نظر داره و اینجور نیست تنها تعدادبازدید کننده ها رو نگاه کنه؛ همه اون فاکتور ها باید طبیعی با هم بخونه. نه یکی دست کاری بشه و بقیه فاکتور ها رو بهش توجه نکنید.

بعد گوگل دیتای سرچ های قبل و بعد کاربرها رو داره، هر چند هم تو ای پی عوض کنی مثلا می دونه کاربر واقعی قبل از اینکه این کلمه رو سرچ کرده باشه چه سایت‌هایی رو دیده حالا خوب نبوده اومده لینک 9 رو زده و توش مونده و بعد هم همین طور داره توی سایت می چرخه، این ابزار ها چجوری می خوان اون دیتا ها رو برای طبیعی جلو دادن بیارن؟ یک نرم افزار که فقط ip ها رو تغییر می ده و روی کلمه های مختلف روی یک سایت خاص کلیک می کنه.

ببین گوگل بهش می گند ناسلامتی؛ خیر سرش بهترین هست توی دنیا کلی باهوش تر و عقل کل تر از کسایی که دارن این مدل نرم افزار ها و ربات های بازدید فیک رو می سازند توی گوگل استخدام شدن، نمیگم باگ نداره داره، ولی امروز باشه فردا باشه باگ رو اوکی می کنند، پس بدون استفاده از این روش ها پایدار نیست و هر لحظه باید استرس تغییرات و اپدیت های گوگل رو با جون و دلت بخری.

نکنه خیلی خوش شانس باشی تا گوگل به خودش بیاد تو توی اون بازه به هدفت رسیده باشی و بعدا اگر مشکلی برای سایت ات به وجود آورد غصه اش رو نخوری. مثل سایت های فروش ماسک و الکل و … که یک زمانی اگر بالا می بود سریع سود خودش رو کرده بود و بعدش هم اگر سایت پایین می یومد براش خیلی مهم نبود، چون یک بیزینس موقعتی بود.

2: استمرار در بازدید فیک

می تونی مداومت در خرید بازدید فیک داشته باشی؟ یا اینکه با همین ابزار هایی که بهت معرفی می کنم هرماه بازدید فیک رو ایجاد کنی؟

قبلا در جلسه 3 معیار رتبه بندی الکسا گفته بودم الکسا دیتای 3 ماه قبل رو در نظر می گیره؟ چرا چون ممکنه تو 10 روز تبلیغ رفته باشی و ورودی ات 20 برابر شده باشه نمی‌تونه اون رو ملاک قرار بده برای رتبه بندی تو، واسه همین هر روز دیتای اون روز رو با دیتای 3 ماه قبل با هم دیگه تاثیر می ده روی رتبه الکسا سایت ات.

پس اگر نمی‌تونی مداومت داشته باشی در خرید بازدید فیک و افزایش ترافیک فیک به نظرم شروع اش نکن اصلا. چون بعدا به مشکل افت شدید رتبه الکسا می خوری!

3: تغییر IP و از یک سیستم و مرورگر نبودن

ببین کاربر ها ممکنه هم از طریق لپ تاب سرچ بزنند، هم از طریق گوشی هم تبلت درسته ؟

باز هم ممکنه مرورگر کروم داشته باشند؟ هم فایرفاکس هم اپرا و… بازم درسته؟

ip هر شخص در هر مکانی مشخص هست، پس نمی شه هم فقط یک دونه IP وجود داشته باشه بازم درسته؟

تو تمام این سه مورد رو برای اینکه بخوای بازدید فیک طبیعی نشون بدی و یک وقت مورد جریمه شدن گوگل قرار نگیری لازم داری. حالا چک کن کدوم ابزار می تونه به تو تغییر IP و تغییر سیستم و تغییر مرورگر رو با هم بده؟

نکات مهم من تموم شدن حالا بریم سراغ معرفی نرم افزار بالا بردن رتبه الکسا

راه هایی برای بالا بردن ترافیک فیک

خب یعنی جدی می خوام بهتون معرفی کنم. آره ولی همون طور که در ابتدا هم گفتم توصیه من نیستن من توصیه می کنم طبق جلسه 15 روش های کاهش رتبه الکسا رو انجام بدید.

پاپ اپ، افزایش بازدید با تبادل ترافیک، ربات های افزایش بازدید فیک، این بخش رو با دقت و جز به جز بخونید. یک بخش از رو نخونی یک بخش اش رو بگیری. همه رو با هم بخون

1: خرید پاپ اپ

روشی که قبلا خیلی مرسوم بود.

توی این روش ای پی تغییر می کنه، ولی من از یکی از این شرکت ها که پرسیدم گفتم آیا مرورگر ها و سیستم (موبایل-pc-تبلت) هم تغییر می کنه یا نه؟ گفتن نه فقط IP تغییر می کنه و همگی رو از pc می زنیم و سیستم ها رو تغییر نمی دیم. خودم فکر می کردم که از موبایل و تبلت هم بشه.

معایب پاپ اپ : خیلی تابلو می شید، راحت میشه فهمید شما از روش های فیک استفاده کردید یا نه؟ ( دوست داشتی بفهمی چجوری میشه تشخیص داد، که چه کسایی با روش فیک رتبه الکسا شون رو بهتر کردن، جلسه 17 رو بخون)

بازدید کننده ها رو به دلخواه خودشون به سمت سایت شما نمی یاره و برند سازی منفی براتون رخ می ده. یک عده شون هم اصلا روی صفحات سایت شما اینکار رو نمی کنند، بهتون یک فایل می دن اون فایل رو روی هاست تون بارگزاری می کنید بعد 9 تا صفحه html که محتوای یکی دارن رو برای سایت شما ایجاد می کنند و پاپ اپ رو روی همون صفحات می زنند و فقط آدرس URL مال سایت شماست بقیه محتوایی هست که خودشون دادن.

و نکته منفی دیگه باید شارژ کنید و هی پول بدید که اگه اهل خرج کردن و پول دادن هستید چرا از روش های اصولی و درستی که در جلسه 15 بهتون گفتم استفاده نکنید؟!! اون جوری فقط کسایی می یان که به خدمات و محصولات شما علاقه دارند و شما مارکتینگ می کنید و برندسازی درست دارید، و اگر پولی هم خرج می کنید برای روش های که در جلسه 15 گفتم اون پول رو در می یارید.

واقعا چرا نه؟ پول پاپ اپ بهتون بر می گرده؟؟ یا پول تبلیغات برای برند خودتون؟ شما با پول تبلیغات هم برند سازی کردید هم تونستید بفروشید و عملا پولش دوباره بهتون برمی گرده، ولی با پاپ اپ کدوم شخصی می یاد محتوای سایت شما رو بخونه چه برسه بخره؟!!!

2: سایت های تبادل ترافیک

معرفی سایت های تبادل ترافیک ایرانی و خارجی

شما می ری و یک عده سایتی که براتون مشخص شده و می بینید و بعد از این طریق پاداش دریافت می کنی و می تونی حالا برای سایت خودت هم همین جوری بازدید کننده بگیری. یادتون هست یک زمانی برای گرفتن فالور در اینستاگرام یک عده اینکار رو انجام می دادن؟ اپلیکیشن بهت سکه می داد حالا فالور می گرفتی

چند سایت خارجی قدیمی وجود داره در این حوزه و چند سایت ایرانی هم هستن

traffiset و exchange24 : سایت ایرانی هستند و بعد چون ای پی ها ایرانی هستن نسبت به سایت های خارجی به نظر بهتر می یان. ولی باید وقت بزاری یعنی وقت ات و سایت های بقیه رو بببینی تا بتونی امتیاز بگیری، خوب مگه تو بیکاری؟ بشین همون وقت رو تولید محتوا کن یا بیا دوره رایگان سئو میزفا رو ببین حداقل چند ماه دیگه توی گوگل رتبه می گیری و ورودی ارگانیک سایت ات دریافت می کنه چرا بشینی سایت هایی که مخاطب شون نیستی و اون ها هم مخاطب تو نیستن رو بهشون زل بزنی ؟ چه ارزشی برات داره خوب؟

Hitleap : معروف و قدیمی سایت های تبادل ترافیک و رایگان هست البته برای اینکه بخوای مشخص کنی دقیقا بازدید کننده هااز کجا باشند و چقدربمونن پلن پولی اش رو بخری.

Otohits : این سایت کشور انتخابی اش رایگان هست ونسبت به Hitleap یک دهم مخاطب داره.

 Websyndic : از این دید خیلی معروف هست که اتومات هست و نیازی به کیلک شما نداره، برای همین محبوب شده.

ایراد این سایت های تبادل ترافیک چیه؟ از نظر من، ایرادشون این هست که از کجا وارد سایت شما شدن؟ سرچ گوگل ، خیر. تبلیغ روی سایت های مخصوص و متفاوتی باز هم خیر عمده ترافیک فیک شما داره از چه لینکی می یاد؟ طبق بررسی که من کردم جز direct ها حساب می یان نه ریفرال هستن و نه سرچ گوگل. در جلسه 17 بهتون میگم همین کارشون چجوری گندش رو بالا می یاره و یکی از نشانه های شناخت افرادی که دارن فیک می زنند از طریق همین هست.

و ایراد دوم اش همون طور که گفتم زمان بسیار با ارزش شما هست، که اون زمان رو میشه با تولید محتوا خوب و با ارزش گذروند. نه چیزی که آینده نداره و موقت هست.

3: دانلود نرم افزار افزایش رتبه الکسا

معرفی ربات های بازدید و ترافیک فیک

که معروف شون میشه Diabolic Traffic Bot یک ربات برای افزایش رتبه الکسا هست، که دقیقا عین این رو اگه سرچ کنید فکر کنم بالای 100 تا بهتون نتیجه نشون می ده حتی ایرانی این مدل ربات ها و نرم افزار ها با قیمت بسیار عجیب می تونید ببینید.

من چند نمونه از این ربات های ایرانی رو دیدم و صفحات شون رو بررسی کردم، از همون ربات 45 هزار تومانی که در جلسه 15 بهتون معرفی کردم تا ربات 500 هزار تومانی.

اگر اگر یه روزی خواستی ازشون استفاده کنی حرف من رو توی گوشت بگیر، چند تکنیک کلاه سیاه می خوام بهت بگم که حداقل اگر از این ربات های افزایش بازدید هم استفاده کردی چجوری کمتر ضرر کنی.

قابلیت افزایش بازدید از لینک های ریفرال مثلا رپورتاژ و بک لینک و شبکه های احتماعی و… ببین این قابلیت نسبت به قابلیت افزایش بازدید مستقیم سایت ات خیلی بهتره. تو برای رپورتاژ هات و مطالب شیر شده در شبکه های اجتماعی یا بک لینک هایی که زدی بازدید بگیر، اینجوری به سئو ات کمک می کنی و در ضمن خطری رو هم برای سایت خودت به اون اندازه که بازدید رو مستقیم بزنی به سایت ات نداری.

اگر از قابلیت سرچ کلمه کلیدی اش خواستی استفاده کنی ، روی کلمه برند ات مانور بده و ترکیب کلمات کلیدی ات با اسم برند ات. روی کلمه برندت خیلی بهتره و یکم کم خطر تره ولی روی کلمه کلیدی خالی ات اصلا نرووو روی کلمه کلیدی با کلمه برند مثلا سئو میزفا / افزایش سرعت سایت میزفا / کلاس خصوصی میزفا این مدلی برو.

یک عده این ربات های افزایش بازدید فیک با قیمت 45 هزار تومان ، یک عده رایگان گرون ترین شون 500 هزار تومان بود و جوری داشت تبلیغ می کرد که انگار خدای گوگل هستن.

و اینقدر این موضوع انگار مثل نقل باب شده که اپلیکیشن هاشون هم برای اندروید و هم برای IOS ریخته.

باز هم میگم خواستی از طریق ربات بازدید فیک بزنی، روی رپورتاژ هات و لینک سازی های خارجی ات و روی وبلاگ هات و… بزن روی سایت اصلی خودت نزن مخصوصا زمانی که سایت ات عمر اش کمه، هنوز بازدیدکننده خاصی نداری.

گفتنی ها رو گفتم دیگه هر جور صلاح ه! ( عین این مادر و پدر های با سیاست که نه رو نمیگند ولی این جمله شون از صد تا نه بدتره)

داستان دور زدن گوگل توسط من

دور زدن گوگل با روش های کلاه سیاه میزفا

بزار یه داستان برات بگم، رسیدیم به آخر این مقاله و شاید خسته شده باشی یک داستان بگم یکم خستگی ات در بره

اون زمان که خیلی جدی پای سئو بودم و سئو کارهای مختلف آموزش هاشون رو دنبال می کردم و روش هایی که استفاده می کنند رو می رفتم یاد می گرفتم، رسیدم به یکی از سئوکار هایی که سایت های خفنی رو در کارنامه اش داشت و تکنیک های سئوکلاه سیاه رو هم آموزش می داد.

کل آموزش ایشون برای تکنیک های کلاه سیاه توی دو جلسه بود ولی دو جلسه که خیلی نفس ات رو می برید. منم که پر از شوق و ذوق یک پنج شنبه ام رو خالی کردم گفتم هر چی بگه رو مو به مواجرا می کنم.

آقا چشم تون روز بد نبینه، تا شروع کردم به دیدن آموزش، به یک ساعت نکشید که مخم هنگ کرد. یعنی راستش منی که عاشق آموزش دیدن ام و اصلا تا حالا نشده پای آموزشی خوابم ببره. من یک ساعت بیشتر دوام نیاوردم. به زور خودم رو تا 1 ساعت اش نگه داشتم.

حالا چی شده بود مگه؟ ببین اینقدر داشت فاکتور طبیعی سازی می گفت که اگر فلان کار رو خواستید بکنید بعد چجوری طبیعی جلوه اش بدید باز بیاید فلان کار و فلان کار رو بر اساس این فرمول اینقدر جابجا کنید. بعدش باید بیاید سراغ فلان ابزار و تحلیل کنید که فلان پارامتر هاش چی شده و به چه اندازه شما اون رو دست کاری کنید و… یعنی من همون جا به خودم فحش می دادم من که بخوام این همه فسفر بسوزونم که حالا بخوام چند ماه زودتر نتیجه بگیرم؛ گو اصلا نباشه.

اصلا مخم اینقدر نمی کشه که همه این فاکتور هایی که میگه رو رعایت کنم، تا یک وقت جریمه نشم تازه چه استرسی رو هم باید بکشم که نکنه یک روز تق اش صدا کنه و گوگل بفهمه!!!

با خودم دو دو تا چهارتا کردم و کلا همون یک ساعت رو فقط گوش دادم، گفتم من آدم این که مخ سرم رو بزارم برای اینکه از تکنیک کلاه سیاه زودتر نتیجه بگیرم نیستم. من همون روش های اصولی رو پیاده می کنم نه می خواد استرس بکشم نه هم می خواد فسفر بی خودی برای مغز بی چاره نحیف ام بسوزونم.

خلاصه اون شد آخرین باری که من رفتم سمت تکنیک های کلاه سیاه، و بعدا هم یک متخصص دیگه ای رو دیدم و گفتم که من همچین تجربه ای داشتم ایشون خندیدن و گفتن که ببین حتی اگر آموزش ها رو هم می دیدی نمی تونستی پیاده شون کنی چرا؟

چون یا باید مسلط باشی روی تکنیک های کلاه سیاه تا بتونی نتیجه بگیری، یا اگه این وسط مسط ها باشی و یک چیزی بلد باشی و نباشی گند می زنی به پروژه ات. و باید برای پیاده سازی تکنیک های کلاه سیاه و دور زدن گوگل یک آدم کارکشته کنارت باشه تا زمانی که اینقدر تجربه داشته باشی که خودت تنها اینکار رو بکنی.

جمله آخرم: به این رسیدم بهترین مدل سئو کردن حداقل برای من، این هست که هیچی از سئو ندونی دی:)) هر چی کمتر از این تکنیک مکنیک ها و ترفند ها بلد باشی، خیالت راحت تره! کمتر وسوسه میشی دور بزنی و تمرکز می کنی روی مخاطب و نیاز های مخاطب ات. شاید دیرتر نتیجه بگیری ولی وقتی بگیری می ترکونی.

سخن آخر

این جلسه تموم شد، یادتون نرفته که چه قولی رو اول این مقاله بهم دادید؟ تجربه هاتون رو از سایت های بازدید فیک و ترافیک رایگان فیک حتما کامنت کنید.

و در انتها جلسه 13 آموزش ویدیویی الکسا که درباره ویژگی ها و قابلیت هایی در الکسا حرف زدم که هیچ جا بهشون اشاره ای نشده ، اون جلسه رو نباید از دست بدی.

فاطمه درویشی
کی هستم؟ باید بگم هنوز هم خودم نمی دونم. اما میدونم؛ یک سئوکار که عاشق کوهنوردی و کوله گردی و شناس، جدیدا هم دوچرخه سواری. دارای تیپ شخصیتی ENTJ و IFC3 . تمایلاتم:  رهبری و مدیریت  مخفی کردن عدم امنیت  بهره وری  تجربه های چالشی . دغدغه هام؟ کشف خود واقعی ام؛ ثروتمند تر شدن کشاورز ها؛ که سایت زعفروش از دل همین دغدغه ام متولد شد. اگه دوست داری بیشتر درباره من و زندگی کاری من بدونی برو سایت شخصیم؛ این پایین دکمه خونه رو بزنی می ری داخل سایتم!

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

حداکثر حجم فایل برای آپلود: 1 مگابایت. فایل‌های مجاز برای آپلود: عکس, ویس, ویدیو, ورد یا پی دی اف, فایل متنی, زیپ. شما می‌تونید برای بهتر پرسیدن سوالتون، عکس یا ویس یا حتی فیلم در بخش نظرات میزفا آپلود کنید. برای ضبط ویس می‌تونید از خود واتس آپ استفاده کنید و بعد اینجا آپلود کنید و برای ارسال عکس هم کافی هست اسکرین شات بگیرید. Drop file here

با موفقیت ثبت شد، میزفا از شما برای عضویت در خبرنامه هفتگی تشکر میکند.

عضویت در خبرنامه هفتگی برای دریافت:

  • فیلم و مقاله رایگان سئو
  • آموزش‌های UX ، GA و GTM
  • مقاله های تخصصی ASP.NET Core
  • اطلاع رسانی از محصولات
فیلم آموزشی asp.net core 2
ترک میزفا خوب نیست!
معرفی جامع‌ترین ابزار سئو در ایران
بالای ۱۰ هزار عضو
PHZpZGVvIHdpZHRoPSI2MDAiIGhlaWdodD0iMzUwIiBwb3N0ZXI9Imh0dHBzOi8vbWl6ZmEuY29tL2Jsb2cvd3AtY29udGVudC91cGxvYWRzLzIwMjMvMDUvcG9zdGVyLW1pemZhLXRvb2xzLXZpZGVvLW1pbi5wbmciIGNvbnRyb2xzIHByZWxvYWQ9Im5vbmUiPiANCiAgIDxzb3VyY2Ugc3JjPSJodHRwczovL21pemZhLmNvbS9ibG9nL3dwLWNvbnRlbnQvdXBsb2Fkcy8yMDIzLzA1L21pemZhX3Rvb2xzXzcyMHAubXA0IiB0eXBlPSJ2aWRlby9tcDQiPg0KPC92aWRlbz4=