جلسه ۱۵ – آموزش کاهش رتبه الکسا

روش های کاهش رتبه الکسا ایران به صورت سریع

کاهش رتبه الکسا ایران
کاهش رتبه الکسا ایران

من این مقاله جلسه 15 رو از ابتدای شروع نوشتن سر فصل های مقالات الکسا شروع به نوشتن کردم، چرا که تصمیم گرفته ام تنها در این مقاله روش هایی را به شما خواهم گفت که خودم آن را تست کردم و از آن ها جواب گرفتم.

زمانی که  افتخار همکاری با سایت میزفا به من داده شد، و پذیرفتم به عنوان نویسنده سری جلسات آنالیز سایت در الکسا در سایت میزفا بنویسم، همان ابتدا من یک قول به خودم و به کاربرهای میزفا دادم:

” سری جلسات آنالیز سایت الکسا، بهترین آموزش الکسا به زبان فارسی خواهد بود.”

2 سایت تازه تاسیس داشتم، که تصمیم گرفتم هر آنچه می نویسم و یاد میگیرم رو روی آن دو سایت تازه تاسیس  پیاده کنم، و به صورت عملی روش هایی که قرار است در این جلسه کاهش رنک الکسا با شما مطرح کنم رو خودم روی آن دو سایت پیاده کرده باشم و از چیزی که نتیجه گرفتم بیام و به شما بگم.

برای همین من این مقاله رو مدام اپدیت می کنم و هر روش جدیدی رو که پیدا می کنم و از اون جواب گرفته باشم رو به این مقاله اضافه می کنم.

من در این مقاله 4 بخش مهم رو براتون می یارم

1: روش هایی عملی برای کاهش رتبه الکسا

2: روش های پولی ولی سریع برای کاهش رتبه الکسا ایران و جهان

3: روش هایی که منسوخ شدن اما هر جا برید اسم و رد پایی ازشون رو می بینید به دلیل اپدیت نشدن اون مقاله ها

4: یک روش فوق العاده خاص و ویژه برای کاهش رتبه الکسا که نباید کسی بفهمه

نکته بسیار مهم : جلسه 15، 16 و 17 همگی به هم متصل هستند، بعد از خوندن مقاله 15 حتما مقاله 16 و 17 هم مطالعه بشه، چون این بحث رو نمی شد فقط در یک جلسه تموم کرد، و اگر می خواستم همه نکات رو در جلسه 15 بگم مقاله بالای 12 هزار کلمه می شد و دیگه اسم اش مقاله نبود. برای همین تاکید دارم که 3 جلسه رو با هم جلو ببرید و هر سه رو با هم بخونید.

راه های عملی کاهش رتبه الکسا

من نکته و قلق ماهیگیری رو درباره ترفند کاهش رتبه الکسا جهان و ایران رو اول میگم بعد به جز این 5 روشی که من میگم شما خودتون هم می تونید روش های دیگه ای رو با توجه به این قلق کار بگید که بعد بفهمید آیا واقعا این روش اثر داره یا نه ؟

یادتون می یاد بهتون در جلسه 3 معیار رتبه بندی الکسا گفتم که تعداد بازدید کننده های یونیک و تعداد بازدید های صفحه ارتباط داره؟ پس روش های بر رتبه الکسا موثر هست که یا بازدید کننده رو بالا ببره یا تعداد بازدید صفحات سایت شما رو افزایش بده درسته؟

یعنی هر روشی که تعداد بازدیدکننده های سایت و تعداد بازدید سایت رو ببره بالا باعث بهبود رتبه الکسا سایت میشه ؟ آره باعث کاهش رتبه الکسا سایت شما میشن فقط اگه روش اش پایدار باشه جواب اش هم پایدار هست اگر موقت کاری کنید جواب موقت و ناپایداری هم خواهید گرفت.

حالا بریم سراغ روش های عملی پایین اوردن رتبه الکسا که واقعا جواب می دن. روش هایی ابتدایی که میگم اثرشون بر رتبه الکسا شما خیلی زود مشخص میشه.

1: تولید محتوای منظم

اولین موضوعی که به صورت چشمگیر برکاهش رنک الکسا اثر داشت، تولید محتوای منظم بود. به چه شکل؟

شروع نوشتن این مقالات سایت الکسا همراه بود با زدن دو سایت تازه تاسیس من،

بعد از 5-4 ماه از گذشت این دو سایت در سایت اول که کلا 15 عدد محتوا بیشتر وجود نداشت رتبه الکسا اش 110 هزار بود. و سایت دوم که هر هفته میانگین 3 محتوا گذاشته می شد رتبه الکسا اش به 17-18 هزار رسیده بود.

با این تولید محتوا ها ناخوداگاه شما با گرفتن رنک در گوگل هم تعداد بازدید سایتون افزایش پیدا می کنه.

توی این مرحله لینک سازی خارجی خاصی برای هیچ کدام از دو سایت هم انجام نشده بود و فقط از طریق شبکه های اجتماعی توییتر، فیسبوک، تلگرام و لینکدین یکسری لینک به سایت داده شده بود.

هر چند مقاله خوب حتما باید عنوان خوب داشته باشه و مقاله چطور عنوان جذاب بنویسیم بخونید ۳۵ تا مثال خوب داره.

هشدار لازم برای این روش

به محض این که نظم تولید محتوا رو بهم بزنید رتبه الکسا سایت تون سریع از دست می ره. مگر اینکه اون محتوا ها در گوگل رتبه بگیرند و باعث افزایش ورودی ارگانیک سایت شما بشند.

2: ویرایش و ادیت مقاله های قبلی 

می دونی این روش خیلی روش به نظر عجیبی برای پایین آوردن رنک الکسا می یاد. ولی جواب می ده!

این تجربه رو من روی یک سایت با رتبه الکسا 12 هزار داشتم و هر روز تسک (تسک یعنی برنامه و وظیفه‌ای که برای می‌چینم) من این بود که مقالات قبلی سایت رو سئو و بهینه سازی کنم. روشن تر بیان کنم که دقیقا چه کاری انجام می دادم؟

کار اصلی من این بود مقالات را می خواندم و شروع به ویرایش و ادیت مجدد می زدم و یکسری لینک سازی داخلی اگر نیاز داشت انجام می شد و محتوا روان تر نوشته می شد و گاهی کال تو اکشن (دکمه فراخوان یا Call To Action چیست) برای ان مقالات تعریف می کردم و بعد از 4 هفته رتبه الکسا سایت به 8500-8000 رسید.

و واقعا در 4 هفته این اتفاقات برای آن سایت رقم خورد و به جز من کسی روی سئو آن سایت هیچ کاری انجام نمی داد و تسک من هم در آن مدت 1 ماه فقط همین بود.

شاید سوال براتون به وجود بیاد که واقعا چجوری می تونه این روش اثرگذار باشه؟ گذاشتن اون کال تو اکشن ها و لینک های داخلی مقاله ها بهم دیگه که باعث افزایش تعداد بازدیدهای صفحات سایت میشه و خود ویرایش مقالات اون سایت که همگی شون در گوگل دارای رتبه بودن باعث جایجایی CTR و جایگاه شون در گوگل می شد و تعداد بازدیدکننده های بیشتری وارد سایت می شدن پس منطقی هست که این روش کاهش رتبه رنک الکسا جواب بده.

هشدار لازم برای این روش

این روش با روش انتشار محتوا جدید از دید من یکسان هست و هر دو این دو روش چنانچه آن نظم و انضباط را به هم بزنید خیلی سریع رتبه الکسا سایت شما رو افزایش می دهد و بدتر می کند. پس پایداری در این دو روش وجود ندارد. مگر اینکه شما با اینکار باعث بهبود جایگاه سایت در گوگل شوید و بازدید کننده بیشتری بگیرید در اینصورت است که بهبود رتبه الکسا سایت شما پایدار خواهد بود.

3: نصب افزونه الکسا بر روی مرورگرهای خودتون

در جلسه 3 الکسا چگونه داده های خود را دریافت می‌کند؟ گفتیم که الکسا دیتای خودش رو از 25000 افزونه که مردم روی مرورگر خودشون نصب می کنند داره دیتا جمع می کنه که یکی از مهم ترین این افزونه ها افزونه خود الکسا هست.

این روش سومی که گفتم خیلی خیلی مهم هست، چرا؟ چون ما نمی دونیم اون 25 هزار افزونه دیگه چیا هستن که بریم مثلا یه 10-20 تایی اش رو نصب کنیم ولی از یک چیز مطمئن هستیم که تولبار خود الکسا یکی از مهم ترین های اون افزونه هاست پس حتما حتما حتما نصب اش کنید.

در جلسه 5 آموزش دانلود و نصب تولبار الکسا روش دانلود و نصب اش رو توضیح دادم.

4: انتشار محتوا در شبکه های اجتماعی و سایت های انتشار ویدیو

شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام؛ لینک دین؛ فیسبوک؛ توییتر و… محتواهایی رو در این شبکه های اجتماعی منتشر کنید، و از هشتک اسم برند تون استفاده کنید و لینک وب سایت تون رو هم چه در بایو چه همراه انتشار یک محتوا در شبکه اجتماعی می تونید شیر شون کنید.

و در سایت هایی مثل آپارات، یوتیوب، بلاگ ها هم که لینک سایت تون رو بزارید و اسم برند تون رو در محتواهایی که منتشر می کنید بیارید.

این روش یعنی بهینه سازی شبکه های اجتماعی به افزایش بازدید کننده منجر میشه هم باعث بهبود سئو سایت از طریق اعتبار در گوگل و مطرح شدن برند در گوگل منجر میشه و بهبود سئو سایت شما هم باعث افزایش ورودی سایت میشه.

5: لینک سازی داخلی درست در سایت

همون طور که گفتم هر چی تعداد بازدیدهای صفحه بیشتر بشند،بیشتر باعث کاهش رتبه سایت در الکسا برای شما میشه. و لینک سازی که واقعی باشه یعنی متن واقعا مرتبط هست و اگر مخاطب اون رو بخونه بهش کمک بیشتری می کنه که موضوع جدید رو بفهمه این جور لینک سازی ها، مخاطب روشون کلیک می کنه و هی از صفحه ای به صفحه ای دیگر در سایت شما می ره و تعداد بازدید های صفحه تون افزایش پیدا می کنه.

برای کاهش رتبه الکسا رایگان این 5 روشی که گفتم خیلی عالی عمل می کنه.

اما بیاید بریم سراغ روش های پولی که بشه سریع تر رتبه الکسا سایت رو کاهش داد.

روش های سریع کاهش رتبه الکسای ایران

من روش های اصولی و سالم‌اش رو اینجا میگم که هزینه بردار هست اما سریع هست و سالم و کلی هم به کمک مارکتینگ شما می یاد. یادتون می‌یاد توی جلسه 13 آموزش الکسا قسمت کلمات کلیدی که برای سایت خودمون و سایت رقبامون ورودی داشتند رو رصد می کردیم یک بخش و پلن پولی رو هم الکسا گذاشته بود که می گفت این سایت از طریق تبلیغات پولی از چه کلمه هایی داره ورودی می گیره؟

در حقیقت ما می تونیم به جزء ورودی ارگانیک با روش های پولی خیلی سریع تر به بازدیدکننده قابل توجه برسیم مثل

1: تبلیغات گوگل ادورز

این تبلیغات توسط خود گوگل انجام میشه، و با پرداخت هزینه به گوگل شما به صفحه اول می‌یاید و ورودی می‌گیرید.

2: پوش نوتیفیکیشن

برای اپلیکیشن‌های موبایل اگر دقت کرده باشید یکسری نوتیفیکیشن می‌یاد که شما می تونید سفارش بدید که تبلیغ سایت شما باشه

3: تبلیغات CPC در سایت های دیگه

بنر یا حتی عکس محصول و… سایت خودتون رو در سایت های دیگه قرار می‌دید و از اون طریق ورودی رو از سایت های دیگه به سایت خودتون می‌کشید.

4: تبلیغات در شبکه های اجتماعی

در اینستاگرام مخصوصا می تونید تبلیغات برید و حالا لینک فروشگاه سایت تون یا حتی دوره رایگان یا همون صفجه اول سایت تون رو بهشون بدید.

در کل با این 4 روش نه تنها می تونید مارکتینگ کنید و برندینگ داشته باشید بلکه می تونید، با افزایش بازدیدکننده ای که براتون می یاره باعث کاهش سریع رتبه الکسا سایت خودتون بشید.

حالا بریم سراغ روش هایی که اصلا منسوخ شدن؛ اما شما هر سایت و مقاله ای رو که ببینید چون از قبل هستن و اپدیت جدید نشدن، درباره این روش ها حرف می زنند.

روش های منسوخ شده کاهش رتبه الکسا

اگر خاطرتون باشه که حتما هست در جلسه 11 نحوه تاییدیه گرفتن سایت در الکسا گفتم که ما یک اکانت 150 دلاری از الکسا خریدیم و قرارشد که همه حرف هایی که قراره بزنیم رو عملی بهتون یاد هم بدیم و اونجا من بهتون گفتم که دیگه چه امکانتی در الکسا الان دیگه نیست!

1: حذف امکان گذاشتن تایتل و دیسکریبشن در الکسا

2: حذف امکان گذاشتن بک لینک در الکسا

3: حذف امکان گذاشتن اطلاعات تماس و لوگوی بیزینس در الکسا

من تک تک این روش ها رو انجام دادم، شما حتی بهشون فکر هم نکنید چون اصلا دیگه وجود خارجی ندارند، الکسا الان دیگه این ویژگی ها رو نداره، پس وقتی چیزی وجود نداره، هیچ اثری بر رتبه الکسا شما نمی گذاره.

1: نصب ویجت الکسا بر روی سایت خود

2: اطلاعات سایت خود را در الکسا تکمیل کنید

3: از مشتریان خود درخواست کنید تا به الکسا بروند و در مورد شما نظر دهند

4: تولباراختصاصی خود را در این الکسا بسازید و امکاناتی متناسب با نیاز مشتریان خود در آن قرار دهید

پس هر جا که دید که داره از این 4 روش بهتون میگه بدونید که این روش ها منسوخ شده هستن و الکسا اونها رو دیگه نداره و ساپورت نمی کنه.

روش زودبازده و ارزان کاهش رتبه الکسا تضمینی

خانم درویشی، من می خوام رتبه الکسا سایت ام خیلی سریع کاهش پیدا کنه و نمی خوام خیلی هزینه هم بدم و نمی‌خوام اون همه وقت و انرژی که گفتی رو هم بزارم می خوام خیلی سریع نتیجه بده لطفا این مدل روش های سریع رو بهم معرفی کن چیه هی میگی محتوای مفید، لینک سازی اصولی و … بخوام اینهایی که تو میگی رو پیاده کنم که موهام سفید شده، من می خوام وقت اینهمه کار رو ندارم، و گرنه دنبال روش های کاهش رتبه الکسا نمی گشتم!!!!

به روی چشم چرا که نه، حتما روش هایی رو بهت معرفی می کنم که نه خیلی وقت بگیره نه هم گرون پات بیفته تازه تضمین هم بهت می دم که حتما جواب بدن؛ پس تا انتها همراه من باش باشه؟ دیگه این قدر وقت داری که در حد همین چند خط حرف هام رو بخونی آره؟

روش تضمینی کاهش رتبه الکسا فقط 45 هزار تومان

یه سایت می خوام بهت معرفی کنم که فقط با 45 هزار تومان بهت یک ربات رو می فروشه بعد این ربات خیلی خیلی مفیده یعنی هم برات بازدید کننده می یاره هم خودش می ره توی صفحات داخلی سایت ات و از این طریق تعدادبازدید های صفحه ات رو زیاد می کنه.

این 45 هزار تومان در مقابل خدماتی که از ربات می گیرید هیچی نیست! چرا ؟

به محض استفاده از این رباط رتبه الکسا شما دگرگون میشه و حتی می تونید به راحتی رتبه الکسا رو به زیر 5 هزار ایران بیارید.

از طریق فایل راهنما، که بعد خرید بهتون می دیم می تونید تنظیم کنید که روی چه کلمات کلیدی روی سایت شما کلیک کنه و ورودی سرچ کنسول تون رو افزایش بدید.

بعد تمام بازدید ها از ایران هست، و چون IP مدام تغییر می دیم هر دفعه برای شما بازدید یونیک محسوب میشه. و در صفحات سایت شما هم چرخش می کنه با قابلیت تنظیم توسط خود شما

تصویر چند تا از نمونه کار های ما و مشتریانی که براشون رتبه سایت شون رو سریع کاهش دادیم.

برای خرید همین الان روی لینک زیر کلیک کنید.

لینکی وجود ندارد

دیگه چی از این بهتر می خواید؟؟ جای هیچ شکی باقی نمونده !

ما به شما تضمین می دهیم که رتبه الکسا سایت تون کاهش پیدا کنه، و فقط 45 هزار تومان هست حتی اگر هیچ جوابی هم نگیرید شما هیچ چیزی از دست نداده اید در مقابل این همه خدماتی که این ربات به شما می دهد 45 هزار تومان ارزش بسیااااااااااااااااااار پایینی دارد.

همین الان می تونید روی لینک بزنید و خرید تون رو انجام بدید

(هیچ لینکی وجود نداره)

.

.

.

بیاید اعتراف کنید چند نفرتون حاضر شدید روی لینک کلیک کنید؟ کاری تون ندارم اعتراف کنید.

به هیچی شک نکردید یعنی؟

نمونه کار های این افراد رو ببیند، نمودار رشد کاملا غیرطبیعی هست یعنی عمودی یهو کشیده بالا!!! بعد بیاید فرض کنیم این روش باعث کاهش رتبه الکسا سایت میشه، حالا3 سوال من رو جواب بدید :

1: آیا رتبه الکسا شما ثابت می مونه روی همون عددی که بهتون می ده؟ پایداری براتون داره؟ یا نه هر دفعه باید بیاید بخرید و هی اون بازدید فیک تون رو ایجاد کنید؟

2: گوگل اینقدر نمی فهمه که بازدید کننده واقعی هست یا نه؟ اینها یک دونه فاکتور رو گرفتن 10 فاکتور دیگه گوگل رو ول کردن؛ جلسه 16 خرید بازدید کننده فیک بهتون گفتم چه پارامتر هایی رو نقض کردن در گوگل.

3: آقا هم رتبه الکسا سایت تون ثابت می مونه بدون ذره ای تکون خوردن و هم اینکه گوگل و الکسا اون قدر پیشرفته نیستن که این حرکت ها رو بفهمن حالا، شما فکر کن صاحب همین ربات هستی که کلی زحمت کشیدی یک ربات فوق العاده با کلی خدمت برای سئو و کاهش رتبه الکسا رو ساختی، حاضری چقدر به بقیه بفروشی شون؟ اصلا مگه می فروشی؟ یعنی دیوانه ای که بفروشی به بقیه؟ بیا بگیر یه سایت بزن و میلیونی پروژه سئو بگیر و راحت کیف اش رو ببر اگر واقعا راست میگی که این ربات ات کار می کنه؟ تازه اگر قصد فروش اش رو هم داری به 45 هزار تومان آخهههههههههههههههه کدوم عقل سلیمی این رو قبول می کنه 45 هزار تومان پول سرور و منابعی که اون ربات استفاده می کنه رو می ده اصلا؟

4: با این ربات ها می خوای رتبه الکسات چند بشه مگه؟ من وقتی به بازدید روزانه 100 عدد مخاطب در روز رسیدم رتبه الکسا ایرانم 18 هزار و رتبه جهانی ام زیر 1 میلیون اومد، 100 بازدید کننده از گوگل به روش طبیعی و با تولید محتوا بنظرت خیلی سخته؟ نمونه کار های این ربات رو ببینید، رتبه رو به 39 هزار، 66 هزار و 6 میلیون جهانی رسوندن، این هم رتبه سایت تون شد 39 هزار این شد باهاش می خوای چیکار کنی ؟؟؟ بهت چی می دن؟ اون رتبه الکسا 39 هزار طبق خود نمونه کار های این سایت ها چی بهشون داده که 100 هزار بودن رتبه الکسا شون نداده؟ الان بقیه با این رتبه بهت تبلیغات می دن که تو بزاری و پول ازشون بگیری؟ وقتی با روش طبیعی راحت میشه به این رتبه های الکسا رسید چرا بری ربات بخری؟

قانع شدید یا هنوز آدامه بدم؟

آخرش خودت رو بکشی باید بیای سمت تولید محتوا و بهبود سئو سایت و گرفتن ورودی ارگانیک از گوگل.

پس چه کاریه همچین ریسکی بکنی و سایت که براش زحمت کشیدی که بیزینس عزیزت رو داره در فضای آنلاین رو معرفی می کنه بدی دست همچین ربات هایی؟؟!!

سخن آخر

خوب امیدوار نیستم و مطمئن ام که این جلسه خیلی براتون مفید واقع شده دی :)) چرا که از جون ودل همه رو نوشتم و میزفا هم یک سایت عادی که فقط بخواد یک متن ترجمه شده یا یک متن همین طوری حالا یک چیزی بنویسه که از گوگل ورودی بگیره، نیست!

خوشحال میشیم این مقاله رو با سایر دوستات به اشتراک بذاری تا آگاه بشن.

برای همین می خوام که همین الان، دقت کن گفتم الان از طریق دکمه های شیری که در صفحه هست یا از طریق کپی کردن لینک سایت این متن رو برای حداقل 3 نفر دیگه بفرستی.

اگر برای تو مفید بوده شک نکن که برای خیلی های دیگه هم مفید خواهد بود.

اگر روش کاهش رتبه الکسا جدیدی به ذهن ات اومد یا جایی درباره اش خوندی حتما توی کامنت ها برامون بنویس.

اگر هم سوالی داشتی سریع ترین راه و بهترین راه کامنت های سایت میزفا هست.

فاطمه درویشی
کی هستم؟ باید بگم هنوز هم خودم نمی دونم. اما میدونم؛ یک سئوکار که عاشق کوهنوردی و کوله گردی و شناس، جدیدا هم دوچرخه سواری. دارای تیپ شخصیتی ENTJ و IFC3 . تمایلاتم:  رهبری و مدیریت  مخفی کردن عدم امنیت  بهره وری  تجربه های چالشی . دغدغه هام؟ کشف خود واقعی ام؛ ثروتمند تر شدن کشاورز ها؛ که سایت زعفروش از دل همین دغدغه ام متولد شد. اگه دوست داری بیشتر درباره من و زندگی کاری من بدونی برو سایت شخصیم؛ این پایین دکمه خونه رو بزنی می ری داخل سایتم!

6 نظر

6 پاسخ

  1. سلام ممنون از شما و میزفا بابت مقالات عالی که برامون ارائه میده.

  2. سلام حال شما؟ ببخشید دلیل اینکه بازدید سایت من از 1200 ورودی گوگل یهو قدم به قدم به زیر 300 ورودی گوگل در روز رسیده چی میتونه باشه؟ با توجه به اینکه 5 ماهه سایتم راه افتاده و در این مدت هم روند پست های یونیک و باکیفیت گذاشتن ثابت بوده ولی متاسفانه 700 بک لینک خریداری کردم و از اون موقع این اتفاق افتاد. میتونه دلیلش بک لینک ها باشه؟ امکانش هست که بعدا درست بشه؟
    با احترام

    1. سلام علی
      اگر واقعاً خیلی دغدغه رتبه الکسا رو داری که ب نظرم اشتباه مسیر رو میری، البته امیدوارم اینطوری نباشه ولی بد نیست مقاله معیار رتبه بندی الکسا بخونی.
      خرید بک لینک اونم ۷۰۰ تا هم قطعا کار اشتباهی هست و اگر تو بازه کوتاه خریده باشی توی سئو آسیب میبینی.
      سئو = الکسا هم نیست هر چند بهم ربط دارن. پییشنهاد میشه برای اینکه مسیر رو اشتباه نری بیشتر درباره الکسا تحقیق کن و مقالات الکسا رو بخون، مخصوصا یک سری ویدیوها که خانم درویشی زحمت کشیده و تولید کرده و بهت میتونه کمک کنه تا درک بهتری از الکسا داشته باشی.
      گاهی وقت ها کاهش رتبه الکسای شما خیلی وقت ها به هیچ دلیلی رخ میده و دلیل منطقی هم نداره و همینطور برعکس بهبود رتبه الکسا بدون دلیل رخ میده، البته همیشه اینطور نیست.

  3. خانم درویشی نهایت استفاده از این پست رو بردیم ذهنم خیلی وقت بود درگیر این کاهش رتبه الکسا بودم .واقعا ممنونم

    1. کیان،
      چقدر عااااااالی که خوندن این مقاله برات مفید بوده.
      امیدوارم بهش عمل کنی و نتیجه فوق العاده ازش بگیری.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

حداکثر حجم فایل برای آپلود: 1 مگابایت. فایل‌های مجاز برای آپلود: عکس, ویس, ویدیو, ورد یا پی دی اف, فایل متنی, زیپ. شما می‌تونید برای بهتر پرسیدن سوالتون، عکس یا ویس یا حتی فیلم در بخش نظرات میزفا آپلود کنید. برای ضبط ویس می‌تونید از خود واتس آپ استفاده کنید و بعد اینجا آپلود کنید و برای ارسال عکس هم کافی هست اسکرین شات بگیرید. Drop file here

با موفقیت ثبت شد، میزفا از شما برای عضویت در خبرنامه هفتگی تشکر میکند.

عضویت در خبرنامه هفتگی برای دریافت:

  • فیلم و مقاله رایگان سئو
  • آموزش‌های UX ، GA و GTM
  • مقاله های تخصصی ASP.NET Core
  • اطلاع رسانی از محصولات
فیلم آموزشی asp.net core 2
ترک میزفا خوب نیست!
معرفی جامع‌ترین ابزار سئو در ایران
بالای ۱۰ هزار عضو
PHZpZGVvIHdpZHRoPSI2MDAiIGhlaWdodD0iMzUwIiBwb3N0ZXI9Imh0dHBzOi8vbWl6ZmEuY29tL2Jsb2cvd3AtY29udGVudC91cGxvYWRzLzIwMjMvMDUvcG9zdGVyLW1pemZhLXRvb2xzLXZpZGVvLW1pbi5wbmciIGNvbnRyb2xzIHByZWxvYWQ9Im5vbmUiPiANCiAgIDxzb3VyY2Ugc3JjPSJodHRwczovL21pemZhLmNvbS9ibG9nL3dwLWNvbnRlbnQvdXBsb2Fkcy8yMDIzLzA1L21pemZhX3Rvb2xzXzcyMHAubXA0IiB0eXBlPSJ2aWRlby9tcDQiPg0KPC92aWRlbz4=