جلسه ۳ – تفاوت بین سرچ کنسول جدید با قدیم

بررسی ویژگی های نسخه جدید سرچ کنسول گوگل

تفاوت بین سرچ کنسول نسخه جدید با قدیم
تفاوت بین سرچ کنسول نسخه جدید با قدیم

اسفند 97 بود که من یک محتوای جدید برای سایتم نوشته بودم و مثل همیشه بعد از انتشار محتوا، برای Fetch کردن محتوا ( معرفی آدرس محتوا و درخواست برای ایندکس توسط گوگل) سراغ سرچ کنسول عزیزمون رفتم. که بعد از انتخاب گزینه مهاجرت به سرچ کنسول جدید، متوجه تفاوت بین سرچ کنسول جدید با قدیم شدم. انگار یک سری ویژگی ها و ابزارهای جدید در سرچ کنسول اومده بود و یک سری امکانات تغییر کرده بودن.

خیلی ذوق داشتم هر چه سریعتر محتوام رو Fetch کنم و در نتایج جستجوی گوگل ظاهر بشه چون فکر میکردم عالی نوشتم غافل از اینکه اونقدرها هم عالی نبود. یه چیزی بهتون بگم هر وقت فکر کردید محتواتون خیلی عالیه مطمئن باشید هنوز خیلی کار داره.

القصه من به سرچ کنسول جدید رفتم و دیدم که هر چه میگردم گزینه Fetch as Google رو پیدا نمیکنم.

سرگردان در مطالب اینترنت سرچ کردم و چون تازه مهاجرت انجام شده بود،  مطالب زیادی هم راجع به اون در وب فارسی نبود. خلاصه از منابع خود گوگل پیدا کردم و دیدم مثل همیشه گوگل جان شاهکار کرده و کار رو راحت تر کرده. البته اگر نمیدونید Fetch as Google چیه نگران نباشید، ابزار inspection URL کار فچ گوگل رو انجام میده.

حالا به هر حال قصد داریم درباره امکانات و ویژگی های نسخه تازه سرچ کنسول صحبت کنیم و همینطور در این مطلب میخواهیم به بررسی تفاوت بین سرچ کنسول جدید با قدیم بپردازیم.

تغییرات عمومی در سرچ کنسول جدید

سرچ کنسول جدید پیشرفتهای زیر را نسبت به ورژن قدیمی داشته است.

  • در سرچ کنسل قدیم آمار ترافیک داده وبسایت شما برای حداکثر ۳ ماه پیش بود اما در سرچ کنسول جدید این مقدار به ۱۶ ماه رسید. تازه ما در دوره ۳۰ ساعته آموزش گوگل آنالیتیکس ترفندی خواهیم گفت که می‌توانید این ۱۶ ماه را بی نهایت کنید و بعد از ۱۶ ماه دیگر داده های شما پاک نشود 😉
  • در سرچ کنسول جدید قابلیت استفاده از موبایل رو هم داریم.
  • آپشن  Tracking Flow (ردیابی جریان) برای کمک به شما در مانیتورینگ و رفع اشکال و درخواست یک خزیدن دوباره توسط خزنده‌های گوگل برای صفحاتی که با خزنده گوگل به مشکل خوردند، اضافه شده است.
  • ابزار وگزارش های جدید و پیشرفته که در ادامه بررسی مینماییم.

مقایسه ابزارها و گزارش ها

البته در سمت چپ سرچ کنسول جدید گزینه سوئیچ به سرچ کنسول قدیم هم وجود داره اما گوگل توصیه میکنه که برای همه گزینه‌ها و گزارشات از سرچ کنسول جدید استفاده کنیم.

در جدول زیر اسم گزارشات و گزینه‌ها در هر دو ورژن و فرق بین سرچ کنسول قدیم با جدید رو میبینیم.

چند عبارت در جدول زیر وجود داره که شاید برای بعضی‌ از شما عزیزان، ناآشنا باشه یا کمتر آشنایی داشته باشید که براتون توضیح میدم.

خزنده گوگل یا Crawler : روبات‌های خزنده گوگل سایت شما را برای شناسایی محتواها مورد بررسی قرار میدهند.

ایندکس: بعد از بررسی محتوای شما توسط خزنده گوگل، URL محتوای شما در نتایج گوگل قرار میگیرد و به اصطلاح توسط گوگل ایندکس شده است.

کنونیکال یا Canonical : تگ کنونیکال یعنی اینکه این URL کپی از یک صفحه دیگر است.

پراپرتی یا Property  : همون سایت شماست.

 

گزارش سرچ کنسول قدیمی

جایگزین در سرچ کنسول جدید

مقایسه
گزارش Search analytics گزارش Performance در این گزارش ها کلمات کلیدی و تعداد کلیک ها و تعداد دیده شدن های سایت ما در نتایج را نشان میدهد، درواقع هر آنچه که در نسخه قدیم بود وارد نسخه جدید هم شده ولی با ظاهر جدید و همینطور امکانات بیشتر. گزارش 16 ماهه جدید از داده های آماری سایت و استفاده بسیار آسانتر از ویژگی های گزارش Performance نسبت به گزارش قدیمی Search analytics است.
گزارش Rich cards گزارش Enhancements اطلاعات جزئی برای اشکال زدایی را نشان میدهد و میتوانیم درخواست خزیدن دوباره برای برطرف کردن مشکلات نماییم. درواقع خطاهایی که مربوط به استراکچر دیتاها باشد را نشان می‌دهد. در نسخه جدید این مورد بهتر و دقیق تر شده.
گزارش Links to your site و گزارش Internal links گزارش links در ورژن جدید اطلاعات هر دو لینکها هم لینک به سایت شما و هم لینک های داخلی را ترکیب کرده است و تعداد لینکهای مورد اعتماد را بهتر نشان میدهد.
وضعیت ایندکس index status گزارش index coverage status در گزارشهای جدید سرچ کنسول، تمامی اطلاعات گزارشهای قدیم بعلاوه اطلاعات وضعیت خزنده های گوگل از گوگل ایندکس را فراهم می کنند.
گزارش Sitemaps report نقشه سایت Sitemaps در نسخه جدید هم همان اطلاعات مشابه قدیم را نشان می‌دهد و فرقی نداشته، اما گزارشات بهتر طراحی شده اند، گزارش قدیمی تست نقشه سایت بدون ارسال اون رو پشتیبانی میکرد، گزارش جدید بعد از ارسال تست میکنه
گزارش Accelerated Mobile Pages وضعیت AMP درگزارش جدید انواع خطاهای بیشتری گزارش داده میشود بعلاوه درخواست ایندکس دوباره برای صفحات مشکل دار هم میتوان انجام داد. به شکل کلی همانند گزارش قدیم سرچ کنسول هست ولی با داده ها و دقت بیشتر.
گزارش Manual actions گزارش Manual actions گزارش جدید تاریخچه اقدامات دستی شما را نشان میدهد که شامل درخواست‌های بررسی و نتایج میشود. مثلا بخش پنالتی سایت در گوگل و ….
ابزار Fetch as Google ابزار URL inspection tool

این ابزار اطلاعاتی درباره ورژن های ایندکس شده یک یوآرال (URL) و توانایی درخواست به خزنده گوگل را نشان میدهد، اطلاعات جدید شامل آدرس صفحات کنونیکال canonical و نوایندکس no index یا نوکراول  no crawl و اینکه آیا این آدرس در گوگل ایندکس شده است یا نه. و اگر صفحه ای ایندکس نشده باشد را می‌گوید و عملا کار فچ از گوگل قدیم را هم می‌تواند انجام دهد. اطلاعات بیشتر را در مقاله ابزار inspection URL بخوانید.

گزارش Mobile Usability گزارش Mobile Usability اطلاعات مشابه ورژن قبل اما با فرمتهای قابل استفاده بیشتر. همچنین یک آپشن برای درخواست ایندکس دوباره صفحاتی که در استفاده موبایلی مشکل داشتند ارائه میدهد.
گزارش Crawl Errors گزارش index coverage status و ابزار URL inspection tool

خطاهای خزنده گوگل در گزارش کنسول جدید در سطح سایت و در سطح آدرسهای جزئی‌تر نشان داده میشوند. این گزارشها به اولویت بندی شدت مشکلات کمک میکنند و صفحات شبیه بهم را گروهبندی میکنند تا شما علل اساسی را پیدا کنید.

در گزارش سرچ کنسول قدیمی هر گونه خطای کم اهمیت، گذرا یا قدیمی مربوط به سه ماه گذشته نشان داده میشد اما سرچ کنسول جدید بر گزارشهای مربوط به ماه گذشته که از نظر گوگل اهمیت دارد تمرکز میکند. فقط مشکلاتی نشان داده میشود که تهدیدی برای حذف صفحه شما یا جلوگیری از ایندکس صفحه شما میباشد.

همچنین اهمیت مشکلات نشان داده شده اولویت بندی می‌شود.

این رفتارها در کنسول جدید به شما کمک می‌کند بر مسائل مربوط به سایت خود در فهرست گوگل تمرکز کنید، اما در کنسول قدیم گزارشات از تمامی خطاهایی که ربات گوگل در سایت شما با آن مواجه بود لیست میشد.

خطاهای URL:

طبقه بندی خطاهای قدیمی جایگزین
Server error تمامی خطاهای سرور در پنجره ایندکس با عنوان Server error  نمایش میابد.
Soft 404 در پنجره ارور تحت یکی از عناوین زیر بسته به آنکه سرور سایت شما تنظیم صحیحی داشته باشد یا خیر، گزارش داده میشود:

Error : URL ارسال شده به نظر میرسد که یک Soft 404 باشد.

Excluded : Soft 404

خطای Soft 404 مربوط به صفحاتی هستند که محتوای باارزشی ندارند یا صفحات خالی.

Accessed Denied در پنجره ارور تحت یکی از عناوین زیر بسته به آنکه سرور سایت شما  تنظیم صحیحی داشته باشد یا خیر، گزارش داده میشود:

Error: URL ارائه شده درخواست برمی­گرداند.(401)

Exclude: بلاک شده ناشی از درخواست غیرمجاز (401)

 

Not found در پنجره ارور تحت یکی از عناوین زیر بسته به آنکه سرور سایت شما  تنظیم صحیحی داشته باشد یا خیر، گزارش داده میشود:

Error: URL ارائه شده پیدا نشد. (404)

Excluded: پیدا نشد. (404)

Other در پنجره ایندکس یو آر ال از جانب خزنده گوگل، ناهنجاری گزارش شده‌است.
URL errors در گوشی هوشمند تا بحال گزارش نشد، اما گوگل در تلاش است راه حلی برای آن فراهم کند.

گزارش Site errors خطاهای سایت در کنسول جدید نشان داده نمی‌شود.

 

 

گزارش Security  issues گزارش Security  issues گزارش مسائل امنیتی جدید بسیاری از مسائل امنیتی قدیمی را نیز در بر میگیرد بعلاوه تاریخچه‌ای از مشکلات سایت شما. نسخه قدیم با جدید فرقی ندارد.
گزارش Structured data گزارش Enhancements و ابزار Rich Results test گزارش Structured Data یا به فارسی داده های ساخت یافته گویند. هر چند این گزارش در نسخه جدید سرچ کنسول به این اسم نیست ولی بسیار دقیق تر و بهتر گزارش می‌کند. گزارش هایی که در قسمت Enhancements  وجود دارد همه مربوط به داده های ساخت یافته هستند. همینطور به کمک تست Rich result test میتوانید صفحات خاصی را بررسی کرده و داده های ساخت یافته آن را مورد ارزیابی قرار دهید.
 

گزارش HTML Improvement

None

هیچ

گزارش معادل ارائه نشده است و البته خیلی هم کاربردی نبود. و صرفا عنوان ها و توضیحاتی که تکراری می‌شد را می‌گفت. درحالی که بهبود HTML فقط عنوان و توضیحات نیست. با این حال اگر تمایل دارید پیشنهاد می‌شود آموزش سئو فنی ما را مطالعه کنید و یا سئو داخلی را مورد به دقت بخوانید.
گزارش Blocked resources ابزار URL Inspection Tools گزارش منابع بلاک شده در نسخه قدیم سرچ کنسول بود و الان دیگر نیست و هر چند دقیق هم نبود، اما لیستی از بلاک شده‌های آدرسهای جزئی‌تر را میتوانید در پنجره ابزار بازرسی URL یا همان URL Inspection بینید.
پراپرتی برای Android Apps وجود ندارد. برنامه‌های اندرویدی بعد از مارس 2019 در سرچ کنسول ورژن جدید پشتیبانی نمی‌شوند. البته هیچ کاربردی هم نداشت و حتی ما در دوره ۱۵ ساعته فیلم آموزشی سرچ کنسول هم بررسی نکردیم.
تنظیمات Property sets  

وجود ندارد.

تنظیمات سایت بعد از مارس 2019 در سرچ کنسول پشتیبانی نمی‌شوند. و البته گوگل دیگر هوشمند شده است و نیازی به تنظیمات نیست و از طرفی می‌توانید با کد ریدایرکت ۳۰۱ این موضوع را به گوگل بفهمانید.

البته ما یک دوره سرچ کنسول عملی هم داریم که اگر تمایل دارید میتونید، در این دوره شرکت کنید. نزدیک به ۱۵ ساعت آموزش است و جامع ترین اموزش سرچ کنسول موجود است.

تفاوت بین سرچ کنسول قدیم با جدید کمی عملی:

Fetch as google فچ از گوگل جدید سرچ کنسول کجاست

در دوره حضوری کلاس های سئو یکی از کارآموزان نگران بود از اینکه fetch as google وجود ندارد یا به فارسی فچ از گوگل. عزیزان هیچ جای نگرانی نیست، گوگل جان این مشکل رو حل کرده و تازه ابزاری بهتر آورده. ابزار inspection tools که درواقع جایگزین بسیاری از گزارش های قدیمی گوگل شده یکی از کارهایی که انجام می‌دهد همین فچ کردن است. بذارید بیشتر توضیح بدم با میزفا همراه باشید.

تست توانایی ربات گوگل برای شناسایی یک صفحه (Fetch) و درخواست ایندکس: با استفاده از ابزار بازرسی URL، برای Fetch  بر روی گزینه URL inspection سپس در کادر بالا آدرس سایت را وارد کنید و اینتر را فشار دهید.

Fetch کردن آدرس در سرچ کنسول جدید
Fetch کردن آدرس در سرچ کنسول جدید

برای صفحاتی که توسط ربات گوگل شناسایی شده‌اند میتوانید یک تست زنده از صفحه را اجرا کنید. همچنین میتوانید برای ایندکس نیز درخواست بدهید. مطابق تصویر زیر.

تست زنده در سرچ کنسول جدید

 

اضافه کردن یک پراپرتی(سایت) جدید :

در مقاله آموزش نصب سایت در سرچ کنسول این مورد رو خیلی جامع توضیح دادیم و اینجا هم اشاره میکنیم.

روی Start  کلیک میکنیم.

about-search-console
about-search-console

از کادر سمت چپ که نحوه اضافه کردن سایت به روش جدیدتری هست آدرس سایت را نوشته دکمه Continue را کلیک نمایید.

انواع نصب property در سرچ کنسول
انواع نصب property در سرچ کنسول

برای مشاهده و انتخاب تمامی پراپرتیهای ثبت شده میتوانید از منوی کشویی سمت چپ در قسمت بالای سرچ کنسول استفاده نمایید مطابق تصویر زیر:

سرچ کنسول جدید گوگل
سرچ کنسول جدید گوگل

همچنین میتوانید با استفاده از گزینه Go to old Version  به سرچ کنسول قدیم سوئیچ نمایید.

سوئیچ به سرچ کنسول قدیم
سوئیچ به سرچ کنسول قدیم

 

ابزارهای منسوخ شده در سرچ کنسول جدید

در اینجا برخی از ویژگی‌های موجود در کنسول جدید را که هنوز پشتیبانی نمی‌شوند، نام میبریم. برای استفاده از آنها باید از کنسول جستجوی قدیمی استفاده کنید.

  •  (Crawl Stats Data) : (صفحات خالی در هر روز، کیلوبایت بارگیری در روز، بارگیری صفحه)
  • تستر Robots.txt
  • مدیریت پارامترهای URL در جستجوی Google
  • گزارشهای Structured data
  • خواندن و مدیریت پیام های شما
  • تغییر ابزار آدرس
  • تنظیم دامنه مورد نظر
  • اتصال سرچ کنسول با گوگل آنالیتیکس
  • باز کردن پیوندها
  • حذف محتویات منسوخ شده از فهرست

این هم از سری آموزش سرچ کنسول گوگل و امیدوارم براتون مفید بوده باشه. ما در این مقاله تفاوتها و تغییرات سرچ کنسول جدید با سرچ کنسول قدیم رو با هم بررسی کردیم و سعی کردیم ویژگی های نو و جدید سرچ کنسول جدید رو معرفی کنیم. اگر شما هم به موردی برخورد کردید که در لیست ما وجود نداشت برامون بنویسید. عاشق تجربه شما هستیم 🙂

اگر هم سؤال یا اشکالی در این زمینه داشتید در دیدگاهها از ما بپرسید. تیم تخصصی میزفا از اینکه به سؤالاتتون جواب بده بسیار خرسند میشه.

 

نویسنده مقاله: خانم راحیل دست پیمان / کارشناس تولید محتوا
ویرایش و سئو مقاله: پوریا آریافر / متخصص سئو

۱۵ ساعت فیلم آموزشی سرچ کنسول (وبمستر تولز)
۱۵ ساعت فیلم آموزشی سرچ کنسول (وبمستر تولز گوگل)
راحیل دست پیمان
در ایدئولوژی زندگی من هیچ چیزی قدرت کلمه رو نداره، شما با کلمه چه در قالب کلام چه محتوا به هر چیزی بخواهید، میرسید. کلمه را هرگز پایانی نیست. از این رو بعد از سالها تدریس در زمینه فناوری اطلاعات و طراحی سایت و بعد از اون سئو برای سایتها، بالاخره تصمیم گرفتم به عشق و علاقه همیشگیم، کلمه بپردازم و فقط خلق محتوا کنم. / این بیت از مولوی جانان رو تقدیم شما میکنم که در همه شرایط حال منو خوب میکنه: بيرون زتو نيست آنچه در عالم هست – از خود بطلب هر آنچه خواهي كه تويي
پایین سرفصل های HTML هست، روی منم کلیک کنی میتونی ببینی.
به میزفا خوش آومدی. پایین سرفصل های ابزار سرچ کنسول هست
۱۵ ساعت فیلم آموزشی سرچ کنسول (وبمستر تولز)
۱۵ ساعت فیلم آموزشی سرچ کنسول (وبمستر تولز گوگل)

14 نظر

14 پاسخ

  1. سلام
    سرچ کنسول من ۵۸ ساعته به روز رسانی نشده، طبیعیه؟ قبلا به ده ساعتم نمی‌رسید

    1. سلام وقت بخیر
      کلا یک مشکل سراسری هست و همه این مشکل داشتن. اطلاعات بیشتر خواستی دوستمون در سایت dmfx.ir داخل این مقاله درباره‌ش صحبت کرده.

  2. سلام
    وقتتون بخیر
    آیا نسخه قدیمی سرچ کنسول (وبمستر تولز) کلا از دسترس خارج شده؟

    با تشکر

  3. سلام.
    من اومدم از طریق قسمت Domain سایتم رو به سرچ کنسول وصل کردم و وریفای هم کردم. حالا سوالاتی که برام پیش اومده:
    1. چون با domain وریفای کردم نمیتونم به گوگل آنالیتیکس وصلش کنم چاره چیه؟ و اگه وصل نکنم مشکلی پیش میاد یا نه؟ پیشنهادتون چیه؟
    2. برای اینکه ساب فولدرها هم تو سرچ کنسول ایندکس بشن میشه اونارو هم fetch کرد و درخواست داد؟
    3. چرا تو سرچ کنسول بخش legacy tools and reports کار نمیکنن؟ برای کارکرد باید به آنالیتیکس وصل بشم؟
    خواهشا به ترتیب و کامل توضیح بدید که منم متوجه بشم.
    با تشکر

    1. سلام آرش جان.
      ۱ – میتونید به صورت prefix هم ثبت کنید و مشکلی نیست. نه مشکلی رخ نمیده ولی برای انالیز بهتر پیشنهاد میشه وصل کنید ما به کمک انالیتیکس در یک کسب و کاری سالانه نزدیک به ۱ میلیارد صرفه جویی میکنیم در بحث تبلیغات و … پس اهمیت داره داده هاش قوی تر بشه.
      ۲ – اگر حالت domain باشه بله ولی غیر این باشه باید هر سابت دومین فعال کنی.
      ۳ – چون حالت domain هستی.
      آموزش ثبت سایت ما به کمک prefix رو هم میتونی ببینی.
      موفق باشی.

      1. ۱. خب نمیشه همون tracking code رو تو سایت قرار بدم و آمار رو دنبال کنم و سرچ کنسول رو به آنالیتیکس وصل نکنم؟ اگه نکنم مشکلی که نداره؟
        ۲. در رابطه با ساب فولدر که گفتم مثلا
        Www.example.com/forum
        اینو بخوام به گوگل بگم ایندکس کنه باید تو سرچ کنسول از قسمت جستجوی بالای صفحه آدرسش رو وارد کنم و اگه روی گوگل نباشه درخواست بدم مشکل حل میشه؟

        1. ۱ – عرض کردم مشکلی رخ نمیده.
          ۲ – برای ساب دومین یا ساب فولدر تو حالتی که سایت رو با روش domain در سرچ کنسول ثبت کنید موردی نیست. اصولا بهش میگن ابزار URL inspection استفاده کنید.

  4. سلام استاد خسته نباشید، قسمت HTML Improvement به طور کامل حذف شده درسته؟ حال ما چطور می تونیم به مواردی مثل بطرف کردن تایتل های تکراری یا متا دسکریپسشن های طولانی و… دسترسی داشته باشیم و بخواییم اون ها رو برطرف کنیم؟

    1. سلام علیرضا جان. بنده استاد نیستم ولی ممنون از لطف شما.
      فعلا ابزار رایگانی که بتونه کامل این موارد رو بگه نداریم ما خودمون با یک سری ابزارهای حرفه ای که خب رایگان نیستن چک میکنیم. البته با ابزار Screaming Frog شما میتونید با حدود ۵۰۰ صفحه از سایت خودتون رو انالیز کنید.
      موفق باشی.

  5. سلام من چند تا صفحه دارم که می خوام اونها رو از جستجوی گوگل حذف کنم
    یک نمونه از این صفحات
    *****
    این قابلیت قبلا در نسخه قدیمی وجود داشت اما ظاهرا جدیدا این امکان برداشته شده میشه بگید چکار باید کرد .

    1. سلام علی. میتونی از نوایندکس استفاده کنی با این حال این ویژگی حذف ادرس ها در نسخه جدید در بخش Legacy tools and reports وجود داره به اسم Removals
      البته این گزینه در این تاریخ یعنی شهریور ۹۸ وجود داره، ممکنه در اینده حذف بشه یا تغییر کنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

حداکثر حجم فایل برای آپلود: 1 مگابایت. فایل‌های مجاز برای آپلود: عکس, ویس, ویدیو, ورد یا پی دی اف, فایل متنی, زیپ. شما می‌تونید برای بهتر پرسیدن سوالتون، عکس یا ویس یا حتی فیلم در بخش نظرات میزفا آپلود کنید. برای ضبط ویس می‌تونید از خود واتس آپ استفاده کنید و بعد اینجا آپلود کنید و برای ارسال عکس هم کافی هست اسکرین شات بگیرید. Drop file here

با موفقیت ثبت شد، میزفا از شما برای عضویت در خبرنامه هفتگی تشکر میکند.

عضویت در خبرنامه هفتگی برای دریافت:

  • فیلم و مقاله رایگان سئو
  • آموزش‌های UX ، GA و GTM
  • مقاله های تخصصی ASP.NET Core
  • اطلاع رسانی از محصولات
فیلم آموزشی asp.net core 2
ترک میزفا خوب نیست!
معرفی جامع‌ترین ابزار سئو در ایران
بالای ۱۰ هزار عضو
PHZpZGVvIHdpZHRoPSI2MDAiIGhlaWdodD0iMzUwIiBwb3N0ZXI9Imh0dHBzOi8vbWl6ZmEuY29tL2Jsb2cvd3AtY29udGVudC91cGxvYWRzLzIwMjMvMDUvcG9zdGVyLW1pemZhLXRvb2xzLXZpZGVvLW1pbi5wbmciIGNvbnRyb2xzIHByZWxvYWQ9Im5vbmUiPiANCiAgIDxzb3VyY2Ugc3JjPSJodHRwczovL21pemZhLmNvbS9ibG9nL3dwLWNvbnRlbnQvdXBsb2Fkcy8yMDIzLzA1L21pemZhX3Rvb2xzXzcyMHAubXA0IiB0eXBlPSJ2aWRlby9tcDQiPg0KPC92aWRlbz4=