رفع خطای Avoid bad requests در GTmetrix

نحوه رفع ارور Avoid bad requests و درخواست های بد یا ریکوئست

رفع خطای Avoid bad requests
حل مشکل Avoid bad requests

Avoid bad requests اهمیت بالایی دارد، این خطا هم اثر منفی در سرعت سایت دارد و همینطور بر سئوی سایت تاثیر منفی دارد. زمانی که شما با ارور رفع خطای Avoid bad requests روبه‌رو می‌شوید می‌تواند مربوط به خطای ۴۰۴ باشد و یا حتی خطای ۴۰۱ ، ما در این مقاله از میزفا سعی می‌کنیم درباره علت ارور رفع خطای Avoid bad requests صحبت کنیم و اینکه چرا رخ می‌دهد و چه کار کنیم.

نکته مهم درباره این ارور این است که برای راه حل این مشکل باید بررسی توسط شما انجام شود و مثل سایر خطاهای gtmetrix نیست که یک کد قرار دهیم و شما با قرار دادن آن کد این مشکل را حل کنید. به عبارت دیگر ممکن است حل خطا در هر سایتی متفاوت باشد ولی مفهوم خطا در کل یکی است. زمانی که شما صورت مسئله را به خوبی بدانید تا ۵۰ درصد برای پیدا کردن راه حل قدم مثبت برداشته اید.

این مقاله از سری دوره‌های آموزش کار با GTmetrix است و من پوریا آریافر در خدمت شما هستم. در مقاله قبل خطای Avoid a character set in the meta tag در GTmetrix بررسی کردیم در این مقاله هم قصد داریم درباره مشکل رایج دیگر GTmetrix یعنی ارور Avoid bad requests صحبت کنیم و ببینیم چطور میتونیم این مشکل را در سایت پیدا و رفع کنیم و علت اصلی به وجود اومدن آن چیه تا باعث کاهش بهینه سازی سایت ما نشه. با میزفا همراه باشید.

خلاصه‌ای از خطا Avoid bad requests

نام: Avoid bad requests
نوع: محتوا
اولویت: بالا
میزان سختی: راحت
میانگین امتیاز: ۹۷%

Avoid bad requests چیست؟

هر صفحه از سایت یک سند HTML می‌گویند و در این سند درخواست های مختلفی وجود دارد، درخواست ها باعث می‌شوند که محتوای سایت بدون مشکل لود شود. گاهی وقت ها به دلایلی ایت درخواست ها اشتباه هستند و ممکن است یک درخواست بد یا ریکوئست بد رخ دهد که به انگلیسی bad request می‌گویند و در اینجا ابزار Gtmetrix به شما میگوید Avoid کنید یعنی پرهیز کنید از این درخواست های بد.

حال ممکن است این ریکوئست های بد در فایل‌های JS و CSS هم باشند. هر یک فایلی که در HTML وجود دارد مساوی هست با یک درخواست به سمت سرور. اگر این فایل وجود نداشته باشد در اینجا چه اتفاقی می‌افتد؟ باعث می‌شود مرورگر و سرور به دور از هدف فعالیت انجام بدهند و سرور زمان بیشتری برای گشتن پاسخ مرورگر صرف کند چون دنبال چیزی می‌گردند که وجود ندارد. همانند مکالمه زیر می‌توان تشبیه کرد:

مرورگر: من به این عکس نیاز دارم
سرور: من چنین عکسی رو ندارم
مرورگر: پس چرا در سند HTML چنین عکسی رو صدا کردن؟
سرور: خب ندارم من خیلی گشتم ولی پیدا نکردم

رفع ارور Avoid bad requests
رفع ارور Avoid bad requests

پیغام خطای 404

همه ما با خطای 404 تا به حال روبه‌رو شده‌ایم و وقتی به این خطا برمیخوریم که فایلی وجود نداشته باشد، حال وقتی bad requests به وجود میاد که کاربر با خطای 404 یا پیدا نشدن صفحه‌ای روبه‌رو بشود، خطای 404 یک پاسخ استاندارد HTTP است که نشان می‌دهد کاربر توانایی برقراری با سرور را دارد اما سرور نمی‌تواند درخواست گرفته شده از سمت کاربر را پیدا کند.
در این حالت سرور صفحه خطایی با عنوان “404 Not Found” تولید می‌کند وقتی کاربر به دنبال لینک شکسته شده یا لینک مرده است. برای رفع ارور Avoid bad requests باید درباره خطاهای ۴۰۴ اطلاع داشته باشید. حالا در ادامه بیشتر صحبت خواهیم کرد.

خطای Avoid bad requests چگونه پیدا کنیم؟

بسیاری از اوقات Avoid bad requests بسیار آشکار هستند مانند زمانی که یک تصویر قرار هست در جایی باشد ولی نیست، و نبودن یک تصویر مثلا در بکگراند (background) بسیار آشکار و معلوم است.
خیلی وقت‌ها هم ممکن است از خطای bad requests هیچ نشانه‌هایی نمایان نشود، پس همیشه سعی داشته باشید از لود شدن و فراخوانی فایل‌هایی که لازم نیست در آن صفحات لود شوند اجتناب کنید، منظورم از فایل‌ها همان عکس‌هایی که مورد استفاده قرار نمی‌گیرند یا فایل‌های CSS و JS که لازم به لود آنها نیست، این امر کمک بسیاری به سایت شما در بالا بردن هر چه سریع‌تر پاسخ از سمت سرور می‌کند و باعث می‌شود با این خطا کمتر روبه‌رو شوید و نتیجه آن افزایش سرعت سایت وردپرس یا هر CMS دیگری خواهد بود.
با استفاده از ابزارهای page speed tool همانند سایت جی تی متریکس، سایت pingdom و webpagetest شما می‌توانید صفحات مورد نظر خود را بررسی کنید و بهترین راه و مطمئن‌ترین ابزاری است که میتوان برای پیدا کردن این خطاها استفاده کرد ولی در کل میتوان از ابزار Inspect در مرورگرها هم استفاده کرد به این منظور اول باید صفحه‌ای که قصد دارید خطاهای آن را جویا شوید رفته و سپس کلیک راست کرده و گزینه Inspect  را انتخاب کنید، در قسمت Console شما میتوانید خطاهای موجود را با رنگ قرمز مشاهده نمایید. نحوه استفاده از inspect کروم را ما در مقاله نمودار آبشاری اشاره کردیم. مقاله جذابی است بخوانید.

البته در سرچ کنسول گوگل گزارش Speed اضافه شده است، هر چند در سرچ کنسول گوگل به این فاکتور جی تی متریکس به صورت مستقیم نگاه نمی‌کند. ولی گاهی خطاهای ۴۰۴ و همینطور درخواست های بد را میتوانید با تحلیل خود در داخل این ابزار قوی پیدا کنید. البته ما ۱۵ ساعت فیلم آموزش سرچ کنسول برگزار کردیم و مناسب کسانی است که تمایل دارند بیشتر و بهتر درباره سئو بدانند.

چگونه مشکل Avoid bad requests را رفع کنیم؟

۱ – گاهی رفع خطاهای bad requests بسیار راحت‌تر از پیدا کردن ‌انهاست. اگر شما با یک یا چند خطای bad requests روبه‌رو شدید کافیست آن خط کدی که در حال فراخوانی یک فایل (فایلی که سمت سرور وجود ندارد) است را حذف کنید یا یک جایگزین مناسب برای آن فایل ایجاد کنید، مثلا اگر صفحه شما یک عکسی را فراخوانی می‌کند یا به اصطلاح آن را صدا می‌زند، اما عکس وجود ندارد، کافیست آدرس “src” که یکی از اتریبیوت‌های img است را تغییر داده و آدرس یک عکس دیگر را بدهید یا کلا کدهای فراخوانی آن عکس را حذف کنید تا مشکل درخواست بد به وجود نیاید.

۲ – گاهی وقت ها مشکل، Avoid bad requests نیست، زمانی که شما کلی فایل همانند عکس دارید و بعد SSL خود را نصب میکنید و از پروتکل HTTP به HTTPS انتقال می‌دهید این مشکلات رخ می‌دهد. پیشنهاد می‌شود اگر وردپرس هستید افزونه Simple SLL را نصب کنید و سپس دوباره بررسی کنید.

۳ – گاهی وقت ها هم ما یک سری عکس ها را حذف می‌کنیم ولی کش را پاک نمی‌کنیم و یا یک فونت را عوض می‌کنیم ولی کش را پاک نمی‌کنیم.

۴ – خطای انسانی از مهم‌ترین دلیل ها برای ایجاد چنین مشکلاتی است. اگر شما در حال فراخوانی یک عکس باشید ولی ادرس ان را درست انتخاب نکنید و یا یک فایل را به اشتباه لینک کنید این خطاها رخ می‌دهند. پس سعی کنید همه لینک های خود را دستی در ان صفحه بررسی کنید. یک افزونه برای گوگل کروم وجود دارد به نام Linkminer که به شما در پیدا کردن لینک های بد بسیار کمک می‌کند.

روش اشتباه برای حل خطا Avoid bad requests

گاهی در زمان حل این مشکل ممکن است فکر ریدایرکت کردن ۳۰۱ را داشته باشید، به شکل کلی این روش برای رفع خطا پیشنهاد نمی‌شود چرا که بیشتر صورت مسئله را پاک می‌کند، در درجه اول بهتر است آدرسی که حاوی خطا bad requests هست را حذف کنید و یا جایگزین آدرس صحیح کنید، اگر به عنوان مثال دانش برنامه نویسی نداشتید و یا مشکلاتی وجود داشت اخرین راه ریدایرکت کردن آدرس آن درخواست بد به یک آدرس صحیح است. از طرفی وقتی یک خطای بد را شما ریدایرکت کنید به احتمال زیاد ارور Avoid landing page redirects روبه‌رو خواهید شد. البته ما در دوره ۸ ساعت فیلم آموزشی جی تی متریکس درباره این موارد بسیار صحبت کردیم.

پایان

[box type=”note”]پس به شکل خلاصه برای رفع مشکل bad requests از لینک‌های شکسته، لینک‌های مرده و همچنین خطاهای 404 و 410  و درخواست‌های بی‌فایده جلوگیری کنید تا باعث افزایش سرعت لود سایت شما شود .[/box]

امیدواریم آموزش نحوه رفع ارور Avoid bad requests در جی تی متریکس برای شما مفید بوده باشه. من پوریا آریافر کارشناس سئو نویسنده این مقاله هستیم و همینطور پاسخگوی سوالات شما دوستان عزیز، پس اگر سوالی داشتید حتما در قسمت نظرات مطرح کنید. برای نوشتن این مقاله و همینطور سایر مقالات بسیار وقت گذاشتیم و اختصاصی نوشتیم و از جایی کپی نکردیم، امیدواریم بازنشر این مقالات با ذکر منبع صورت بگیرد و اگر برای شما این مقاله مفید بوده حتما با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

این مقاله از آموزش GTmetrix هم به پایان رسید در جلسه  بعد به معرفی ارور Avoid CSS @import در pagespeed گوگل میپردازیم. با میزفا همراه باشید. 🙂

فیلم آموزشی افزایش سرعت سایت با gtmetrix
فیلم آموزشی افزایش سرعت سایت با gtmetrix
پوریا آریافر
اولین کسب و کار آنلاین خودم رو در فیسبوک راه‌اندازی کردم، سال ۲۰۱۱ یکی از پرتعامل‌ترین صفحات فارسی با ۸۰ هزار فالور فعال رو داشتم. بعد اینکه فیسبوک خالی از کاربر ایرانی شد وارد دنیای شبکه شدم و در انتهای سال ۲۰۱۲ مدرک MCSE مایکروسافت رو دریافت کردم، در حالی که نمره بالا گرفتم ولی کسی به دلیل به خطر افتادن موقعیت شغلی خودش به عنوان کارآموز منو قبول نمی‌کرد، بعدش با شروع دوران خدمت سربازی، مسئول بهینه سازی یک سایت خبری معتبر شدم و سئو یاد گرفتم. در ابتدای سال ۲۰۱۴ تونستم از رتبه ۱۵۰۰۰ به ۴۰۰ الکسا نزدیک کنم، اون زمان الکسا خیلی مهم بود. وارد دانشگاه شدم، به دلیل عدم علاقه به دانشگاه سعی کردم زودتر تمومش کنم و سه ساله در مقطع کارشناسی IT فارغ التحصیل شدم، توی دانشگاه هر کسی منو میدید یاد سئو میوفتاد، در همون سال آخر دانشگاه بزرگ‌ترین کانال تلگرامی IT با ۴۰ هزار عضو رو داشتم، که به مجتمع فنی فروختم تا بتونم تمرکز رو فقط بر روی عشق خودم یعنی سئو بذارم، وقتی کانال تلگرام فروختم حس پرواز بهم دست داد، هرچند درآمد چندین میلیون ماهانه رو از دست دادم ولی دوباره باید مثل گذشته با پوستی نو یک فصلی نو رو میساختم. در این چندین سال فعالیت‌های سئو به شکل تخصصی بنده در قالب پروژه‌های مختلف و آموزش‌های حضوری و غیرحضوری در دفتر میزفا و دانشگاه علامه طباطبایی تهران صورت ‌گرفته، تجربه بهینه سازی موفقی در بهبود UX و CRO پروژه‌های سئو کسب کردم. در اکثر ابزارهای کاربردی گوگل تسلط کاملی دارم. عاشق کسب تجربه های جدید هستم. راز پیشرفت در هر کاری رو یادگیری و یاددادن می‌دونم و میزفا که در اواخر ۲۰۱۶ راه‌اندازی شد تونست چنین بستر مناسبی رو برام فراهم کنه. همینطور در حال حاضر مدیریت یک تیم ۱۰ نفری از جوانان فعال و پرانگیزه رو در میزفا به عهده دارم. نقد و بازخوردهای سازنده شما، جوهر تلاش‌های مستمر ماست تا یک قدم خودمون بهبود بدیم. منتظریم …
لیست آموزش GTmetrix نسخه جدید

47 نظر

47 پاسخ

  1. سلام خسته نباشید.
    من توی پیج اسپبد خطای Avoid document.write() دارم و هرچی سرچ کردم و گشته چیزی درموردش ننوشته بود
    میخام بدونم چی هست برای رفعش باید چیکار کرد؟
    ممنون.

    1. سلام
      مشکل مربوط به موارد برنامه نویسی هست. به برنامه نویس این موضوع رو ارجاع بدید

  2. سلام خسته نباشید سایت من از 3 روز پیش مشکلی پیدا کرد و اپلود نمی شدم بررسی کردم گفتند بایذ هاست تغییر باید بدی یک هاست بالاتر خریداری کنی من این کارو کردم هاست خریداری کردم ولی بازم سرعت سایت پایین هستش و هی ارور میده وعکس هام با فونت هام پاک شده کلا سایتم ریخته بهم تو جی متریکس همش ریکوئست میده تعداد بالا موندم چیکار کنم از 3 روز پیش تا الان عکس هام پاک شده سایتم هیچی نداره کمکم کنید ممنون

    1. سلام وقت بخیر
      یا هاست شما از یک شرکت نامعتبر هست که این مشکلات رخ داده
      یا کسی که انتقال داده ادم ناشی بوده و بلد نبوده و یا شما خب سایت رو مدیریت نکردید و الان این مشکلات رخ داده.
      این موارد صرفا حدس هست و ما اطلاعات کافی نداریم که بخوایم کمک کنیم. با این حال پیشنهاد میشه از بک آپ سه روز پیش استفاده کنید اگر فکر میکنید کلا همه چی پاک شده.
      عکس ها هم اگر اسم هاشون رو فارسی انتخاب کنید ممکنه در زمان تغییر هاست کلا بهم بریزه و همه خطای ۴۰۴ بده.

      1. راستش من بک اپ نداشتم به پشتیبانی گفتم برای من بک اپ بفرستید مال یک ماه پیش فرستادند بدبختی منم همینه اون همه عکس پاک شده

        1. خب دیگه این یعنی شرکت هاستینگ شما خیلی داغونه.
          هاست های معتبر حداقل هر هفته بک آپ کامل میگیرن.
          البته اگر وردپرس باشه و کامل انتقال بده و شما نام عکس ها رو فارسی انتخاب کرده باشید، عکس ها به احتمال زیاد لود نمیشن و پاک نشدن صرفا ادرسشون عوض شده.

  3. سلام وقت بخیر
    ببخشید من افزونه WP REST API Controller نصب کردم چندتا از گزینه ها رو فعال کردم، اما کلی BAD REGUSET گرفتم. مشکل اینه وقتی به تنظیمات اولیه برگردوندم و حتی افزونه رو غیر فعال و حذف کردم باز این مشکل بر طرف نشد.
    اگر ممکنه راهنمایی بفرمائید

    1. سلام فرزاد.
      یا عجله کردی و اگر صبر کنی درست میشه، مثلا کش سایت رو پاک کن و کمی صبر کن و یا افزونه اثر خودش رو گذاشته حتی با غیرفعال کردن (حالت دوم خیلی بعیده) با این حال وقتی حالت دوم رخ میده بدون بررسی و داشتن دسرستی ها نمیشه نظری داد.
      اگر حالت دو رو داری به یک متخصص نشون بده.

  4. سلام خسته نباشید ممنون از مقاله عالیتون
    من با مشکل عدم نبود فونت مواجهم و ارور Avoid bad requests مواجه شدم عکس رو ببینید آپلود کردم چطوری درستش کنم از اول همون فونت ها رو آپدیت کردم ولی درست نشد
    ممنون

    1. سلام علی.
      پلاگین parsi font رو غیرفعال کن و بعد کش پاک کن و دوباره تست کن.
      به احتمال زیاد درست میشه

  5. وقتتون بخیر خسته نباشید
    من یه ساب دامین داشتم که اول سایتم رو روی اون ساختم و بعد منتقل کردم به دامین اصلی
    بعد انتقال هم پوشه ساب دامینم رو پاک کردم و هم از قسمت ساب دامین سی پنل ساب دامینم رو حذف کردم اما الان ارور avoid bad request دارم روی لینکهای ساب دامینم
    چطور میتونم این ارور رو رفع کنم وقتی چنین لینکی اصلا وجود نداره؟!

    1. سلام پوریا
      وقتی میگی چنین لینکی اصلا وجود نداره پس حتما خطای avoid bar رو میخوری اگر اومده باشی یک سری عکس ها یا فایل ها رو از زیر دامنه در دامنه اصلی فراخوانی کرده باشی. موقع انتقال طراحی حتما یک سری ادرس ها مربوط به زیر دامنه هست. باید اونا رو پیدا کنی و اصلاح کنی.

  6. سلام
    من افزونه /recaptcha رو نصب کردم بعد از مدتی پاکش کردم کش سایتمم پاک کردم ولی حالا توی Waterfall سایت gtmetrix دو تا ارور قرمز بهم میاره مربوط به recaptcha ولی هرچی میگردم نمیتونم بر طرفش کنم
    ممنون میشم کمکم کنید

    1. سلام عزیزم.
      متاسفانه من علم غیب ندارم که بدونم کجا هست. باید بررسی بشه و دید کجاست. ممکنه قالب شما خودش اینو داشته باشه یا افزونه دیگری مثل افزونه های فرم ساز داشته باشن. هر جایی میتونه باشه. پیشنهاد میشه اگر این موضوع براتون مهمه (هر چند خیلی از نظر من مهم نیست) بدید به یک متخصص براتون پیدا کنه.

  7. با سلام و درود خدمت شما جناب آریا فر.
    مطالبتون واقعا مفید و سازنده س
    یک سوال داشتم ممنون میشم زود پاسخ بدین من خطای Avoid bad requests رو دارم هر چی گشتم مسیرش رو در هاستم پیدا نکردم یعنی در داخل هاست هم نیست. چون قبلا حذف شده. چطور میشه همین اروری رو کلا پاک کرد. ؟؟

    1. سلام وقت بخیر
      متاسفانه بنده علم غیب ندارم و نمیدونم فایل شما کجا هست که باعث شده چنین اروری داشته باشید.
      اینکه میگید چطور میشه این ارور رو کلا پاک کرد پاسخش همین مقاله هست. هر انچه که لازم بود و میدونستیم داخل مقاله گفتیم.
      موفق باشید.

  8. با عرض سلام و خسته نباشید
    من یک خطای Avoid bad requests دارم که هر چی برسیش میکنم متوجه خطا نمیشم . البته لازمه عرض کنم این خطا با خطای قبلی که خدمتون قبلا گفته بودم فرق داره.
    میشه از شما خواهش کنم از inspect خطای سایت منو ببنید و راهنماییم کنید.
    اگر لازم میدونید دسترسی سایتم رو براتون بفرستم
    ازتون مممنونم.

  9. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان تیم میزفا
    من یک bad requests دارم که برای یک عکس میباشد من قبلا در یک تاریخ خاصی این عکس و اپلود کرده و در اسلایدر سایتم استفاده کردم . بعدا به دلایلی مجبور شدم کل عکس های وب سایتم رو حذف کنم و همون عکسو دوباره آپلود کردم و در اسلایدر جدیدی استفاده کردم الان داره به صورت bad requests این عکسو میشناسه
    که اگر لطف کنید و به سایت من برید در قسمت Console این خطا رو میتونید ببینید
    خیلی خیلی ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    1. سلام عزیز.
      اون عکس قدیم شما داره یک جایی از اسلایدر لود میشه. باید برید اسلایدر و ببینید اون عکس قدیم کجای اسلایدر هست. وقتی پاک کردید بعدش برید کش سایت رو پاک کنید.
      موفق باشی

      1. ممنون از پاسختون
        من اسلایدر قبلیو کلا پاک کردم و یک اسلایدر جدید ساختم که از این عکس تو اسلایدر جدیدم استفاده کردم..
        با WP Rocket کش سایتو پاک کردم ، آیا باید از روش دیگری این کارو انجام میدادم؟

        1. نه منم همینا به ذهنم میرسه. مگر یک تنظیمات خاصی قالب شما داشته باشه و یا ممکنه قلق خاصی در پیگربندی سایت شما وجود داشته باشه که در این شرایط باید دید و بررسی کرد.

          1. ممنونم آقای آریافر
            نمیدونم آقای آریافر باید چی کار کنم دیگه .وقتی ریدایرکت 301 میکنم gtmetrix گیر میده و میگه باید پاکشون کنم. واقعا کلافم کرده.
            نمیدونم این عکس و باید چجوری پاکش کنم در ضمن من با revslider اسلایدرام و درست میکنم

          2. خواهش.
            بدید به یک متخصص براتون این کار رو بکنه و بعدش بهتون بگه مشکل چی بوده. هر چند مشکل خیلی خاص و بزرگی نیست.

  10. سلام من این خطا رو به خاطر تگ a که به شماره تلفن دادم دارم بهش احتیاج دارم و نمیخوام حذفش کنم ولی تو gtmetrix خطا داره باید چیکار کنم
    a href=tel:0912345678
    خواهش میکنم راهنمایی کنید

    1. سلام علی.
      شاید اشتباه کدنویسی وجود داره. باید به صورت زیر باشه:

      href="tel:09121234567"

      و مقدار بالا باید در تگ a قرار بگیره. نمونه در سایت css tricks مشاهده کن.

  11. سلام و وقت بخیر خدمت دوستان عزیزم در میزفا.دوستان من یه بد ریکویست دارم.اونم مربوط میشه به قالب قبلیم .الان ارور بد ریکویست میده این ارور چون قالب قبلی رو پاک کردم و جایی نیست که طبق جی تی متریکس عمل گنم رخ میده.ممنون میشمبگید این ارورو چطوری حذف کنم

    1. سلام بابک عزیز. وقت شما بخیر. ممکنه از کش باشه، کش رو پاک کنید. شما میگید من قالب قبلی رو پاک کردم، یا از کش است و یا در جایی از سایتت (مثلا در افزونه ها و یا به شکل دستی) اومدی از یک سری فایل های قالب قبلی استفاده کردی و هنوز در سایت مونده. این موارد بررسی کن و اگر نتونستی حتما پیغام بده. موفق باشید.

      1. سلام مهندس جان.سپاس بابت پاسخ .کش رو هم خالی کردم ولی باز این ارور هست .قالبی که پاک کردم قالب قدیمی تر قالب جدیدم بود

        1. قالب قدیمی قالب جدید بود؟ من متوجه نشدم. به هر حال باید در داخل سایت خودتون بگردید که در کجا اون آدرس مشکل دار رو فراخوانی میکنید.

          1. ورژن قدیمی قالب الانم بود پاک کردم جدیدترین ورژنو نصب کردم

  12. سلام

    وقتی من سایتم رو در جی تی متریکس انالیز میکنم در قسمت Avoid bad requests این خطا ها رو میبینم
    wp-content/themes/dt-the7/fonts/AbzarWp-fonts/fonts/IRANSansWeb(FaNum).woff2
    wp-content/themes/dt-the7/fonts/AbzarWp-fonts/fonts/IRANSansWeb(FaNum)_Light.woff2
    /wp-content/themes/dt-the7/fonts/AbzarWp-fonts/fonts/IRANSansWeb(FaNum)_Medium.woff2

    چطوری این خطا ها رو میتونم رفع کنم ممنون میشم راهنمایی کنید.

    1. سلام، خب این مقاله هم همین رو داره میگه، مطالعه بفرمایید.

      1. سلام. مساله اینه چطور پاک کنیم.
        من هم همین مشکل رو دارم. ممنون میشم نحوه پاک کردن رو بگین. از کجا پاکش کنم

        1. سلام، مسئله رو کامل توضیح دادیم البته اگر به دنبال کدجادویی هستید که خودش پاک کنه باید بگم وجود نداره. مقاله رو با دقت بخونید.

          1. من اصن اون آدرس index:188 رونمیتونم پیدا کنم که این درخواست از کجا داره صادر میشه

          2. سلام. وقتی میگه index یعنی در درون صفحه html شما چنین چیزی رخ داده و آدرسی نداره. آدرس وبسایت درج کنید تا بررسی کنیم براتون.

          3. خطایی با عنوان Avoid bad requests در سایت شما وجود نداره. ظاهرا قالب تازه زدید و هنور محتوایی ندارید. میتونید بعد از درج محتوا به فکر بهینه سازی باشید چرا که الان با نداشتن محتوا خیلی نمیتونید متوجه بشید مشکل چی هست.

          4. سلام. من ۲ بار چک کردم یکی دیروز و یکی امروز و هر بار یک قالب داشتید. اینطوری نمیشه آنالیز کرد. خودتون لطفا براساس مقاله های جامعی که نوشتیم بررسی کنید. هر چند سروری هم که تهیه کردید مناسب نیست. در منو نوشتیم “برای شماست” درباره هاست مناسب مطلب نوشتیم مطالعه کنید.

  13. درود بیکران
    سپاس از این همه اموزش جامع و عالی ک بسیار استفاده کردم و لذت بردم.
    ی سوال کوچیک لینک هایی ک در قسمت Avoid bad requests هستش و ارور 404 رو میده باید حذف کردن درست میشود . اما آیا میتوان این لینک ها را ریدایرکت ۳۰۱ کرد ؟ یا این کار اشتباس؟
    (با کمال احترام و خسته نباشید)

    1. درود خواهش
      پیشنهاد نمیکنم چون صفحه ۴۰۴ در حال لود هست هر چند ریدایرکت میشه ولی بهتره صفحه ای که وجود نداره رو حذف کرد مگر مشکل کدنویسی داشته باشید و یک سری چیزها دیگه که چاره نباشه برای حذف اون ادرس و مجبور به ریدارکت کردن باشید.

      1. سلام

        ببخشید فایل های script.axd رو چجوری minify کنم؟
        اصلا من ندارمش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

حداکثر حجم فایل برای آپلود: 1 مگابایت. فایل‌های مجاز برای آپلود: عکس, ویس, ویدیو, ورد یا پی دی اف, فایل متنی, زیپ. شما می‌تونید برای بهتر پرسیدن سوالتون، عکس یا ویس یا حتی فیلم در بخش نظرات میزفا آپلود کنید. برای ضبط ویس می‌تونید از خود واتس آپ استفاده کنید و بعد اینجا آپلود کنید و برای ارسال عکس هم کافی هست اسکرین شات بگیرید. Drop file here

با موفقیت ثبت شد، میزفا از شما برای عضویت در خبرنامه هفتگی تشکر میکند.

عضویت در خبرنامه هفتگی برای دریافت:

  • فیلم و مقاله رایگان سئو
  • آموزش‌های UX ، GA و GTM
  • مقاله های تخصصی ASP.NET Core
  • اطلاع رسانی از محصولات
فیلم آموزشی asp.net core 2
ترک میزفا خوب نیست!
معرفی جامع‌ترین ابزار سئو در ایران
بالای ۱۰ هزار عضو
PHZpZGVvIHdpZHRoPSI2MDAiIGhlaWdodD0iMzUwIiBwb3N0ZXI9Imh0dHBzOi8vbWl6ZmEuY29tL2Jsb2cvd3AtY29udGVudC91cGxvYWRzLzIwMjMvMDUvcG9zdGVyLW1pemZhLXRvb2xzLXZpZGVvLW1pbi5wbmciIGNvbnRyb2xzIHByZWxvYWQ9Im5vbmUiPiANCiAgIDxzb3VyY2Ugc3JjPSJodHRwczovL21pemZhLmNvbS9ibG9nL3dwLWNvbnRlbnQvdXBsb2Fkcy8yMDIzLzA1L21pemZhX3Rvb2xzXzcyMHAubXA0IiB0eXBlPSJ2aWRlby9tcDQiPg0KPC92aWRlbz4=